Die kapper die komt, is dat weer die partner van Henkie?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer gaan die 2 nou eens douchen zeg! heel fijn voor die kapper zoderekt, die mag 2 zwetende dames met vet haar knippen
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Zij zegt dat ze dat altijd doet.
Als ze dat idd zou doen dan zou ze de hele dag stil zitten![]()
Dat doet ze toch ookquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Vandaar dat ze zoveel zitquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
Ah dus dat is de reden dat ze de hele dag eetquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:
Snapte ik ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
Is die kapper echt dé vriend van Henk?
Ik vind hem véél te leuk voor Henk
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik waardeer je caps, maar deze gaat iets te ver....... Ik moet even braken.
Hai Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEWFramerate op gate 3 is weer een beetje haperig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |