Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sitesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.
het lijkt haast wel of je verbinding retetraag is omdat hij ze zo langzaam binnenhaalt
misschien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen helpt het om je modem even te herstarten. het kan iig geen kwaad.
en anders misschien een optie (tot Ronald je kan helpen, want verder als dit gaan mijn ideeën niet) om fok zolang in de text_only skin te zetten?
heb je dit overigens alleen bij fok? of op meerdere sites?
Gefeli Pquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is zojuist oom geworden van een neefje
3,5 week te vroeg en alles is goed gegaan
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken![]()
en je had je cache en temp leeggegooid?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sites, hij blijft elke keer ergens op hangen zeg maar.
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je had je cache en temp leeggegooid?
succes en beterschapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef M.Ram het volgende:
Maarre tot de volgende keer.
Ik moet naar de trein en dan naar het MCA ben hoop ik vrijdag of zaterdag weer thuis.
Amandelen eruit.
ik hoop natuurlijk eerder.
Groetjes
Daar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeli PWel jammer van je mislukte shoot, maar nu kan je baby foto's posten..
![]()
Lastig is dat he.. er is altijd zoveel anders dat interessanter is dan wat je moet doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
Gefeli P.
En ik moet toch maar eens aan het werk hier op school...
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last van
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
Eerste keer oom?
Ze wil Firefox niet downloadenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnen
heb je al eens geprobeert in een andere browser of hij het dan ook doet?ben bang dat ik je niet echt verder kan helpen, sorry
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik wil niet een willekeurige blote dikke buik zien hoor. Daarvoor heb ik aan die van mezelf al genoeg
![]()
begin eens te vertellen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zwangerschapskliniek?
Daar heb ik nog een melige stunt uitgehaald
quote:
daar kun je toch niets fout aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo liev
[afbeelding]
ik denk dat ze het niet durft...
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....
En toen ik naar buiten liep via de wachtkamer, al die zwangere dames die daar zagen, die verwachtten natuurlijk geen man die in zijn uppie naar buiten kwam.
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
Flauwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
is dat deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef Subhuman het volgende:
Kleintje
Je moet wel uitkijken als je kijkt naar boeken over digitale fotografie specifiek. Wat ik vaak tegenkom is dat die boeken meer gaan over het verbeteren van je foto's in Photoshop dan dat ze echt ingaan op de gebruikte technieken voor het maken van de foto's zelf. Vaak vind ik dat in dergelijke boeken niks nieuws staat.
Wat volgens mij een erg leuk en niet al te duur boek voor beginners is, is Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Ik heb het zelf gekocht bij de Boekenvoordeel hier in Enschede maar volgens mij hebben ze het soms ook wel bij De Slegte.
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te brandenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik heb een vraagje... Als ik foto's wil branden op een CD, moet ik ze dan als Data branden?Ik gebruik Nero
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er weer.
@PdH: gefeliciteerd! En feliciteer je zus+echtgenoot ook even van me!
@Debsterrr: kun je even op MSN komen voor je PC probleem?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
quote:
Neeee neeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachten
maar goed, dan moet ze nog maar een keer zwanger worden
een beetje zus doet dat wel voor je![]()
heb je misschien wat aan dit topic?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef lostminds het volgende:
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden
zou zweren dat ik em gebookmarked had
als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef lostminds het volgende:
mwoah om de maand is wel zat denk ik
dan krijg je zoiets
[[url=http://images6.theimagehosting.com/1345607-c421aff5dacae87d.th.jpg]afbeelding][/URL]
niet door mij gemaaakt trouwens
ja alleen is dat topic al 2 jaar oud en da's best lang op dat gebiedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je misschien wat aan dit topic?
Speciaal merk voor Compact Flash kaartjes...?
collage? Icicle?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooi
ow wacht zal ff een linkje zoekenquote:
schaam schaam ik heb me vergistquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Zoals mijn schoonvader ooit zei:
Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
ze steken elkaar ook aan, soms zijn er hele wijken zwangerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Zoals mijn schoonvader ooit zei:
Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |