abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:37:19 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_34641303
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.
het lijkt haast wel of je verbinding retetraag is omdat hij ze zo langzaam binnenhaalt

misschien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen helpt het om je modem even te herstarten. het kan iig geen kwaad.

en anders misschien een optie (tot Ronald je kan helpen, want verder als dit gaan mijn ideeën niet) om fok zolang in de text_only skin te zetten?

heb je dit overigens alleen bij fok? of op meerdere sites?
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sites , hij blijft elke keer ergens op hangen zeg maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:38:58 #202
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34641340
Maarre tot de volgende keer.
Ik moet naar de trein en dan naar het MCA ben hoop ik vrijdag of zaterdag weer thuis.
Amandelen eruit.
ik hoop natuurlijk eerder.

Groetjes
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34641343
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is zojuist oom geworden van een neefje

3,5 week te vroeg en alles is goed gegaan
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken
Gefeli P Wel jammer van je mislukte shoot, maar nu kan je baby foto's posten..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 10:39:25 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641351
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sites , hij blijft elke keer ergens op hangen zeg maar.
en je had je cache en temp leeggegooid?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:40:23 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_34641366
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

en je had je cache en temp leeggegooid?
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last van
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 10:41:58 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641401
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef M.Ram het volgende:
Maarre tot de volgende keer.
Ik moet naar de trein en dan naar het MCA ben hoop ik vrijdag of zaterdag weer thuis.
Amandelen eruit.
ik hoop natuurlijk eerder.

Groetjes
succes en beterschap
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34641402
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Gefeli P Wel jammer van je mislukte shoot, maar nu kan je baby foto's posten..
Daar wordt aan gewerkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 31 januari 2006 @ 10:45:10 #208
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34641477
Gefeli P.

En ik moet toch maar eens aan het werk hier op school...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:45:48 #209
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_34641489
Feli P

Eerste keer oom?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:46:21 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_34641499
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
Gefeli P.

En ik moet toch maar eens aan het werk hier op school...
Lastig is dat he.. er is altijd zoveel anders dat interessanter is dan wat je moet doen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 10:46:30 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641507
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last van
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnen
heb je al eens geprobeert in een andere browser of hij het dan ook doet?

ben bang dat ik je niet echt verder kan helpen, sorry
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34641651
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
Eerste keer oom?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34641671
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnen
heb je al eens geprobeert in een andere browser of hij het dan ook doet?

ben bang dat ik je niet echt verder kan helpen, sorry
Ze wil Firefox niet downloaden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 10:55:19 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641684
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

cultuurbarbaar

waarom dat dan niet?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:57:28 #215
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34641732
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet een willekeurige blote dikke buik zien hoor. Daarvoor heb ik aan die van mezelf al genoeg

Zwangerschapskliniek?

Daar heb ik nog een melige stunt uitgehaald
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 10:58:22 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641755
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Zwangerschapskliniek?

Daar heb ik nog een melige stunt uitgehaald
begin eens te vertellen?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:59:48 #217
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34641792
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef PdeHoog het volgende:

Maar ze zijn zo liev

ik denk dat ze het niet durft...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 11:02:13 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641837
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Maar ze zijn zo liev

[afbeelding]

ik denk dat ze het niet durft...
daar kun je toch niets fout aan doen
op next blijven rammen, en het vinkje voor de yahootoolbar uitvinken
en klaar is keessie depster
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:03:00 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34641848
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:58 schreef Ynske het volgende:
begin eens te vertellen?
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....

En toen ik naar buiten liep via de wachtkamer, al die zwangere dames die daar zagen, die verwachtten natuurlijk geen man die in zijn uppie naar buiten kwam.

Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger --en liep toen snel door

Die gezichten
pi_34641872
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....

En toen ik naar buiten liep via de wachtkamer, al die zwangere dames die daar zagen, die verwachtten natuurlijk geen man die in zijn uppie naar buiten kwam.

Die gezichten
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_34641873
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:

Die gezichten
Flauw
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 11:05:25 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34641902
Shark foei
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:26:27 #223
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34642393
Kleintje

Je moet wel uitkijken als je kijkt naar boeken over digitale fotografie specifiek. Wat ik vaak tegenkom is dat die boeken meer gaan over het verbeteren van je foto's in Photoshop dan dat ze echt ingaan op de gebruikte technieken voor het maken van de foto's zelf. Vaak vind ik dat in dergelijke boeken niks nieuws staat.

Wat volgens mij een erg leuk en niet al te duur boek voor beginners is, is Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Ik heb het zelf gekocht bij de Boekenvoordeel hier in Enschede maar volgens mij hebben ze het soms ook wel bij De Slegte.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 11:35:54 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34642637
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef Subhuman het volgende:
Kleintje

Je moet wel uitkijken als je kijkt naar boeken over digitale fotografie specifiek. Wat ik vaak tegenkom is dat die boeken meer gaan over het verbeteren van je foto's in Photoshop dan dat ze echt ingaan op de gebruikte technieken voor het maken van de foto's zelf. Vaak vind ik dat in dergelijke boeken niks nieuws staat.

Wat volgens mij een erg leuk en niet al te duur boek voor beginners is, is Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Ik heb het zelf gekocht bij de Boekenvoordeel hier in Enschede maar volgens mij hebben ze het soms ook wel bij De Slegte.
is dat deze?

John Freeman
Fotograferen in de praktijk
Zo lukken uw foto's altijd

John Freeman is één van de meest vooraanstaande fotografen in de wereld. Hij is momenteel associate professor aan het College of Journalism and Communication van de universiteit van Florida. Freeman werd daar voor zijn goede didactische vaardigheden in 2001 nog onderscheiden met de Outstanding Educator of the Year 2001 award. Hij heeft tal van boeken op zijn naam staan waaronder het zeer succesvolle standaardwerk Photographer's Handbook dat hij samen met de beroemde fotograaf Michael Busselle schreef.
Op de homepage van Freeman kun je een aantal voorbeelden van zijn didactische kwaliteiten vinden. Hier toont hij, onder andere aan de hand van door zijn studenten gemaakte foto's, hoe het niet en hoe het juist wel moet. In het prachtig uitgevoerde Fotograferen in de praktijk komen de didactische vaardigheden van Freeman nog eens duidelijk naar voren. Wanneer je dit monumentale standaardwerk open slaat heb je ook echt het idee dat je een deur opent en de adembenemende wereld van de fotografie binnentreedt. Als je het boek zelf in handen hebt zul je deze beeldspraak kunnen begrijpen. Het is namelijk zo degelijk uitgevoerd, dat je bij het openen ook het gevoel hebt dat je een zware houten deur opendoet. Eenmaal binnengekomen, val je van de ene verbazing in de andere. Het boek is uitbundig geïllustreerd met meer dan 800 (!) prachtige foto's. Door het extra grote formaat van het boek komen deze foto's erg goed tot hun recht. Ze ondersteunen het heldere verhaal op een perfecte manier. Freeman is dan ook (zoals hij zelf op pagina 236 zegt) een aanhanger van het Chinese spreekwoord dat één beeld meer zegt dan duizend woorden.
De auteur is van mening dat de fotograaf - alle technische innovaties ten spijt - de belangrijkste factor blijft. Wat voor camera je ook koopt, het resultaat wordt bepaald door de fotograaf en niet door de knopjes. Wanneer je aandacht besteedt aan compositie, voor- en achtergrond en de lichtomstandigheden kun je volgens Freeman met een wegwerpcamera nog goede foto's maken. In het boek wordt dan ook alleen zijdelings aandacht besteed aan de technische kant van de zaak. De meeste aandacht gaat uit naar het aanleren van de algemene vaardigheden. Nadat in hoofdstuk een, Beginnen bij het begin, de uitrusting (camera's, lenzen en accessoires) en de basisprincipes zoals scherptediepte, diafragma en sluitertijd aan de orde zijn gekomen, gaat de schrijver in hoofdstuk twee verder met reisfotografie. In dit hoofdstuk komt de landschap-, de architectuurfotografie en het fotograferen van flora, fauna en mensen in al hun facetten aan de orde. Omdat mensen waarschijnlijk nog steeds het populairste foto-onderwerp zijn, staat de mens (portret-, studio-, buiten- en kinderfotografie) in hoofdstuk drie centraal. In het laatste hoofdstuk worden nog een aantal speciale technieken voor de gevorderde fotograaf besproken, zoals het fotograferen door bewerkt glas, sandwichdia's, meervoudige opnamen, het gebruik van kleurfilters etc. Deze moeilijke technieken, eens het exclusieve terrein van de professionele fotograaf, zijn nu gemakkelijk door iedere amateur-fotograaf met filters in Photoshop te maken. Je kunt de voorbeelden dus eenvoudig zelf toepassen. Het boek wordt afgesloten met een uitgebreide woordenlijst en een register.
Eén van de belangrijkste eisen die je aan een fotoboek mag stellen is dat het de lezer inspireert en dat je als fotograaf als het ware zit te popelen om je camera te pakken om het geleerde in praktijk te brengen. Wat mij betreft voldoet dit prachtige boek ruimschoots aan deze eisen. Het is tevens bewonderenswaardig dat zo'n royaal uitgevoerd standaardwerk voor zo weinig geld wordt aangeboden. In de categorie algemene boeken geef ik dit boek dan ook een verdiende eerste plaats! Verder is het op onze homepage het Boek van de maand december 2002.

Veltman Uitgevers B.V., ISBN 90-5920-015-2
Luxe gebonden editie met hard kaft.
Prijs ¤ 16,95, 256 pag.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34643148
Goeiemorgen!!!

Ik heb een vraagje... Als ik foto's wil branden op een CD, moet ik ze dan als Data branden? Ik gebruik Nero
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 12:00:00 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34643233
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!!!

Ik heb een vraagje... Als ik foto's wil branden op een CD, moet ik ze dan als Data branden? Ik gebruik Nero
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te branden
dan krijg je dus als je m opent in de verkenner een map, waarin alle bestanden staan
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:08:05 #227
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34643454
Zo, ik ben er weer.

@PdH: gefeliciteerd! En feliciteer je zus+echtgenoot ook even van me!
@Debsterrr: kun je even op MSN komen voor je PC probleem?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34643550
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er weer.

@PdH: gefeliciteerd! En feliciteer je zus+echtgenoot ook even van me!
@Debsterrr: kun je even op MSN komen voor je PC probleem?
Dank En ga ik straks doen. Ik word geacht op visite te komen vanmiddag Overigens is de kleine nog minimaal twee dagen in het ziekenhuis. Hij was een tikkie te licht (net geen vijf pond).

Enneh....Debsterr is weg. Dus die komt vanmiddag of vanavond wel terug denk ik
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:12:42 #229
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34643567
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

is dat deze?
Jep!
pi_34644451
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten

Gefeliciteerd btw....
pi_34644502
Sub, tnx voor die tip.
Ik gaat hem eens aanschaffen!
pi_34644593
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten

Gefeliciteerd btw....
Jij gaat mij gewoon een beetje een hele slechte broer noemen Ik was niet de enige die hier niet aan meewerkte hoor Zij had ook wel eens geen tijd

en ik wilde het dus deze week gaan doen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:02:36 #233
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34644615
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:

Gefeliciteerd btw....
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachten
maar goed, dan moet ze nog maar een keer zwanger worden
een beetje zus doet dat wel voor je
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_34644631
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef lostminds het volgende:

Ik zal het haar vanavond zeggen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:04:25 #235
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34644658
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden

zou zweren dat ik em gebookmarked had
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_34644667
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef lostminds het volgende:

[..]

die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachten
maar goed, dan moet ze nog maar een keer zwanger worden
Neeee neeee

Een beetje zus vrot het terug
Je gaat toch niet liegen tegen je kinderen. Dan hebben straks 2 kinderen precies dezelfde buikfoto's! Dat klopt niet.

Hij had gewoon om de 2 weken even een foto moeten maken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 13:08:35 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34644734
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef lostminds het volgende:
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden

zou zweren dat ik em gebookmarked had
heb je misschien wat aan dit topic?
Speciaal merk voor Compact Flash kaartjes...?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:29 #238
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34644762
mwoah om de maand is wel zat denk ik
dan krijg je zoiets

niet door mij gemaaakt trouwens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 13:12:39 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34644852
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef lostminds het volgende:
mwoah om de maand is wel zat denk ik
dan krijg je zoiets

[[url=http://images6.theimagehosting.com/1345607-c421aff5dacae87d.th.jpg]afbeelding][/URL]

niet door mij gemaaakt trouwens
als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooi
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:13:30 #240
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34644868
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je misschien wat aan dit topic?
Speciaal merk voor Compact Flash kaartjes...?
ja alleen is dat topic al 2 jaar oud en da's best lang op dat gebied
ze hebben het daar over 512mb kaartjes van 190 euro

maar toch bedankt
pi_34645163
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooi
collage? Icicle?
WAAR?????
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:25:24 #242
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34645199
ons lekker maken en dan geen linkje geven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 13:26:20 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34645235
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:

[..]

collage? Icicle?
WAAR?????
ow wacht zal ff een linkje zoeken
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 13:29:24 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34645323
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

ow wacht zal ff een linkje zoeken
schaam schaam ik heb me vergist

die wat ik bedoelde is deze collage
maar hier staat ook t mooie buikje van Icicle
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:33:27 #245
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34645436

Zoals mijn schoonvader ooit zei:
Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 januari 2006 @ 13:34:52 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34645478
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:

Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
nou jah zeg
maar ze zijn idd cute
Today is life -

Dale Carnegie
pi_34645540
Neuh hoor Ronald, ik begin spontaan te gapen omdat ik dan denk aan slapeloze nachten...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:37:47 #248
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_34645566
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:

ze steken elkaar ook aan, soms zijn er hele wijken zwanger
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:32:10 #249
133629 Mauro