Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik ook nietMisschien om wat reuring in de tent te brengen
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat ze erg moe zijn van het vele werken misschien.
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?quote:
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken danquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, logisch met al de slaap/ontbijt/koffiegasten....![]()
Henk heeft dat even geregeld met de regiequote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Als kiespijn het zal vandaag wel meer gaan gebeuren i.v.m de tv uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor... tuinstreams... ik begon ze al te missen
Alleen Vioolquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies, zie je ze niet iedere avond dodelijk vermoeid van al dat harde werken hun bed op zoeken dan![]()
Op de maandag is ze nog vrij.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Flugel niet genoeg aan Jumparound en Flugelmannetje?
gelukkig een ander deel van de tuin.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: zou iemand die hartstikke leuke boodschap van Caroline Tensen, die nu op mijn 06 staat ingesproken.... (weggedraaid)
[afbeelding]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzziquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig een ander deel van de tuin.
Ik wil helemaal geen tuin behalve als er iemand zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar niet veel intressanter dan de jacuzzi
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantieparkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Athalon het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is uit haar tweede pak
[afbeelding]
begint t wel op te lijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantiepark
Tot later FBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg weer... tot later allemaal
Tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
later FBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
om 12:00 uur je badjas lopen dit is een Hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer... het is een hotel... geen vakantiepark
Snaptnixje in de bochtquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Jezus, wat zijn jullie eens telletje zeikwijven zeg.
Komen er gasten nu. Nee,
loopt normaal iedereen smorgens vroeg al op en top aangekleed rond, nee.
Heeft er dus iemand last van, buiten een stelletje zeikerds die naar de streams kijken, nee.
Je kan ook zaniken om compleet niks natuurlijk.
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoefquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Komen er gasten nu. Nee,
Heeft er dus iemand last van, buiten een stelletje zeikerds die naar de streams kijken, nee.
Om 05:32 loop ik al in driedelig grijs rond en om 02:45 de volgende dag ga ik pas in mijn tweede pak om daarna om 05:32 weer in driedelig zwart te verschijnenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Nou precies, bekijk het dan daar ook gewoon op die manierquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoef![]()
Doe t zelf ook![]()
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een badjas zit gewoon lekker als je de hele dag thuis bent en niet weg hoef![]()
Doe t zelf ook![]()
je zou mij eens moeten zien als ik wakker word. Ik spring van mijn bed in het al voorverwarmde bad, daarna neem ik een douche, doe ik mijn pak aan en sta ik 2 uur voor vertrek naar mijn werk op en top me te vervelen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Snaptnix het volgende:
Komen er gasten nu. Nee,
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe t zelf ook![]()
Het is nu toch hun vrijetijdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heen
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
Snaptnix, ik ben het met je eens dat het onzinnig is om je in vol ornaat te kleden als het niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |