Was zeker gezelligquote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.
Zaterdagavond blijf ik wat langer op het was wel erg gezellig.
Drink ook doorde weeks nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.
Zaterdagavond blijf ik wat langer op het was wel erg gezellig.
Albert vertelde dat toch in Boulevard?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vinden
![]()
Had Henk zelf voorgesteld in een intervieuw in de Gaykrant.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vinden
![]()
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leek hem een prima idee als John het zelf paar dagen zou doen.
Vanavond pas tijdens de livequote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Snaptnix het volgende:
Is Ferry er al?
Is maar een doodnormale vent hoor, best gezellige vent zelfsquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebben
Hopelijk doet hij het ook
Ow ok... dan kunnen tot vanavond de streams dus gewoon uitblijvenquote:
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is maar een doodnormale vent hoor, best gezellige vent zelfs![]()
Ach heb hem aantal keer irl meegemaakt, is echt een hele geschikte ventquote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijk
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was zeker gezellig![]()
De zaterdagavond/zondagnacht is een van de betere momenten hier
Ach tis maar een doodgewone man van vlees en bloed.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel John de Mol niet zomaar iemand natuurlijk
ga ik zeker doenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Drink ook doorde weeks nooit![]()
En was zeker gezellie moe je vaker mee doen op de zaterdag![]()
Dat heb ik gelukkig niet helemaal meegekregen, maargoed die is op dit moment stevig gebandquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.
Hij is iig zo stom om onder MrObjective door te posten. Als ie verlenging krijgt, doet ie het zichzelf aan hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen vond het gedoe rond LS wel een domper.
Wat leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach heb hem aantal keer irl meegemaakt, is echt een hele geschikte vent![]()
Na die week kunnen we de tuin dromen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T lijkt mij wel heel bijzonder om hem op de streams te hebben
Hopelijk doet hij het ook
Neuh... was bij bedrijf waar ik ooit gewerkt heb. Die deden vrij veel zaken met Joh de Mol producties. Verder niet boeiend. Maar was wel leuk om hem "in het wild" te zien rondwandelen.quote:
inderdaad hij doet zijn naam wel eer aan. (lekkersimpel)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is iig zo stom om onder MrObjective door te posten. Als ie verlenging krijgt, doet ie het zichzelf aan hoor.
Maar daar trekt Holt zich natuurlijk niet veel van aanquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Manu82 het volgende:
er is dus een mail geweest over de zonnebrillen
Mooi moeten ze mm dan eindelijk af doenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Manu82 het volgende:
er is dus een mail geweest over de zonnebrillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |