Goedemorgenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Sorry... ik ben niet goed in schrijven. Kleine berichten gaat goed, maar geen hele streamverslagen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Sorry ik kan niet, moet werken!!
ik moet ook werken en mijn NL is ook niet echt oké.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Sorry ik kan niet, moet werken!!
MMMM lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje even knuffelen MMMMMMMMMMMMMMM
![]()
Dan ben ik dus niet helemaal gekquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad mijn eerste idee was wat doet Menno hier.
Morgen nachtzuster.... nee, is dat al bekend?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef nachtzuster het volgende:
morning FB![]()
Al gelezen wie de nieuwe Big Boss wordt?
Ben net uit mn werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik moet ook werken en mijn NL is ook niet echt oké.
Eh nee, ik bedoelde nieuwe bewonerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morgen nachtzuster.... nee, is dat al bekend?
Wat voor werk doe jij dan in godsnaam?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben net uit mn werk.
Nu lekker rust kan geen cijfers en zo meer zien![]()
Aha... wou al zeggen.... als bewoner is die welkom. Maar niet als Big Boss.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eh nee, ik bedoelde nieuwe bewoner![]()
Heb 2 dagen balans gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan in godsnaam?
op die fiets das mooi kut iddquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb 2 dagen balans gedaan.
Zaterdag avond en vanmorgen tot t af was![]()
Vanmorgen 8 uur begonnen
Goedemorgenquote:
Yup, waarschijnlijk word dat in de loop van de dag opgelost denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 3 hakkelt hier weer als een gek... lage bitrate dus.
Maar het is een beginquote:
Als wij er maar blij mee zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal het r. kruis niet blij mee zijn.
lage tietratequote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 3 hakkelt hier weer als een gek... lage bitrate dus.
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef cuall het volgende:
De veilingsite werkt niet goed. Dit meldt iemand die Bart aan de telefoon heeft
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske neequote:
Ach, What's a Namequote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het kost wel je goede naam.
Hahaha ooo ben je daarom een viezerikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het kost wel je goede naam.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.![]()
nee, maar ik cap geen tieten meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske nee
Trek daar maar een half jaar voor uitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat niet![]()
![]()
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???quote:
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Manu82 gooit een nog beter slot op de streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoopten we vrijdag ook... dus eerst zien dat die dat hotel ECHT voor het laatst verlaat vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???![]()
![]()
![]()
Wie is "Feery"?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Waarschuw me maar als ie er werkelijk is dan, dan gooi ik de streams snel openquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar ik cap geen tieten meer.
Weet ik niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ooo ben je daarom een viezerik
Wat zal ik dan wel niet zijn na mijn naat cap
Staat iets over in de telegraaf.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik niequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was Rick uit gtstquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverdquote:
Toender tijd was hij Rik uit GTSTquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Welnee ik vind het allemaal prachtig alleen jammer dat ik op het internet niks kan vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |