quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Subhuman het volgende:
Wat Shark.Bait bedoelt is dat ie een nog veel ouwere lul is!
Volgens mij heb ik die niet. Nickelodeon is 's avonds gemoldquote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef PoseidonVS het volgende:
Cartoonnetwork!
Dat is ook een analoge!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
CrazyCharlie... is dat een digitale? Lijkt me stug want die prijs is wel erg laag als ik het vergelijk me alles wat er op internet te koop staat...
Ik gebruik nu een of ander aldi-ding (overigens niet van mij) en na hard werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef pea4fun het volgende:
Leuk foxxy! Wat heb je nu en wat ga je krijgen?
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultatenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een of ander aldi-ding (overigens niet van mij) en na hard werkenga ik zaterdag een Canon EOS 350D kopen!
Foto met aldi-ding: http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/4.jpg
Niet heel geweldig dus, en ik ben blij dat ik een beter toestel krijg!
Dat was ook mijn eerste gedachte....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultaten
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
Damn, ik heb gister echt te veel gezopen geloof ik... cola...![]()
Bannen... TVPs verwijderen... Zwaaihandjes...
Jullie horen de details wel als ik weer nuchter ben.
En dat zelfs nog voor de meet begon, smoesjes dus.....quote:
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.quote:
Actie dan maar hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.
Ik sla nooit gelijk. Een paar keer netjes vragen, een paar keer gewoon vertellen, en dan plots is het mooi geweest. Ik reken er op dat het zo ver niet hoeft te komen.quote:
Je weet toch wel hopelijk dat tekst zonder een dreigende houding minder sterk overkomt hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik sla nooit gelijk. Een paar keer netjes vragen, een paar keer gewoon vertellen, en dan plots is het mooi geweest. Ik reken er op dat het zo ver niet hoeft te komen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN CAMERA
IK HEB EEN CAMERA
(en nu nog leren fotograferen)
Tenminste, heb ja gezegd. Moet hem nog 'krijgen'.
Ik kijk wel een paar keer heel ergquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet toch wel hopelijk dat tekst zonder een dreigende houding minder sterk overkomt heNiet iedereen hier heeft jouw lengte / postuur gezien zeg maar dat natuurlijke overwicht
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kijk wel een paar keer heel erg
RONALD.... laat jij dat jezelf zeggen??? Dat je overgewicht hebt???quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zeg maar dat natuurlijke overgewicht![]()
![]()
Niet iedereen is onder de indruk van zijn postuur hoor, er zijn zelfs mensen die bijna net zo groot zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
RONALD.... laat jij dat jezelf zeggen??? Dat je overgewicht hebt???
Maar die missen dan weer mijn natuurlijke lompheid charme!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Niet iedereen is onder de indruk van zijn postuur hoor, er zijn zelfs mensen die bijna net zo groot zijn.![]()
Nou, euh.. het klopt wel...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voel je je al weer een beetje beter?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope, nog steeds 38 graden koorts, kom net terug van mijn werkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voel je je al weer een beetje beter?
Ik heb meerquote:
Zeggeh....niet inlikken bij modjes hequote:
uitlikken bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeggeh....niet inlikken bij modjes he
Ow gaan we een wedstrijdje doen, want dan doe ik ook mee hoor!quote:
Inlikken? Zwaaiend?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeggeh....niet inlikken bij modjes he
Jullie winnen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ow gaan we een wedstrijdje doen, want dan doe ik ook mee hoor!
_Modje....ik ga je een korte samenvatting van dit topic gevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, alles goed chief?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdEn nummer 2 kan er gelijk achteraan
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's en's weghalen
Althans....dat liep-ie gister te vertellen
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.
Dus hij staat nu aan?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb je site nu pas bezocht ivm drukke avondplanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |