quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat werkt er daar nou wel goed, zelfs de mensen werken voor het overgrootte deel niet goed. Dus wat kan je vrwachten.![]()
nee, maar ik cap geen tieten meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha het is niet zo hoog als tijdens BB5 met Lieske nee
Trek daar maar een half jaar voor uitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat niet![]()
![]()
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???quote:
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Manu82 gooit een nog beter slot op de streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoopten we vrijdag ook... dus eerst zien dat die dat hotel ECHT voor het laatst verlaat vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja henk heeft hem gemaakt, is dit niet zijn laatste dag eigenlijk???![]()
![]()
![]()
Wie is "Feery"?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Waarschuw me maar als ie er werkelijk is dan, dan gooi ik de streams snel openquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn geruchten dat die er in komt ja... is er nog niet
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar ik cap geen tieten meer.
Weet ik niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ooo ben je daarom een viezerik
Wat zal ik dan wel niet zijn na mijn naat cap
Staat iets over in de telegraaf.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Feery erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik niequote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Snaptnix het volgende:
Wat lees ik nu toch, komt Ferry Somogyi erin of zit ie er al in. In dat geval gaan de streams 24/7 open n atuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was Rick uit gtstquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverdquote:
Toender tijd was hij Rik uit GTSTquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit werd vanmorgen besproken. Ook hij zou er vast inkomen.
Wie is dat? Soapmannetje?
Welnee ik vind het allemaal prachtig alleen jammer dat ik op het internet niks kan vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... laat je niet opnaaien door een paar gefrustreerde huisvrouwen Regenworm
FB duikt nu weg voor de gefrustreerde huisvrouwen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef nachtzuster het volgende:
De freule wordt intussen onder handen genomen door de kapper.
[afbeelding]
Niet gefrustreerd maar wel huisvrouw natuurlijk als ik vrij benquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent toch geen gefrustreerde huisvrouw lieverd![]()
![]()
FB werkt bij de politie daarom wou je mod worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej een neppert. Want da ben ik nie
Was toch een hele tijd het vriendje van Jessica in gtst.... heeft ooit nog een Motor gekregen (in de serie) ben er eigenlijk daarna mee gestopt om te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Toender tijd was hij Rik uit GTST![]()
Ze willen metrecht meer blauw op straatquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB werkt bij de politie daarom wou je mod worden.
Past prima bij de pak![]()
sollyquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wil je dat niet meer doen zonder waarschuwing vooraf![]()
Vandaar dat de regie ook even inzoomdequote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
Het aftellen is nu hopelijk echt begonnen totdat dit beeld verleden tijd is
[afbeelding]
Ik hou van naturele vrouwen... althans niet van vrouwen die ondergesmeerd zitten onder make up... maar voor Viola maak ik toch echt een uitzonderingquote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
solly![]()
Ze zei vanochtend overigens dat ze vandaag zonder make-up ging, alleen een lipstickje was voldoende, zo voelde ze dat![]()
Gelukkig heb ik pixel garantie op mijn TFT scherm... nog zo'n foto gaat die echt niet houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Kaat38 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik gil even mee, pffffffffff....schokkend gewoonweg!![]()
Ken hem niet.quote:
Maar ik begrijp het ff niet... er zou toch niemand meer uit gaan nu? Dus hoe kunnen ze er dan een nieuwe hotelier instoppen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ken hem niet.
Maar hoop wel dat hij woorden krijgt met Viola![]()
Bart ziet hem misschien als bedreiging.
Snap ik ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het ff niet... er zou toch niemand meer uit gaan nu? Dus hoe kunnen ze er dan een nieuwe hotelier instoppen?
Dat zou kunnen... omdat ze in een onderbezetting werken of zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik ook nietMisschien om wat reuring in de tent te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |