Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik ook nietMisschien om wat reuring in de tent te brengen
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?quote:
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken danquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....![]()
Henk heeft dat even geregeld met de regiequote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Als kiespijn het zal vandaag wel meer gaan gebeuren i.v.m de tv uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Alleen Vioolquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken dan![]()
Op de maandag is ze nog vrij.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?
gelukkig een ander deel van de tuin.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: zou iemand die hartstikke leuke boodschap van Caroline Tensen, die nu op mijn 06 staat ingesproken.... (weggedraaid)
[afbeelding]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzziquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig een ander deel van de tuin.
Ik wil helemaal geen tuin behalve als er iemand zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzzi
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantieparkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Athalon het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is uit haar tweede pak
[afbeelding]
begint t wel op te lijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantiepark
Tot later FBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg weer... tot later allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |