daar heb ik gister nog al een topic over gezien meen ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Hij laadt geen plaatjes uit in internetexplorer, moet op de gok de reageerknop zien te vinden
En mik je cache en map met tijdelijke internetbestanden eens leeg. Geheid dat er iets verkeerds is blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Hij laadt geen plaatjes uit in internetexplorer, moet op de gok de reageerknop zien te vinden
het kan totaal geen kwaad om wat te spelen met je beveiligingsinstellingenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:13 schreef Debsterr het volgende:
Heb al in DIG gevraagd, maar daar reageert niemand..en als ik zomaar wat verander aan mn computer.. dan kan ik straks geen schoolwerk meer doen, en dat risco loop ik liever niet. Heb namelijk totaal geen verstand van dat soort dingen
extra, opties een van de tabbladenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:17 schreef Debsterr het volgende:
Waar vind je die ook alweer? Heb wel al m'n geschiedenis gewist, en gisteren cookie opruiming gedaan, daarna schijfopruiming
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is zojuist oom geworden van een neefje
3,5 week te vroeg en alles is goed gegaan
Rickquote:
nope, kan daar in mijn ogen niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Heb al die troep verwijderd, browser opnieuw opgestart, en het werkt nog niet. Volgens mij staan m'n beveiligingsinstellingen goed, als er iets over downloaden staat dan moettie dat gewoon doen zeg maar (van plaatjes enzo). Zou het een of ander programma kunnen zijn wat ik gister tijdens de grote schoonmaak verwijderd heb? :x dat soort domme dingen doe ik namelijk wel vaker...
Dank, dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd Pee! Rick is wel een leuke naam
Dan staat er (nu dan) (91 items over) bezig met downloaden van afbeelding: blablablaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, kan daar in mijn ogen niets mee te maken hebben.
heb je dit alleen in IE of ook in FF?
en wat staat er onderinde statusbalk van je browser als je bv een pag van fok opent?
staat er dan klaar, of gereed met fouten?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken![]()
dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan staat er (nu dan) (91 items over) bezig met downloaden van afbeelding: blablabla
Thnxquote:
quote:En als je de Mac inloopt zijn toch genoeg vrouwen met een te dikke buik.
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sitesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.
het lijkt haast wel of je verbinding retetraag is omdat hij ze zo langzaam binnenhaalt
misschien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen helpt het om je modem even te herstarten. het kan iig geen kwaad.
en anders misschien een optie (tot Ronald je kan helpen, want verder als dit gaan mijn ideeën niet) om fok zolang in de text_only skin te zetten?
heb je dit overigens alleen bij fok? of op meerdere sites?
Gefeli Pquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken![]()
en je had je cache en temp leeggegooid?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sites, hij blijft elke keer ergens op hangen zeg maar.
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je had je cache en temp leeggegooid?
succes en beterschapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef M.Ram het volgende:
Maarre tot de volgende keer.
Ik moet naar de trein en dan naar het MCA ben hoop ik vrijdag of zaterdag weer thuis.
Amandelen eruit.
ik hoop natuurlijk eerder.
Groetjes
Daar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeli PWel jammer van je mislukte shoot, maar nu kan je baby foto's posten..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |