quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.![]()
nee, maar ik cap geen tieten meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske nee
Trek daar maar een half jaar voor uitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat niet![]()
![]()
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???quote:
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Manu82 gooit een nog beter slot op de streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoopten we vrijdag ook... dus eerst zien dat die dat hotel ECHT voor het laatst verlaat vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???![]()
![]()
![]()
Wie is "Feery"?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Waarschuw me maar als ie er werkelijk is dan, dan gooi ik de streams snel openquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar ik cap geen tieten meer.
Weet ik niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ooo ben je daarom een viezerik
Wat zal ik dan wel niet zijn na mijn naat cap
Staat iets over in de telegraaf.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik niequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was Rick uit gtstquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverdquote:
Toender tijd was hij Rik uit GTSTquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Welnee ik vind het allemaal prachtig alleen jammer dat ik op het internet niks kan vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |