Lastig is dat he.. er is altijd zoveel anders dat interessanter is dan wat je moet doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
Gefeli P.
En ik moet toch maar eens aan het werk hier op school...
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last van
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
Eerste keer oom?
Ze wil Firefox niet downloadenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnen
heb je al eens geprobeert in een andere browser of hij het dan ook doet?ben bang dat ik je niet echt verder kan helpen, sorry
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik wil niet een willekeurige blote dikke buik zien hoor. Daarvoor heb ik aan die van mezelf al genoeg
![]()
begin eens te vertellen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zwangerschapskliniek?
Daar heb ik nog een melige stunt uitgehaald
quote:
daar kun je toch niets fout aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo liev
[afbeelding]
ik denk dat ze het niet durft...
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....
En toen ik naar buiten liep via de wachtkamer, al die zwangere dames die daar zagen, die verwachtten natuurlijk geen man die in zijn uppie naar buiten kwam.
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
Flauwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
is dat deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef Subhuman het volgende:
Kleintje
Je moet wel uitkijken als je kijkt naar boeken over digitale fotografie specifiek. Wat ik vaak tegenkom is dat die boeken meer gaan over het verbeteren van je foto's in Photoshop dan dat ze echt ingaan op de gebruikte technieken voor het maken van de foto's zelf. Vaak vind ik dat in dergelijke boeken niks nieuws staat.
Wat volgens mij een erg leuk en niet al te duur boek voor beginners is, is Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Ik heb het zelf gekocht bij de Boekenvoordeel hier in Enschede maar volgens mij hebben ze het soms ook wel bij De Slegte.
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te brandenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik heb een vraagje... Als ik foto's wil branden op een CD, moet ik ze dan als Data branden?Ik gebruik Nero
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er weer.
@PdH: gefeliciteerd! En feliciteer je zus+echtgenoot ook even van me!
@Debsterrr: kun je even op MSN komen voor je PC probleem?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |