Die kapper die komt, is dat weer die partner van Henkie?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer gaan die 2 nou eens douchen zeg! heel fijn voor die kapper zoderekt, die mag 2 zwetende dames met vet haar knippen
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Zij zegt dat ze dat altijd doet.
Als ze dat idd zou doen dan zou ze de hele dag stil zitten![]()
Dat doet ze toch ookquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Vandaar dat ze zoveel zitquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
Ah dus dat is de reden dat ze de hele dag eetquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:
Snapte ik ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
Is die kapper echt dé vriend van Henk?
Ik vind hem véél te leuk voor Henk
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik waardeer je caps, maar deze gaat iets te ver....... Ik moet even braken.
Hai Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEWFramerate op gate 3 is weer een beetje haperig
Over de t-shirtsquote:
Nieuwe weekopdrachtquote:
Nou ik heb gisteren geen kruiddampen gezien in het hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Viola moet 24 uur fietsen om van haar vetlaag af te komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht![]()
![]()
Sorry, kreeg ff nostalgische flashbacks
De sfeer was aardig bedompt hier gisteravond vond ik... door het mod gebeuren. Laten we hopen dat vandaag de gezellige sfeer terug isquote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik heb gisteren geen kruiddampen gezien in het hotel.
BEWquote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Inderdaad mijn eerste idee was wat doet Menno hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op afstand is het net of Menno er zit vind ik... maar is toch die kapper
[afbeelding]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola moet 24 uur fietsen om van haar vetlaag af te komen.
Troetelllllllllbeeeeeeeeertjeeeequote:
Heb hem even in SV gezet, kan iemand dat een beetje bij houden?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Over de t-shirts![]()
Henk is helemaal in z'n nopjes dat het gaat lukken met shirts laten maken en bedrukken met het logo van de Mappa Mondo Actie.
De vraag is alleen welke kleur, gelukkig is er een stylist in the house zegt Henk (nee, niet Viool)
Leon vindt rood de beste kleur, Henk gaat de shirts regelen als hij het huis uit is.
Goedemorgenquote:
Vond ik ook heb er zelf ook een naar gevoel over.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De sfeer was aardig bedompt hier gisteravond vond ik... door het mod gebeuren. Laten we hopen dat vandaag de gezellige sfeer terug is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |