quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Subhuman het volgende:
Okee, misschien kan ik beter niet vertellen wat er met mijn camera gebeurd is gister, maar ik weet dat een aantal mensen in spanning zit te wachten...
Ik was zonet bij de verenigingskamer. Daar lag mijn camera!Ik schijn dus gister aan een kameraad gevraagd te hebben of hij mijn camera wou bewaren, en hij schijnt gezegd te hebben okee ik neem hem wel mee naar de verenigingskamer...
Niet lachen, alsjeblieft!
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Welk adres heb je gemaild? Hotmail?
Da's allemaal compensatiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Als ik zo al die camera's zie dan valt mijn Sony DSC-P73 in het niets![]()
Joh, het gaat om de foto's, niet om de camera.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Okee, misschien kan ik beter niet vertellen wat er met mijn camera gebeurd is gister, maar ik weet dat een aantal mensen in spanning zit te wachten...
Ik was zonet bij de verenigingskamer. Daar lag mijn camera!Ik schijn dus gister aan een kameraad gevraagd te hebben of hij mijn camera wou bewaren, en hij schijnt gezegd te hebben okee ik neem hem wel mee naar de verenigingskamer...
nu begrijp ik hetquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Subhuman het volgende:
Op verzoek van pea4fun en omdat ik er vanavond zelf niet ben omdat ik vanavond te veel gezopen heb wordt de inzendtermijn verschoven naar morgenavond 19:00 uur!
Das waar.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Joh, het gaat om de foto's, niet om de camera.
En jij bent dan weer 2 m 4
Zo ben ik ook begonnenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet... heb ik een mooie camera gekocht
Analoog... spiegelreflex.
Dan kan ik eerst een kijken of ik het leuk vind. Kan ik alles gaan leren.
En als ik het dan echt wat vind... dan ga ik sparen voor een mooie digitale!
Maar wat ik echt graag wil, dat schijnt moeilijk te zijn met zo'n compact cameratje.
Niets van aantrekken en gewoon gezellig meedoenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdquote:
Mijn fototoestel (die ingebouwd is in mijn telefoon) is nog net wat minderquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Nou hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdEn nummer 2 kan er gelijk achteraan
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn fototoestel (die ingebouwd is in mijn telefoon) is nog net wat minder![]()
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's enquote:
Men....Ronald krijgt het echt druk nuquote:
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's en's weghalen
Althans....dat liep-ie gister te vertellen
das nou de plek waar ik nooit kom he, mijn bookmarkpagquote:
Dat moet je helemaal niet met Ronald afsluiten, zo'n dealquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'![]()
Kijk, als die bookmarks nou eens in de MyAT-list komen te staan, dan zou ik ze wel gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
das nou de plek waar ik nooit kom he, mijn bookmarkpag
die vergeet ik altijd
hou je mond johquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Men....Ronald krijgt het echt druk nu
* HMaster-II geeft Kleintje gauw een kunffel en aai over haar bol <<<< Heb ik nu genoeg credits voor een maand RonaldVquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'![]()
dat bedoel ik jahquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk, als die bookmarks nou eens in de MyAT-list komen te staan, dan zou ik ze wel gebruiken
Hoe klein ben je dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Kleintje het volgende:
Dan heb jij het gesprek met Yvonne gisteren niet gevolgd.
Ik moet Yvonne deze week even aanspreken op MSN over deze regel. Yvonne vond ook dat ik bescherming moest hebben tegen jullie. Dus die vond ook dat Ronald speciaal voor mij mocht gaan bannen
dan zijn wij evengrootquote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het met of zonder compensatie hakken weten?
Ik ben 1.63, of net wat groter![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het met of zonder compensatie hakken weten?
Ik ben 1.63, of net wat groter![]()
pea4fun vroeg dat echt!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu begrijp ik het![]()
en dan pea4fun de schuld geven![]()
Klopt. Ik heb het voorgesteld aan Pea om het aan Sub te vragen, want ze had net zo'n mooi portret gemaakt, en ze dacht dat ze het niet ging halen om em mooi te maken en op tijd in te sturen.quote:
hey een leeftijdsgenootjequote:
Niet per se. Ik keek lang voor M.o.t.U. cartoons. Ik kijk nog steeds cartoons. Niet alles, er zit veel rotzooi tussen.quote:
Cartoonnetwork!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik mis nickelodeon
Waar moet ik nu heen als ik me verveel 's avonds? Angry beavers zijn er niet meer
Dat is hierzo vervangen door Nickelodeon..quote:
Ruilen?quote:
vroegah was alles beter...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet per se. Ik keek lang voor M.o.t.U. cartoons. Ik kijk nog steeds cartoons. Niet alles, er zit veel rotzooi tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |