Tietenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef lostminds het volgende:
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden
zou zweren dat ik em gebookmarked had
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef Subhuman het volgende:
We hebben geen Wiki en ook geen search meer nodig met Shark.Bait onze wandelende Foksearch in de buurt
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet okquote:
Nou vraag ik me even wat af...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet ok![]()
Heb je er nu al last van dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef pea4fun het volgende:
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet ok![]()
Dat zal dan de reden zijn dat ze het uiers noemen en geen borsten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou vraag ik me even wat af...
Hoe zit dat eigenlijk?
De nette benaming zijn 'borsten'.
Dan lijkt me dat dat bij de borstkas zit.
Maar de borstkas van een koe en paard zitten verder naar voren.
Beetje vaag he... borsten bij je liezen....
quote:
Je kunt nu je twijfels gaan hebben over Sharks kennis van de vrouwelijke anatomiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Ja daag.... dat gaat niet op!
Shark post die dingen als tieten en ik mag toch wel aannemen dat een man weet wat tieten zijn!
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?quote:
koeietieten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Shark post die dingen als tieten en ik mag toch wel aannemen dat een man weet wat tieten zijn!
Goh...was nog niet bij me opgekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kunt nu je twijfels gaan hebben over Sharks kennis van de vrouwelijke anatomie
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?
Ik ben vanavond thuis. En morgenavond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
MAURO....
Ik ben ongeduldig
Ben je donderdagavond of woensdagavond niet thuis? Dan kom ik de camera halen.
Heb vrijdag een groot paardenevent en dan kan ik gelijk wat rolletjes volschieten cq. verpesten![]()
We hebben het hier over Shark toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
17febr heb ik mijn proefles/duikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben vanavond thuis. En morgenavond.
Donderdagavond is lastig omdat ik dan theorieles heb voor mijn tweesters duikbrevet.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?
Dan hoop ik dat ie macroglazen in die bril heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
ieuwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
koeietieten!
Ik ga vaak naar de fitness, want ik wil mannetieten
[afbeelding]
Waar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
17febr heb ik mijn proefles/duik![]()
Als jij nou ook voor toestemming zorgt, kunnen we er een discussie over openen... op een forum ergens bijvoorbeeldquote:
Doe nog eens mailen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, ik was zelfs zo ongeduldig dat ik je al heb gemaild
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
We hebben het hier over Shark toch?
zijn ze zo klein?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef pea4fun het volgende:
Dan hoop ik dat ie macroglazen in die bril heeft![]()
Ik kan wel een topic openen op mijn forum, maar dan krijg ik meppen van een modje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jij nou ook voor toestemming zorgt, kunnen we er een discussie over openen... op een forum ergens bijvoorbeeld
Ik heb je op de meet anders alleen maar aanhalig zien doen met grote mannen hoor!quote:
Moet ik het ff doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kan wel een topic openen op mijn forum, maar dan krijg ik meppen van een modje.Al ben de administrator.
![]()
Zuidhorn, degene die het geregeldheeft, heeft nu zijn onderwaterfotografie brevet ofzo.. En al 4 brevetten. Ik hoop trouwens ook een diploma reddingszwemmen.quote:
Bij jouw zijn de modjes ook vast niet vrouwelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik het ff doenBij mij hebben ze toch niets te zeggen, die modjes
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij jouw zijn de modjes ook vast niet vrouwelijk![]()
![]()
Blijkbaar, want jij hebt niet gezien waar ze zittenquote:
Ja, je mag jaloers zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb je op de meet anders alleen maar aanhalig zien doen met grote mannen hoor!
Ik ook niet! Ik was slachtoffer!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, je mag jaloers zijn!
Maar ik was niet zo aanhalig als het mannelijke blauw...
Wat nou slachtoffer...je genoot ervan!quote:
Bij bepaalde personen wel ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou slachtoffer...je genoot ervan!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, naar het adres waar we gisteren heel de tijd op hebben zitten mailen.
Ik moet ff kijken of ik morgen mijn 'verdiensten' weer op de rekening heb, dan rij ik 's avonds jouw kant op....
Maar ik doet nog wel ff mailen...
Niet zo zwaaien johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga werken, niet teveel over mij roddelen als ik weg ben hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |