quote:
eww...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Huh?
waar heb jij het over?
Ik las iets heel anders.
Psoriasismeelifter
Hoe goed is je engelsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
ff een stomme vraag *zucht... zij ALWEER
Is er ergens een goede site waar ik meer kan leren over de termen die bij de fotografie worden gebruikt???
Iets van een leuke fotocursus online ofzo..
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef sararaats het volgende:
laat me op tijd weten wanneer de volgende meet is
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenWe gaan niet half FOK nalopen om te vertellen dat er weer een nieuwe meeting komt hoor
Vragen zijn nooooit stom!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
ff een stomme vraag *zucht... zij ALWEER
Is er ergens een goede site waar ik meer kan leren over de termen die bij de fotografie worden gebruikt???
Iets van een leuke fotocursus online ofzo..
ow ok (dom van me)quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenWe gaan niet half FOK nalopen om te vertellen dat er weer een nieuwe meeting komt hoor
Welnee. Je koopt dit:quote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef Kleintje het volgende:
En zo'n fotocursus van de LOI ofzo... zou ik daar iets aan hebben???
Ik weet echt nog helemaal niets, maar weet wel dat ik het erg graag wil...
lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
Een eerste kennismaking met de compactcamera
blabla...
Haat het beste uit je compacteamera
en nu ga ik ws. voor een spiegelreflex....
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Daarbij hebben de meeste redelijk moderne camera's een prima automatsche stand om mee te beginnen. Alles handmatig willen doe is heel leuk maar erg lastig en een camaera kan het zelf ook heel behoorlijk. Als je dan de basis een beetje begint te snappen kun je over gaan op half automatisch fotograferen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welnee. Je koopt dit:
[afbeelding]
in de winkel of hier . Ik denk dat je daar meer aan hebt voor minder geld.
En dan met meets meegaan en gewoon vragen. We kunnen je altijd wel helpen met het een en ander.
Als je het beste uit je compacteamera kunt haten, kun je dat ook uit een SLRquote:
Ik heb het boek eens gekocht voor een vage kennis van me (die er niks mee deed) maar voor zover ik me kan herinneren kan je er ook met een (D)SLR mee uit de voeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
blabla...
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Dit boek is ook een aanrader:quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
blabla...
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Welk adres heb je gemaild? Hotmail?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |