totaal geen geschikt persoon om the big boss te worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er stond toch ergens dat Jos Brink het ging doen?
Niet lief eigeblijk.quote:
Denk t ook wel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
denk dat de koningin ook rondloopt in haar badjas, als ze vrij is.
![]()
![]()
Johnny zelf??? Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde iig geruchten dat John de Mol een paar dagen de honeurs gaat waarnemen, maar weet niet of dat al vanavond is
Het schijnt ene R.H. te zijn
hij is echt een softie die kan geen hotel runnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
totaal geen geschikt persoon om the big boss te worden.
Dat hoorde ik Holt zeggen, dus kan best zijn dat het waar isquote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Johnny zelf??? Kan ik me haast niet voorstellen![]()
ruilen? Een hand steevast ijskoud?quote:
Psst....heb me geregged op je lieve forumpjequote:
Viola had het op het internet gelezen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Holt zeggen, dus kan best zijn dat het waar isWeliswaar niet voor een hele week maar 3 dagen dacht ik
Ze zijn beide altijd ijskoudquote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ruilen? Een hand steevast ijskoud?
Hmm....enig idee waar?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola had het op het internet gelezen.
zag t heel erg leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....heb me geregged op je lieve forumpje![]()
Zou het niet weten dat heeft Violaa niet gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....enig idee waar?
Zal wel een of andere vage roddelsite zijn denk ik dan
dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn beide altijd ijskoud![]()
Als t warmer word zijn mn handen ook warm![]()
een glasje wijn doet wonderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze zijn beide altijd ijskoud![]()
Als t warmer word zijn mn handen ook warm![]()
Geen idee, ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan er niks over vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....enig idee waar?
Zal wel een of andere vage roddelsite zijn denk ik dan
Nu beide handen ja, in de zomer maar eentje gelukkigquote:
Gelukkig maar winter handen zijn nooit prettigquote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu beide handen ja, in de zomer maar eentje gelukkig![]()
Niet nog een glasje nemen het is nog geen weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |