quote:Op maandag 30 januari 2006 12:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je zou mij eens moeten zien als ik wakker word. Ik spring van mijn bed in het al voorverwarmde bad, daarna neem ik een douche, doe ik mijn pak aan en sta ik 2 uur voor vertrek naar mijn werk op en top me te vervelen.....
We verschillen van mening en dat ik vind ik totaal niet erg.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is nu toch hun vrijetijd![]()
Dan maak t mij ook geen bal uit of t op inet te volgen is of niet.
Als er helemaal geen klanten zijn enje hoef tot zo laat niet te doen.
Had ik t ook gedaan lekker makkelijk erbij lopen![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
Snaptnix, ik ben het met je eens dat het onzinnig is om je in vol ornaat te kleden als het niet nodig is.
Lekker zacht en warmquote:Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een beertje, die moeten altijd een robijnzacht doekje om zich heen
wb cuallquote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
Hai, ben ik weer![]()
Snaptnix, ik ben het met je eens dat het onzinnig is om je in vol ornaat te kleden als het niet nodig is.
So what!? Het is en blijf tin hun eigen vrije tijd. Lekker belangrijk dat het wordt uitgezondenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje dit is geen thuis dit is een Hotel live te volgen via het internet.
Ik hoorde iig geruchten dat John de Mol een paar dagen de honeurs gaat waarnemen, maar weet niet of dat al vanavond isquote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
Ik wil zo graag weten wie de BigBoss gaat worden![]()
![]()
Ik ook hoop op een gezellig figuur die de gezelligheid een beetje terug brengt in het hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
![]()
Is goed lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
We verschillen van mening en dat ik vind ik totaal niet erg.
En daar wil het verder bij laten![]()
![]()
![]()
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestalquote:Op maandag 30 januari 2006 12:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom blijf je dan niet een uurtje langer liggen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik wel ijs handen![]()
![]()
Ow, ook lief tochquote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik wel ijs handen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
So what!? Het is en blijf tin hun eigen vrije tijd. Lekker belangrijk dat het wordt uitgezonden![]()
Ken werkelijk niemand die zich als het niet perse nodig is, direct in "nette" kleding hult.
Er stond toch ergens dat Jos Brink het ging doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
![]()
Vast welquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
denk dat de koningin ook rondloopt in haar badjas, als ze vrij is.
![]()
![]()
Zorg meestan dan ik ver van te voren op mn werk ben en ga dan aan de koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestal
een accu naast je bed doet wonderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb opstarttijd nodig, ga meestal nog even wat onzinnigs kijken, de slimste ofzo meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |