Leukquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Hihi, tanja is er ook weer zie ik op msn
heb jij tanja op je msn?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
..........er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Was er gister toch redelijk van overtuigd dat ze een kloon wasquote:
Zit nog steeds te twijfelen haar antwoorden zijn erg vlak en gaan er niet erg diep op in.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Echt wel grappig dat ze op FOK zitKan het nog steeds niet helemaal geloven maar denk wel dat ze het zeker is
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk t niet denk dat ze door de muur heen kijkt bij haar buren op msn![]()
Gezonde twijfel is altijd goed, 9 van de 10 × is het idd een clone, maar ik ben voor 98,471% overtuigd iig dat het Tanja echt isquote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen haar antwoorden zijn erg vlak en gaan er niet erg diep op in.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezonde twijfel is altijd goed, 9 van de 10 × is het idd een clone, maar ik ben voor 98,471% overtuigd iig dat het Tanja echt is
Misschien kan een FA of een Admin het bevestigen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
De twijfel is bij mij ook nog niet helemaal weg hoor
NNBquote:Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Of t de tanja van BB5 is of nietquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik hoor iederéén nu al twee dagen emmeren over ene Tanja, wie is dat eigenlijk en waarom is het nu belangrijk of ze echt of Fake is![]()
![]()
Vind d'r antwoorden veels teveel op de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijlquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ben nieuwsgierig naar je motivatie misschien kan je me overtuigen.
Ik twijfel ook nog steeds hoor, ik geloof niet zo in zulke snelle gedragsveranderingenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Wie wordt de nieuwe big boss trouwens? Of is dat nog niet bekend?
Dan is alleen de vraag de foto'squote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind d'r antwoorden veels teveel o de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijl![]()
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zatquote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)
De eerste is gescand. Weet ik bijna zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag de foto's
Wie heeft die gemaakt
Dat gedoe met die bank kan ik me nog wel goed herinneren jaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zat![]()
Dat is heel belangrijk. We gaan het voorleggen aan de geheime dienst. Als je daar problemen mee hebt, moet je die vooral houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik hoor iederéén nu al twee dagen emmeren over ene Tanja, wie is dat eigenlijk en waarom is het nu belangrijk of ze echt of Fake is![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag de foto's
Wie heeft die gemaakt
Dat dacht ik dus ook uit 1 of anderbladquote:Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De eerste is gescand. Weet ik bijna zeker![]()
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand typequote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind d'r antwoorden veels teveel op de vlakte blijven. Plus voor iemand die schijnbaar HBO heeft gedaan en een studie rechten wil gaan doen, lijkt ze niet bepaald over te lopen van intelligentie. Die schrijfstijl![]()
Je moet de dingen niet door elkaar halen. Bijna35 is bijna om. Scanman gelooft er nog steeds geen fuck van!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je echt kan overtuigen, maar ik vond haar antwoorden toch wel vrij gedetailleerd om eerlijk te zijn, zelfs Scanman01 is bijna om (dus die geloofd het ook bijna)
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Scanman geloofd ook dat ie op een bepaalde foto op een modern bankstel zat![]()
Mocht het toch een clone zijn, dan is diegene geniaal en behoorlijk intelligentquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand type
bijdehand??????????? Wanneer, waar. Wat heb ik gemist, zo bijdehand vind ik haar niet overkomen eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet wel iemand zijn met BB5 kennis en erg bij de hand type
Als het een kloon is, inderdaad petje af. Huldequote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mocht het toch een clone zijn, dan is diegene geniaal en behoorlijk intelligent
En zo is datquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef cuall het volgende:
Mij maakt het niks uit. Tann is hier welkom als users, of ze nou Tanja is of een kloon.
Ze is wel een nachtmens hoor, dus zou best kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Tann gaf vannacht om 3:00 JS nog de borst in dat geen vreemde tijd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef BONG4002 het volgende:
Awick "De familie Flodder is compleet"
Iedereen is welkom wmb dus zij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef cuall het volgende:
Mij maakt het niks uit. Tann is hier welkom als users, of ze nou Tanja is of een kloon.
Dat kan baby's kennen geen tijd en als ze nou honger heeftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Ik vind een nachtvoeding op deze leeftijd een vreem verhaal, heb ik de eerste avond ook al gezegd. Kind is onderhand 4 maanden oud.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef regenworm het volgende:
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan baby's kennen geen tijd en als ze nou honger heeft
a het is een zijquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakker
Ok dat vind ik raar kinderen van 4 maanden slapen niet de hele dag overdagsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en ze zei ook dat Jos de hele dag had geslapen dus dan word ie 's nachts natuurlijk wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |