Goedemorgenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Sorry... ik ben niet goed in schrijven. Kleine berichten gaat goed, maar geen hele streamverslagen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Sorry ik kan niet, moet werken!!
ik moet ook werken en mijn NL is ook niet echt oké.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Sorry ik kan niet, moet werken!!
MMMM lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje even knuffelen MMMMMMMMMMMMMMM
![]()
Dan ben ik dus niet helemaal gekquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad mijn eerste idee was wat doet Menno hier.
Morgen nachtzuster.... nee, is dat al bekend?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef nachtzuster het volgende:
morning FB![]()
Al gelezen wie de nieuwe Big Boss wordt?
Ben net uit mn werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik moet ook werken en mijn NL is ook niet echt oké.
Eh nee, ik bedoelde nieuwe bewonerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgen nachtzuster.... nee, is dat al bekend?
Wat voor werk doe jij dan in godsnaam?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben net uit mn werk.
Nu lekker rust kan geen cijfers en zo meer zien![]()
Aha... wou al zeggen.... als bewoner is die welkom. Maar niet als Big Boss.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eh nee, ik bedoelde nieuwe bewoner![]()
Heb 2 dagen balans gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan in godsnaam?
op die fiets das mooi kut iddquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb 2 dagen balans gedaan.
Zaterdag avond en vanmorgen tot t af was![]()
Vanmorgen 8 uur begonnen
Goedemorgenquote:
Yup, waarschijnlijk word dat in de loop van de dag opgelost denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 3 hakkelt hier weer als een gek... lage bitrate dus.
Maar het is een beginquote:
Als wij er maar blij mee zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal het r. kruis niet blij mee zijn.
lage tietratequote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 3 hakkelt hier weer als een gek... lage bitrate dus.
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef cuall het volgende:
De veilingsite werkt niet goed. Dit meldt iemand die Bart aan de telefoon heeft
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske neequote:
Ach, What's a Namequote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het kost wel je goede naam.
Hahaha ooo ben je daarom een viezerikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het kost wel je goede naam.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.![]()
nee, maar ik cap geen tieten meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske nee
Trek daar maar een half jaar voor uitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat niet![]()
![]()
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???quote:
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Manu82 gooit een nog beter slot op de streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoopten we vrijdag ook... dus eerst zien dat die dat hotel ECHT voor het laatst verlaat vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???![]()
![]()
![]()
Wie is "Feery"?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Waarschuw me maar als ie er werkelijk is dan, dan gooi ik de streams snel openquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar ik cap geen tieten meer.
Weet ik niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ooo ben je daarom een viezerik
Wat zal ik dan wel niet zijn na mijn naat cap
Staat iets over in de telegraaf.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik niequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was Rick uit gtstquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverdquote:
Toender tijd was hij Rik uit GTSTquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Welnee ik vind het allemaal prachtig alleen jammer dat ik op het internet niks kan vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef nachtzuster het volgende:
De freule wordt intussen onder handen genomen door de kapper.
[afbeelding]
Niet gefrustreerd maar wel huisvrouw natuurlijk als ik vrij benquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverd![]()
![]()
FB werkt bij de politie daarom wou je mod worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik nie
Was toch een hele tijd het vriendje van Jessica in gtst.... heeft ooit nog een Motor gekregen (in de serie) ben er eigenlijk daarna mee gestopt om te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Toender tijd was hij Rik uit GTST![]()
Ze willen metrecht meer blauw op straatquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB werkt bij de politie daarom wou je mod worden.
Past prima bij de pak![]()
sollyquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wil je dat niet meer doen zonder waarschuwing vooraf![]()
Vandaar dat de regie ook even inzoomdequote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
Het aftellen is nu hopelijk echt begonnen totdat dit beeld verleden tijd is
[afbeelding]
Ik hou van naturele vrouwen... althans niet van vrouwen die ondergesmeerd zitten onder make up... maar voor Viola maak ik toch echt een uitzonderingquote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
solly![]()
Ze zei vanochtend overigens dat ze vandaag zonder make-up ging, alleen een lipstickje was voldoende, zo voelde ze dat![]()
Gelukkig heb ik pixel garantie op mijn TFT scherm... nog zo'n foto gaat die echt niet houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Kaat38 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik gil even mee, pffffffffff....schokkend gewoonweg!![]()
Ken hem niet.quote:
Maar ik begrijp het ff niet... er zou toch niemand meer uit gaan nu? Dus hoe kunnen ze er dan een nieuwe hotelier instoppen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ken hem niet.
Maar hoop wel dat hij woorden krijgt met Viola![]()
Bart ziet hem misschien als bedreiging.
Snap ik ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het ff niet... er zou toch niemand meer uit gaan nu? Dus hoe kunnen ze er dan een nieuwe hotelier instoppen?
Dat zou kunnen... omdat ze in een onderbezetting werken of zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik ook nietMisschien om wat reuring in de tent te brengen
Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik ook nietMisschien om wat reuring in de tent te brengen
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?quote:
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken danquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....![]()
Henk heeft dat even geregeld met de regiequote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Als kiespijn het zal vandaag wel meer gaan gebeuren i.v.m de tv uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Alleen Vioolquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken dan![]()
Op de maandag is ze nog vrij.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?
gelukkig een ander deel van de tuin.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: zou iemand die hartstikke leuke boodschap van Caroline Tensen, die nu op mijn 06 staat ingesproken.... (weggedraaid)
[afbeelding]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzziquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig een ander deel van de tuin.
Ik wil helemaal geen tuin behalve als er iemand zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzzi
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantieparkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Athalon het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is uit haar tweede pak
[afbeelding]
begint t wel op te lijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantiepark
Tot later FBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg weer... tot later allemaal
Tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
later FBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
om 12:00 uur je badjas lopen dit is een Hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantiepark
Snaptnixje in de bochtquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Jezus, wat zijn jullie eens telletje zeikwijven zeg.
Komen er gasten nu. Nee,
loopt normaal iedereen smorgens vroeg al op en top aangekleed rond, nee.
Heeft er dus iemand last van, buiten een stelletje zeikerds die naar de streams kijken, nee.
Je kan ook zaniken om compleet niks natuurlijk.
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoefquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Komen er gasten nu. Nee,
Heeft er dus iemand last van, buiten een stelletje zeikerds die naar de streams kijken, nee.
Om 05:32 loop ik al in driedelig grijs rond en om 02:45 de volgende dag ga ik pas in mijn tweede pak om daarna om 05:32 weer in driedelig zwart te verschijnenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Nou precies, bekijk het dan daar ook gewoon op die manierquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoef![]()
Doe t zelf ook![]()
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoef![]()
Doe t zelf ook![]()
je zou mij eens moeten zien als ik wakker word. Ik spring van mijn bed in het al voorverwarmde bad, daarna neem ik een douche, doe ik mijn pak aan en sta ik 2 uur voor vertrek naar mijn werk op en top me te vervelen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Komen er gasten nu. Nee,
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe t zelf ook![]()
Het is nu toch hun vrijetijdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heen
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
Snaptnix, ik ben het met je eens dat het onzinnig is om je in vol ornaat te kleden als het niet nodig is.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je zou mij eens moeten zien als ik wakker word. Ik spring van mijn bed in het al voorverwarmde bad, daarna neem ik een douche, doe ik mijn pak aan en sta ik 2 uur voor vertrek naar mijn werk op en top me te vervelen.....
We verschillen van mening en dat ik vind ik totaal niet erg.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is nu toch hun vrijetijd![]()
Dan maak t mij ook geen bal uit of t op inet te volgen is of niet.
Als er helemaal geen klanten zijn enje hoef tot zo laat niet te doen.
Had ik t ook gedaan lekker makkelijk erbij lopen![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
Snaptnix, ik ben het met je eens dat het onzinnig is om je in vol ornaat te kleden als het niet nodig is.
Lekker zacht en warmquote:Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heen
wb cuallquote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
So what!? Het is en blijf tin hun eigen vrije tijd. Lekker belangrijk dat het wordt uitgezondenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.
Ik hoorde iig geruchten dat John de Mol een paar dagen de honeurs gaat waarnemen, maar weet niet of dat al vanavond isquote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
Ik wil zo graag weten wie de BigBoss gaat worden![]()
![]()
Ik ook hoop op een gezellig figuur die de gezelligheid een beetje terug brengt in het hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
![]()
Is goed lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
We verschillen van mening en dat ik vind ik totaal niet erg.
En daar wil het verder bij laten![]()
![]()
![]()
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestalquote:Op maandag 30 januari 2006 12:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom blijf je dan niet een uurtje langer liggen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik wel ijs handen![]()
![]()
Ow, ook lief tochquote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik wel ijs handen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
So what!? Het is en blijf tin hun eigen vrije tijd. Lekker belangrijk dat het wordt uitgezonden![]()
Ken werkelijk niemand die zich als het niet perse nodig is, direct in "nette" kleding hult.
Er stond toch ergens dat Jos Brink het ging doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
![]()
Vast welquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
denk dat de koningin ook rondloopt in haar badjas, als ze vrij is.
![]()
![]()
Zorg meestan dan ik ver van te voren op mn werk ben en ga dan aan de koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestal
een accu naast je bed doet wonderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestal
totaal geen geschikt persoon om the big boss te worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er stond toch ergens dat Jos Brink het ging doen?
Niet lief eigeblijk.quote:
Denk t ook wel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
denk dat de koningin ook rondloopt in haar badjas, als ze vrij is.
![]()
![]()
Johnny zelf??? Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde iig geruchten dat John de Mol een paar dagen de honeurs gaat waarnemen, maar weet niet of dat al vanavond is
Het schijnt ene R.H. te zijn
hij is echt een softie die kan geen hotel runnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
totaal geen geschikt persoon om the big boss te worden.
Dat hoorde ik Holt zeggen, dus kan best zijn dat het waar isquote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Johnny zelf??? Kan ik me haast niet voorstellen![]()
ruilen? Een hand steevast ijskoud?quote:
Psst....heb me geregged op je lieve forumpjequote:
Viola had het op het internet gelezen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Holt zeggen, dus kan best zijn dat het waar isWeliswaar niet voor een hele week maar 3 dagen dacht ik
Ze zijn beide altijd ijskoudquote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ruilen? Een hand steevast ijskoud?
Hmm....enig idee waar?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola had het op het internet gelezen.
zag t heel erg leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....heb me geregged op je lieve forumpje![]()
Zou het niet weten dat heeft Violaa niet gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....enig idee waar?
Zal wel een of andere vage roddelsite zijn denk ik dan
dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn beide altijd ijskoud![]()
Als t warmer word zijn mn handen ook warm![]()
een glasje wijn doet wonderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn beide altijd ijskoud![]()
Als t warmer word zijn mn handen ook warm![]()
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....enig idee waar?
Zal wel een of andere vage roddelsite zijn denk ik dan
Nu beide handen ja, in de zomer maar eentje gelukkigquote:
Gelukkig maar winter handen zijn nooit prettigquote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu beide handen ja, in de zomer maar eentje gelukkig![]()
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.quote:
Was zeker gezelligquote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.
Zaterdagavond blijf ik wat langer op het was wel erg gezellig.
Drink ook doorde weeks nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.
Zaterdagavond blijf ik wat langer op het was wel erg gezellig.
Albert vertelde dat toch in Boulevard?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vinden
![]()
Had Henk zelf voorgesteld in een intervieuw in de Gaykrant.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vinden
![]()
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leek hem een prima idee als John het zelf paar dagen zou doen.
Vanavond pas tijdens de livequote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Snaptnix het volgende:
Is Ferry er al?
Is maar een doodnormale vent hoor, best gezellige vent zelfsquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebben
Hopelijk doet hij het ook
Ow ok... dan kunnen tot vanavond de streams dus gewoon uitblijvenquote:
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is maar een doodnormale vent hoor, best gezellige vent zelfs![]()
Ach heb hem aantal keer irl meegemaakt, is echt een hele geschikte ventquote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijk
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was zeker gezellig![]()
De zaterdagavond/zondagnacht is een van de betere momenten hier
Ach tis maar een doodgewone man van vlees en bloed.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijk
ga ik zeker doenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Drink ook doorde weeks nooit![]()
En was zeker gezellie moe je vaker mee doen op de zaterdag![]()
Dat heb ik gelukkig niet helemaal meegekregen, maargoed die is op dit moment stevig gebandquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.
Hij is iig zo stom om onder MrObjective door te posten. Als ie verlenging krijgt, doet ie het zichzelf aan hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.
Wat leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach heb hem aantal keer irl meegemaakt, is echt een hele geschikte vent![]()
Na die week kunnen we de tuin dromen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebben
Hopelijk doet hij het ook
Neuh... was bij bedrijf waar ik ooit gewerkt heb. Die deden vrij veel zaken met Joh de Mol producties. Verder niet boeiend. Maar was wel leuk om hem "in het wild" te zien rondwandelen.quote:
inderdaad hij doet zijn naam wel eer aan. (lekkersimpel)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is iig zo stom om onder MrObjective door te posten. Als ie verlenging krijgt, doet ie het zichzelf aan hoor.
Maar daar trekt Holt zich natuurlijk niet veel van aanquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Manu82 het volgende:
er is dus een mail geweest over de zonnebrillen
Mooi moeten ze mm dan eindelijk af doenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Manu82 het volgende:
Is ook erg storend om na te kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Manu82 het volgende:
Duidelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... was bij bedrijf waar ik ooit gewerkt heb. Die deden vrij veel zaken met Joh de Mol producties. Verder niet boeiend. Maar was wel leuk om hem "in het wild" te zien rondwandelen.
Miss denkt hij dat andere t niet weten.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is iig zo stom om onder MrObjective door te posten. Als ie verlenging krijgt, doet ie het zichzelf aan hoor.
Die clone is wel bekend dacht ik, dus die zal ook wel geblokt worden, alleen vermelden ze dat niet in MED, denk niet dat ze het de moeite van het vermelden waard vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Miss denkt hij dat andere t niet weten.
Maar als hij zich natuurlijk maar wel gedraagt onder die naam
heeeeeeele sterke zonnebril...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef Athalon het volgende:
Viola op zoek naar eten in de afwasmachine ??????????????
[afbeelding]
Ze zetten er wel bij als hij zal baggeren met de kloon en kan je langer krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die clone is wel bekend dacht ik, dus die zal ook wel geblokt worden, alleen vermelden ze dat niet in MED, denk niet dat ze het de moeite van het vermelden waard vinden
Voor de argeloze kijker lijkt een opberglade op een afwasmachinequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef Athalon het volgende:
Viola op zoek naar eten in de afwasmachine ??????????????
[afbeelding]
Net wat ik hierboven al vertelde, de argeloze kijker ziet toch geen verschilquote:
O, je bedoelt Viola (begin ineens het klagen over niet werken van de vaatwasser te begrijpen)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Net wat ik hierboven al vertelde, de argeloze kijker ziet toch geen verschil![]()
Je ziet haar denken gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Athalon het volgende:
Viola bekijkt haar "LunchOogst"
[afbeelding]
Ferry erinquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Ferry erin, leuk
Krol eruit, leuk
Vriendje van Krol erin
Hai allemaal
Hey Bluezzquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Ferry erin, leuk
Krol eruit, leuk
Vriendje van Krol erin
Hai allemaal
BEWquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Ferry erin, leuk
Krol eruit, leuk
Vriendje van Krol erin
Hai allemaal
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Ferry erin, leuk
Krol eruit, leuk
Vriendje van Krol erin
Hai allemaal
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Ferry erin, leuk
Krol eruit, leuk
Vriendje van Krol erin
Hai allemaal
Is toch een kloonquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Hihi, tanja is er ook weer zie ik op msn
Leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
heb jij tanja op je msn?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
..........er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Was er gister toch redelijk van overtuigd dat ze een kloon wasquote:
Zit nog steeds te twijfelen haar antwoorden zijn erg vlak en gaan er niet erg diep op in.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Echt wel grappig dat ze op FOK zitKan het nog steeds niet helemaal geloven maar denk wel dat ze het zeker is
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk t niet denk dat ze door de muur heen kijkt bij haar buren op msn![]()
Gezonde twijfel is altijd goed, 9 van de 10 × is het idd een clone, maar ik ben voor 98,471% overtuigd iig dat het Tanja echt isquote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen haar antwoorden zijn erg vlak en gaan er niet erg diep op in.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezonde twijfel is altijd goed, 9 van de 10 × is het idd een clone, maar ik ben voor 98,471% overtuigd iig dat het Tanja echt is
Misschien kan een FA of een Admin het bevestigen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
De twijfel is bij mij ook nog niet helemaal weg hoor
NNBquote:Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Of t de tanja van BB5 is of nietquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik hoor iederéén nu al twee dagen emmeren over ene Tanja, wie is dat eigenlijk en waarom is het nu belangrijk of ze echt of Fake is![]()
![]()
Vind d'r antwoorden veels teveel op de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijlquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ben nieuwsgierig naar je motivatie misschien kan je me overtuigen.
Ik twijfel ook nog steeds hoor, ik geloof niet zo in zulke snelle gedragsveranderingenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Dan is alleen de vraag de foto'squote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind d'r antwoorden veels teveel o de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijl![]()
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zatquote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)
De eerste is gescand. Weet ik bijna zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag de foto's
Wie heeft die gemaakt
Dat gedoe met die bank kan ik me nog wel goed herinneren jaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zat![]()
Dat is heel belangrijk. We gaan het voorleggen aan de geheime dienst. Als je daar problemen mee hebt, moet je die vooral houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik hoor iederéén nu al twee dagen emmeren over ene Tanja, wie is dat eigenlijk en waarom is het nu belangrijk of ze echt of Fake is![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag de foto's
Wie heeft die gemaakt
Dat dacht ik dus ook uit 1 of anderbladquote:Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De eerste is gescand. Weet ik bijna zeker![]()
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand typequote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind d'r antwoorden veels teveel op de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijl![]()
Je moet de dingen niet door elkaar halen. Bijna35 is bijna om. Scanman gelooft er nog steeds geen fuck van!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zat![]()
Mocht het toch een clone zijn, dan is diegene geniaal en behoorlijk intelligentquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand type
bijdehand??????????? Wanneer, waar. Wat heb ik gemist, zo bijdehand vind ik haar niet overkomen eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand type
Als het een kloon is, inderdaad petje af. Huldequote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mocht het toch een clone zijn, dan is diegene geniaal en behoorlijk intelligent
En zo is datquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef cuall het volgende:
Mij maakt het niks uit. Tann is hier welkom als users, of ze nou Tanja is of een kloon.
Ze is wel een nachtmens hoor, dus zou best kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Tann gaf vannacht om 3:00 JS nog de borst in dat geen vreemde tijd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef BONG4002 het volgende:
Awick "De familie Flodder is compleet"
Iedereen is welkom wmb dus zij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef cuall het volgende:
Mij maakt het niks uit. Tann is hier welkom als users, of ze nou Tanja is of een kloon.
Dat kan baby's kennen geen tijd en als ze nou honger heeftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Ik vind een nachtvoeding op deze leeftijd een vreem verhaal, heb ik de eerste avond ook al gezegd. Kind is onderhand 4 maanden oud.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan baby's kennen geen tijd en als ze nou honger heeft
a het is een zijquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakker
Ok dat vind ik raar kinderen van 4 maanden slapen niet de hele dag overdagsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakker
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind een nachtvoeding op deze leeftijd een vreem verhaal, heb ik de eerste avond ook al gezegd. Kind is onderhand 4 maanden oud.
Komt wel vaker voor, daar niet van. Maar niet zo heel erg vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |