zeker wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:49 schreef DeTolk het volgende:
Met een gigantisch mooie OP.
7 euro geloof ik ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde zoiets dat de waarde van die Unoxhandschoenen iets van ¤8 was ofzoterwijl je ze ook kreeg bij 2 pakjes Noodles (en kreeg je er nog een gratis pakje noodles bij)
Dus ¤1,77 voor 3 pakjes noodles + een paar hele fijne handschoenen -> goeie deal
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
7 euro geloof ik ja.
gingen hard die dingen. Had ook 3 paar neergelegd bij de los-ruimte
Mooi he.quote:
ff... de OP is niet van DeTolkquote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef tazman89 het volgende:
Mooie OP ! goed bezig DeTolk (Y)
ik heb het ook tegen tazman; die denkt dat de OP van jou isquote:
Dat is best triest jaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
Een stuk van de zuivelkoeling dus
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Assortiment Albert Heijnquote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller worden
En ff voor de OP, mooi gedaan! Alleen werk ik in een 4* filiaal![]()
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Webgangster het volgende:
Prachtig zeg dat topic, allemaal mensen van andere supermarkten die op hele oudewetse manieren werken terwijl het bij ons allemaal automatisch gaat of 3 keer makkelijker
Ziet er idd niet goed uitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.
Maar houdt dat systeem ook rekening met de schapgrootte, het weer, evenementen en aflevermomenten?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Otto215 het volgende:
Mooie OP hoor!
[..]
Ziet er idd niet goed uit.
Verder wordt bij C1000 alles automatisch besteld.
Schapgrootte, ja meestal past het er wel in en anders gaat het restant. Dan wordt het een paar dagen later weer geprobeert om het erin te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Maar houdt dat systeem ook rekening met de schapgrootte, het weer, evenementen en aflevermomenten?
Dat het systeem bijstuurd aan de hand van de weersvoorspelling of evenementen in de buurt. Bij een popfestival moet er meer bier in de winkel aanwezig zijn dan normaal. En bij warm weer in de zomer moet er meer bbq-vlees liggen dan met slecht weer.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Schapgrootte, ja meestal past het er wel in en anders gaat het restant. Dan wordt het een paar dagen later weer geprobeert om het erin te krijgen.
Wat bedoel je precies met weer en evenementen?
Wanneer er te weinig in het vak liggen wordt automatisch bij de eerste nieuwe vracht het erbij gedaan, denk ik.
Wij hebben een dvd van de BWW van vorig jaarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb hier trouwens een schitterd filmpje van ons filiaal op m'n pc staan. Gemaakt voor de BWW 2001. Hij is alleen 86MB...
Ik ga is kijken of ik het filmpje ergens kan uploaden. Jullie gaan kwijlen bij het zien van mijn winkel.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben een dvd van de BWW van vorig jaar![]()
.
http://rapidshare.dequote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb hier trouwens een schitterd filmpje van ons filiaal op m'n pc staan. Gemaakt voor de BWW 2001. Hij is alleen 86MB...
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Voor de OP:
Verkoper 1 en 2 bestaat niet meer; is verkoper A en B tegenwoordig.
En verkoper A en B zijn ook salarisschalen voor bijvoorbeeld cassières. Maak van vakkenvuller dus ff medewerkers...
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef DeTolk het volgende:
Vakkenvuller is Vulploegmedewerker
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
En ff voor de OP, mooi gedaan! Alleen werk ik in een 4* filiaal![]()
Heeft van de zomer een stuk over in de Ahá gestaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef GotC het volgende:
Plus, het AH systeem is het enige systeem dat binnen 24 uur zich aan het weer kan aanpassen qua producten. Stel er is een hittegolf, dan bestelt het systeem veeeel meer drinken etc
.
Nja, zoiets was het, ik ben nog niet into het systeem echt.
Hij staat online!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Dat ding liep vast tijdens het laden van een pagina. batterij eruit, batterij erin, rebooten. klaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Wat was er mis dan dat ie kwam aan rennen?
Mag vanavond weer.
jawel, ook met retouren inboeken enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm, slaat dat ding ook wel is uitzich zelf dingen op? Tijdens het codeboek lopen of de afboekingen bijvoorbeeld?
Die coca cola vertegenwoordiger zei dat er binnenkort nieuwe komen, en dat hij ze zelf zou plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de achterplaten van de CocaCola rollys uit de worp gaan? Met die afbeeldingen van volle rollys bedoel ik.
Die hebben wij al tijden niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de achterplaten van de CocaCola rollys uit de worp gaan? Met die afbeeldingen van volle rollys bedoel ik.
oewhhh, is die actie af?! Gelukkig! Ik werd er echt helemaal gek van, al die mensen die de verkeerde meenemen enzo! (was niet op de hoogte dat het afliep, was dit weekend nl wegquote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
THANK GOD dat die ^$#^%# handschoenen actie van Unox afgelopen is! Was echt heel irritant op vrijdag+zaterdag.
Nee gaat nog 1 week door schijnbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
oewhhh, is die actie af?! Gelukkig! Ik werd er echt helemaal gek van, al die mensen die de verkeerde meenemen enzo! (was niet op de hoogte dat het afliep, was dit weekend nl weg)
Steeds vergeten te kijken..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef stevenp het volgende:
Bij ons was het best drukke dag geloof ik, alleen tijdens mijn uurtjes is het altijd rustig (5-7)
Btw, mensen al opgegeven voor het AH-mobiel gebeuren? Het schijnt dat je echt zaadberijk hebt.. ervaringen?
Ik heb al AH-mobiel, over het algemeen prima bereik. Ik heb ook al het voordeel pakket aangevraagd, mijn telefoon wordt binnen twee weken overgezetquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef stevenp het volgende:
Bij ons was het best drukke dag geloof ik, alleen tijdens mijn uurtjes is het altijd rustig (5-7)
Btw, mensen al opgegeven voor het AH-mobiel gebeuren? Het schijnt dat je echt zaadberijk hebt.. ervaringen?
Respect!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef dodew83 het volgende:
BCD krijg je als de winkel dicht is op jouw vaste werkdag (zoals 2de kerstdag). Even heel simpel komt het daar op neer.
Even nog over het bestelsysteem van C1000 wat aan de orde kwam op de vorige pagina. De C1000 gebruikt sinds een tijdje een systeem dat vergelijkbaar is met ons oude bestelsysteem RFBA. Dus ze zijn helemaal blij dat alles 'automatisch' binnenkomt, maar voor ons is het eigenlijk heel ouderwets.
Zit overal de cola worp er al in? Wij hebben geen posttas gehad, dus ook geen stickers. Schiet weer lekker op...
owquote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee gaat nog 1 week door schijnbaar![]()
Ook al hebben we, voor zover ik weet, geen handschoenen meer.
de klanten zullen blij met je geweest zijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:
tvp maar weer. Damn wat gaat het snel
was het weekend weg.
vandaag 8 uur achter de kassa gezeten = echt te lang. Ik viel bijna in slaap en begon de klanten al goed weekend te wensen
Bij ons om ~ 5 uurquote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef pimtenbrinke het volgende:
cola, fris en water worp zat er vandaag om 12 uur in! mooi worpje vergleken met die bagger vruchtensappen worp
Half uur lunchquote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef Webgangster het volgende:
Ik werk van 3 tot 7 morgen, wat is mijn pauze dan precies ?
lunch om een uur of vijfquote:
Tja, als je kijkt naar de pauze planning dacht ik een half uur.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
lunch of een uur of vijf![]()
wat een rare tijd trouwens! maar weet je het zeker van die pauze?
een kwartiertje lijkt me logischer?
Avondetenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
lunch of een uur of vijf![]()
wat een rare tijd trouwens! maar weet je het zeker van die pauze?
een kwartiertje lijkt me logischer?
bij ons heb je geen recht op avondeten als je tot 19 uur werkt. wel als je tot 20 uur werkt...quote:
Ik heb wel eens van 14.30 tot 19 gewerkt en ik kreeg avondeten geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
bij ons heb je geen recht op avondeten als je tot 19 uur werkt. wel als je tot 20 uur werkt...
okay, zou kunnen hoor...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van 14.30 tot 19 gewerkt en ik kreeg avondeten geloof ik
Ah bedankt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef dodew83 het volgende:
BCD krijg je als de winkel dicht is op jouw vaste werkdag (zoals 2de kerstdag). Even heel simpel komt het daar op neer.
...
Ja voor je thuis bent sterf je van de hongerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
bij ons heb je geen recht op avondeten als je tot 19 uur werkt. wel als je tot 20 uur werkt...
Vreselijke tijden, maar moest eens van 5 tot 7, en ben om half 3 begonnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
okay, zou kunnen hoor...
misschien doen franchisers het wel anders ofzo.
maar ik vind 15 - 19 sowieso een rare tijd!
ja, dat wel natuurlijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ah bedankt.
[..]
Ja voor je thuis bent sterf je van de honger![]()
Ik werk tegenwoordig alleen van 15.30 tot 21.30 op zaterdag, wel lekker![]()
05:40 gaat me wekker, 5 minuten lopen naar me werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
06.30 uur... moet er niet aan denken! hoe laat sta je op dan? moet je de hele dag werken?
Worpenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef waterreus23 het volgende:
Morgenochtend (06:30) begin ik met de 3 worpen (Cola, Frisdranken en Water)
In totaal: 5 Meter Frisdranken
4 Meter Cola
2 Meter water
Hoop dat het mooie worpen zijn i.t.t. de Vruchtensappen Worp
8% procent van je loon voor loonheffing, zeg maar je brutoloon. Dat tellen ze over een heel jaar bij elkaar op, en daar dan 8% vanquote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef zenith_ust het volgende:
iets van 8% maar dat stond zo onduidelijk beschreven dat ik het niet snap :$
Opgegeven. Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef stevenp het volgende:
dat scheelt natuurlijk ook, dat je zo dicht bij je werk woont.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
05:40 gaat me wekker, 5 minuten lopen naar me werk.
werktijd van 06:30 - 16:00
Staat er niet hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
In de OP staat nog steeds 'verzamelt' (bij de uitleg van Re). Dit moet verzameld zijn...
Verder is 'ie weer toppie!
?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
*x_smilegirl_x* wordt weggestuurd uit dit topic
06:00 zijn de normale starttijden van de vulploeg bij ons.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
06.30 uur... moet er niet aan denken! hoe laat sta je op dan? moet je de hele dag werken?
succes met je TTT!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
06:00 zijn de normale starttijden van de vulploeg bij ons.![]()
maar in week 9 krijgen we 'n ander spoorboekje, dus dan zou alle vulling van vers tussen 7:30 en 8:00 erin moeten... dat kan natuurlijk nooit. Dus effe wat anders verzinnen...
Gelukkig ben ik morgen vrij, want ik heb een Tussen Tijdse Toets voor mijn rijlessen![]()
dus voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
8% procent van je loon voor loonheffing, zeg maar je brutoloon. Dat tellen ze over een heel jaar bij elkaar op, en daar dan 8% van
Zijn jullie zo'n proeffiliaal die werken met vullen buiten de openingstijden??quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
06:00 zijn de normale starttijden van de vulploeg bij ons.![]()
maar in week 9 krijgen we 'n ander spoorboekje, dus dan zou alle vulling van vers tussen 7:30 en 8:00 erin moeten... dat kan natuurlijk nooit. Dus effe wat anders verzinnen...
Downloading 4.4KB/s, ik zal je overnorgen vertellen wat ik er van vondquote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef blrrrt het volgende:
En ik wil meer reacties op m'n filmpje!!!![]()
![]()
![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Video_AH_Leidsenhage.wmv
Daar hoorde ik mijn VM ook al over praten dat ze dat binnenkort willen gaan invoeren omdat er teveel rotzooi in de winkel loopt op het moment dat er veel klanten in de winkel zijn en alle vulkarren en rollys ook irietant zijn. Vast en zeker een tip van een klant geweest.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn jullie zo'n proeffiliaal die werken met vullen buiten de openingstijden??
De trend is inderdaad dat zoveel morgelijk buiten de openingsuren moet gebeuren. Daar is geen ontkomen aan, of je nu wilt of niet. Wij gaan bijvoorbeeld vanaf week 9 over op een nieuw spoorboekje. HB rond 15-16u smiddags en Vers komt savonds tegen 20u binnen. Dus geen leveringen meer sochtends of vroeg in de middag.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Daar hoorde ik mijn VM ook al over praten dat ze dat binnenkort willen gaan invoeren omdat er teveel rotzooi in de winkel loopt op het moment dat er veel klanten in de winkel zijn en alle vulkarren en rollys ook irietant zijn. Vast en zeker een tip van een klant geweest.
Zelf vind ik het een slecht idee, want wie garandeerd dat ik nog wel 36 uur per maand ga werken dan...
ok dankjequote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Die coca cola vertegenwoordiger zei dat er binnenkort nieuwe komen, en dat hij ze zelf zou plaatsen![]()
bodemplaten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Skinnymike het volgende:
Mag ik hier trouwens ff kotsen op de Coca Cola?![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke kloteflessen zijn dat zeg. Ze blijven slecht in het schap staan (als je er tegenaan drukt en ze gaan iets opzij, dan klettert het hele vak om) en de cola-inhoud heeft ineens veel meer prik! Het is net alsof ik die ranzige light-cola zit te zuipen, zo bruisen. En verder, welke halve gare bedenkt zich dat een prijsstijging van 37 eurocent (nominale prijsstijging van 40, ja veertig procent!) normaal is? Ik vind dat echt ver buiten proporties!
Ondanks dat ik echt Coca-cola fan ben, vind ik dit onacceptabel. Ik hoop eigenlijk ook stilletjes dat de klant de cola laat links liggen. Ik ga echt geen 1.29 euro voor een fles cola neerleggen, tenzij het vloeibaar goud is.
Bodemplaten? Dat was voor die tijd toch ook niet nodig? En die dingen verschuiven bij het leven, je kunt nog steeds de flessen dan niet doorschuiven, ze staan lelijk en worden ontzettend snel vies (limonade-kringen van een lekke fles).quote:
http://forum.fok.nl/topic/812949quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:34 schreef blrrrt het volgende:
Laurus verkoopt Edah en Konmar en gaat alleen door met Super de Boer!!
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
http://www.nu.nl/news/665(...)t_Super_de_Boer.html
http://www.dft.nl/nieuws/(...)_Edah_en_Konmar.html
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:28 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Bodemplaten? Dat was voor die tijd toch ook niet nodig? En die dingen verschuiven bij het leven, je kunt nog steeds de flessen dan niet doorschuiven, ze staan lelijk en worden ontzettend snel vies (limonade-kringen van een lekke fles).![]()
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven niet![]()
Mooi nieuws trouwens van Laurus, ik hoop dat AH dan Edah en Konmar over gaat nemen![]()
of alleen edahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven niet![]()
Mooi nieuws trouwens van Laurus, ik hoop dat AH dan Edah en Konmar over gaat nemen![]()
De Edah's zijn over het algemeen toch vrij klein? Misschien dat ze een paar mooie over kunnen nemen ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
of alleen edah
Zit een mooie winkel in Paddepoel
2 AH's in een WKC waar voorheen een AH en een Edah zat (zoals bij mij) heeft weinig zin. Bijna elk winkelcentrum van formaat heeft al een AH. Wellicht dat AH wat Konmars ombouwt tot AH XL (met nieuwbouw worden ze nogal tegengewerkt) en C1000 een paar luxe filialen pakt. Het kan ook zijn dat SdB groter wordt en wat Edah's en Konmars gaat ombouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De Edah's zijn over het algemeen toch vrij klein? Misschien dat ze een paar mooie over kunnen nemen ja.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
2 AH's in een WKC waar voorheen een AH en een Edah zat (zoals bij mij) heeft weinig zin. Bijna elk winkelcentrum van formaat heeft al een AH. Wellicht dat AH wat Konmars ombouwt tot AH XL (met nieuwbouw worden ze nogal tegengewerkt) en C1000 een paar luxe filialen pakt. Het kan ook zijn dat SdB groter wordt en wat Edah's en Konmars gaat ombouwen.
Die bodemplaten heb je ook in verschillende formaten. ook platen die de hele bodem bedekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.
Die ken ik wel, maar is nog steeds rotspul, en het ziet er niet uit manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die bodemplaten heb je ook in verschillende formaten. ook platen die de hele bodem bedekken
Ga daar maar niet te snel van uit. Het kan al best zijn dat ze sowieso een flink deel van de slechtste winkels voorgoed op slot gooien.quote:
Daar zit ik dus ook aan te denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Webgangster het volgende:
Op alle plaatsen aar een Edah of een Konmar zit zit ook een Albert Heijn
Vraag me af of het een verstandige zet is om 1 van die 2 zaken over te gaan nemen....
Dat werkt echt niet in onze winkelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef pimtenbrinke het volgende:
hmm bij ons wordt altijd geleerd dat je de fris flessen niet moet door drukken. Omdat wanneer je door drukt al snel de flessen gaan schuiven en nie tmooi recht achter elkaar staan.
En idd met bodemplaten werkt het hiero perfect volgens mij!
Ja, maar je hebt verschillende dieptes met die plastic platen. Dus als je zo'n plaat neemt die net zo diep is als de plank dan kan ie toch niet schuiven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.
Grappig, Dick Boer in de winkelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef blrrrt het volgende:
Dat is onze AH!
http://cmgtcontent.ahold.(...)001_FAIR_TRADE_1.jpg
Die 'klant' is onze MAS.
Die man daar achter onze SMM.
En minister Van Ardenne.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Grappig, Dick Boer in de winkel
Dit persbericht hoort erbij:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Webgangster het volgende:
idd erg grappig, blrrt wat deden ze bij jullie in de winkel dan precies ?
tja, wie niet horen wil moet maar voelen. Als er duidelijk staat dat je er niet mag komen is het wel degelijk je eigen schuld. Groepen scholieren jatten alles wat los en vast zit, zijn luidruchtig, weigeren mandjes te gebruiken en geven ook nog eens veel overlast voor het winkelend publiek. Een trap geven mag dan niet, maar als je dag in dag uit hetzelfde probleem hebt, kan ik me het goed voorstellen. Tussen de deur blijven staan als je eruit gezet wordt is niets anders dan treiteren. Een winkelverbod geven is heel lastig, omdat het om zo'n grote groep gaat. Maar als je dat krijgt, en je blijft komen, dan komt meestal de politie. Tenminste, zo zijn de regels in ons filiaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef tazman89 het volgende:
geen idee, kleinste AH van nederland is het geloof ik ook.
ik baal der echt van, dag pauzeex-collega werkt daar van me, ik heb al voorzichtig geprobeerd ; ja maar ik ben medewerker, zei die, daar kan ik niet aan beginnen
vandaag liepen er 2 naar binnen, werden naar buiten gestuurd, ze gingen zeg maar tussen de deur staan, wat doet dat wijf(de chef ofzo) geeft ze echt heel hard een trap, ik stond echt met me bek opendat mag duidelijk niet !
ze doen het trouwens omdat er regelmatig wordt gestolen(gek hé met 2 scholen om de hoek ! )
Als dat zou gebeuren zal de Hellevoetse Konmar daar wel buiten vallen. Die zit net zoals mijn AH al in het winkelcentrum. Dus daar zie ik bijvoorbeeld eerder een Jumbo komen. Aangezien die hier in de regio al aardig bezig zijn (Brielle en als het goed is ook Spijkenisse).quote:
contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef highway101 het volgende:
ontslagen? Contract afgelopen? (daar is het wel de tijd voor, volgens mij)
Daar woon ik in de buurtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef stevenp het volgende:
Ik zit op een school *tazman btw ook* met daar vlak achter een klein winkelstraatje, de Weissenbruchstraat. Hier zit AH 1298, winkelgrootte 2. Het is superklein, 4 kassa's, geen balie en net wat fris/chips en eieren
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..
was pissig en ben gewoon weggelopen bij me kassa..toedels..
Je contract is je contract kerel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je contract is je contract kerel...
Nais pas je contract, ja, misschien een halfjaars contract erbij, maar na 3 keer is het geloof ik opzouten of vast contract.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.
En ik geloofde ze![]()
Als je ze terug wilt pakken zou ik even opletten op welke basis ze die uren gaan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
Waar wat???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef stevenp het volgende:
@ Renesite, hmm dat is wel droog inderdaad, welke richting woon jij op dan als je "in de buurt" bedoeld? Wij zitten op het HML
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef tazman89 het volgende:
hoe zit het trouwens met vakkenvullers? krijgen die ooit een cursus kassa of hoe zit dat ?
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef GotC het volgende:
Vind het altijd zo heerlijk om zoiets te horen! Vooral na vandaag, ook veel klanten die vroegen waarom de CC ineens 30 cent duurder was enzo.
Dat zei ik ook wel, daar niet vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
Museumplein ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
quote:
quote:"Instortingsgevaar is vrij reëel"
Woensdagochtend is winkelcentrum het Gulden Winckelplantsoen op het Bos en Lommerplein ontruimd. De parkeergarage onder het marktplein wordt bedreigd met instorting.
Volgens een woordvoerder van de brandweer is het instortingsgevaar "vrij reëel". Een vrachtwagen op het marktplein zou rond 9.00 uur een scheur in het dak hebben veroorzaakt.
Uit voorzorg is de omgeving afgezet en zijn alle winkels en horecagelegenheden gesloten. Ook alle bovenliggende woningen zijn ontruimd. Het plein is twee jaar geleden grondig gerenoveerd. Om 13.00 uur extra AT5 Nieuws
Ow zo'n pakeer dek. Ik dacht dat hij gewoon door de grond heen zakte. Ik dacht dat er niets onder zat.quote:
Iets meer in de richting van het Maerlant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef tazman89 het volgende:
O-fieltje, waar woon je dan?(steve kan ook niet lezen zeg!)
Gaten opvullen in hun dekking.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef highway101 het volgende:
wat moet AH dan met Edah en Konmar?
Zal ik jou is wat leuks vertellen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
Bij Laurus (dat ligt nu wat anders, btw) maken ze de omzet alleen van Laurus in het geheel bekend, niet eens per keten. Dan lijkt het me persoonlijk niet zo heel slim om de omzet PER FILIAAL op straat te gaan leggen
Wij ook...ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
Wij draaien elke week een omzet van een miljoen.
Met kerst hadden we 10 trouwens.quote:
Waarom is het dan nu al weer op?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef Webgangster het volgende:
Nee over 2 a 3 weken pas weer
Je snapt toch wel dat er niet serieus word gedaan he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef dodew83 het volgende:
Mensen, geen omzetcijfers noemen, dat is verboden.
Hoe zit het nu met de meeting trouwens?
Omdat het hier ook al op isquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Waarom is het bij mij ook al op ?![]()
Ik wou 'm inkoppen, doe ik maar nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef stevenp het volgende:
Uit jou reactie te horen is dat vandaag het geval geweest?
Done.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Webgangster het volgende:
Sherman: Wil je bij mij (in de OP) even zetten dat ik op de HB werk ?
Telt een meisje van groente in het magazijn ook?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef BObNL het volgende:
owja even updat ik doe nu deli, brood, houdbaar, en kassaowja hebben jullie al een keer gezoend in het deli hok als jullie die hebben
![]()
![]()
![]()
Ik ook met een kennisquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wehehehe, heb wel is in de winkel gekust met een klant ja.
Ik ben zowiezo nog steeds van plan om een keer naar Tilburg te gaan. Als er meer mensen mee gaan wil ik ook best contact opnemen met de SMM voor een rondleiding.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef dodew83 het volgende:
Hoe zit het nu met de meeting trouwens?
Natuurlijk gaan ze dan roddelen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef BObNL het volgende:
nee vorrige week... maar geroddel is nogsteeds niet over.. lieve medewerkers ook altijd van de deli
![]()
Lijkt me onzin. Jumbo De Beren heeft een veel hogere dagomzet dan de AH VHZ van je.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Renesite het volgende:
Bij ons halen we dus al véél meer dan een jumbo in 2 dagen kerst![]()
![]()
Relatief kleine AH dan hier.
k zou twee collega's hebben gehad inmiddels.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dan roddelen!!
Ik werd wel midden in de winkel voor mn ex-MAS/VM zo ongeveer opgetild en flink geknuffeld+gekust (op de wangen wel hoor) toen ik jarig was. Al die klanten: Aahw wat lief!
En we hebben samen de roddel gestart dat we elkaar helemaal de wereld vonden enzo. Ik moet nog steeds een keer op maandagochtend door hem worden afgezet met de auto, haren door de war en blouse half open enzo. Ah, wat mis ik hem
.
Als ik terug lees he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:18 schreef csar het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Jumbo De Beren heeft een veel hogere dagomzet dan de AH VHZ van je.
En je kan helemaal gaan lachen wanneer Jumbo Euroborg er ook nog bij gaat komen.
sry dat ik nu pas reageerquote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
hij loopt volgende maand af..
vertel eens wat meer :S
met meisje van de kassa in het magazijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef BObNL het volgende:
owja even updat ik doe nu deli, brood, houdbaar, en kassaowja hebben jullie al een keer gezoend in het deli hok als jullie die hebben
![]()
![]()
![]()
Deze post kun je werkelijk in elk topic plaatsenquote:
Ja, maar dit topic is nou nét even wat belangrijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Deze post kun je werkelijk in elk topic plaatsen![]()
Ha, dat zou handig zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef RvdLinden het volgende:
oohja, als je in de albertheijn van Geldermalsen werkt, zit je dan naast het DC?
Kan je me wat meer vertellen? ben nu toch wel benieuwd wat de echte reden van mijn ontslag is. Desnoods via mail als je het niet openlijk wil vertellen (maxvanderwouden (apenstaart) gmail (punt) com )quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
sry dat ik nu pas reageer
maare.. er worden bij veel mensen wiens contract afloopt niet verlengt, ik ga geen namen noemen maar ik weet er zowiezo 3 op houdbaar
ik weet niet of dit ook voor de kassa geldt, maar ik weet ook hoe het komt en geloof me daar wordt je niet vrolijk van![]()
in ieder geval komt het er hier op neer, we verbruiken te veel uren en de oorzaak daarvan... tja, misschien dat ik je die over een tijdje wel vertel
dus ik hoop voor jou dat je contract verlengt wordt, maar ik zal er niet van opkijken als dat niet gebeurt
overigens is het beter dat je dit voor jezelf houdt, voor de goede orde O~)
VEERTIG PROCENT!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef DeTolk het volgende:
Heb vandaag voor het eerst iemand horen klagen over de \"schandalige prijsverhoging van de Coca Cola\"
Maar hij nam wel een kar vol mee :\')
Vorige week zaterdag ( heel erg druk, ik was dus redelijk geirriteerd ) werd ik omgeroepen door CounterCollega. Of ik winkelwagentjes wilde halen via de parkeergarage ( Dit betekent bij ons dat we via de opritten karren moeten halen) omdat er een lift stuk was ( Gebeurt alleen op zaterdagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
Zeer herkenbaar verhaal
En dan indenken dat die verrimelde mensen steeds maar weer die zegeltjes likkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef Webgangster het volgende:
Prachtig verhaal Rene
Je hebt klanten en je hebt klanten
Nope, dc zit een paar kilometer verderop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef RvdLinden het volgende:
oohja, als je in de albertheijn van Geldermalsen werkt, zit je dan naast het DC?
Lijkt me logisch zeg, wat moet een dc nou midden in geldermalsen zelf ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nope, dc zit een paar kilometer verderop.
En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef tazman89 het volgende:
haha, ik heb regelmatig hele hoorden 12 jarige op wijnen, die even rose komen kopen :\') en dan niet 1 fles, nee meteen maar een doosje(van de goedkoopste shit natuurlijk) altijd lachen.
Soms vraag ik het wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?
Bij ons is het dan een enkeltje uitgang.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik sta dus atlijd op wijnen.
Komen er net 2 van die meisjes, 12 jaar schat ik![]()
Zitten ze zo te kijken bij Martini en Safari enzo, komen ze me vragen: ja heb je niet wat sterkers? Whiskey ofzo ?
Ik denk echt wtf hoe erg wordt het op zateravond. Al die mensenkinderen die drank komen halen om 20.55![]()
Tevens ook jammer omdat ik dan net gespiegeld heb maar dat vind ik nog minder erg
Goed idee, count me inquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo nog steeds van plan om een keer naar Tilburg te gaan. Als er meer mensen mee gaan wil ik ook best contact opnemen met de SMM voor een rondleiding.
ehm ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef BObNL het volgende:
nee vorrige week... maar geroddel is nogsteeds niet over.. lieve medewerkers ook altijd van de deli
![]()
van mij niet, want ik ben een bitchquote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
van mij niet, want ik ben een bitch![]()
Vraag je dat echt altijd?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
van mij niet, want ik ben een bitch![]()
11 tot 18 zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk. Gister 3 zieken ==> Drama bij de kassa!
Pauzeplanning van nix ==> Cassière heeft van 11:00-18:00 gezeten!!! Ik schrok me rot!
Oh ja, en de nieuwe flessen cola zijn wel cool (Amerikaans model blijkbaar), maar stom dat ze dan ook gelijk duurder moeten...
ja, als ik enigzins twijfel vraag ik het. maar ik onthoud wel vaak het gezicht. Als iemand de vorige keer toch 16 bleek vraag ik het die keer erop niet meerquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag je dat echt altijd?![]()
Soms denk ik ook van, ja/nee? Nou, deze keer eventjes Ja, volgende keer Nee. :\\\')
Want wanneer ik het vraag staat er altijd 16 of 18![]()
misschien staat de albert heijn wel buiten het centrumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Lijkt me logisch zeg, wat moet een dc nou midden in geldermalsen zelf ?
Het is te duur en een dc staat natuurlijk op een industrieterrein waar heel veel vrachtwagens staan.
Staat ie niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
misschien staat de albert heijn wel buiten het centrum![]()
je weet maar nooit he![]()
Afhankelijk van de aanstelling goed mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef highway101 het volgende:
Kan je niet in een andere AH gaan werken dan? Overplaatsing?
Gewoon doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aanstelling goed mogelijk
Alleen is hij wel veulste oud natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
En als je slim bent laat je je nieuwe baas nog ff bellen met je oude, kan hij ook misschien nog een goed woordje voor je doen
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen is hij wel veulste oud natuurlijk![]()
Zit wat in natuurlijk, maar is hij vulploegleider?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.
In veel filialen zie je alleen maar tieners en mensen van +30 jaar. Daartussen is de soep erg dun, terwijl de mensen van deze leeftijd erg veel waarde kunnen toevoegen aan je bedrijf wat betreft assortiments -en bedrijfskennis
Wij hebben sinds vandaag ook weer een nieuwe vulploegleider, hij is rond de 25..geweldige vent, is een goeie vriend van de vorige vulploegleider (die net een paar weken weg is)quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.
In veel filialen zie je alleen maar tieners en mensen van +30 jaar. Daartussen is de soep erg dun, terwijl de mensen van deze leeftijd erg veel waarde kunnen toevoegen aan je bedrijf wat betreft assortiments -en bedrijfskennis
Bel je ze omdat er uren vrij zijn.quote:
Jij incluis?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vandaag ook weer een nieuwe vulploegleider, hij is rond de 25..geweldige vent, is een goeie vriend van de vorige vulploegleider (die net een paar weken weg is). Enige probleem tot nu toe is, dat alle vrouwen in de AH zwaar in love zijn met hem
is het 2,7 km over die blauwe lijn? want anders is het hemelsbreed nog geen km!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef SHERMAN het volgende:
Groen is 1572
Rood is DC
Afstand is 2.7km
[afbeelding]
Hoi, welkom in mijn vergalde wereld met vergalde roostersquote:Op maandag 6 februari 2006 20:07 schreef Weemz het volgende:
Jeejnieuw rooster. Kan nu niet meer op vrijdag werken.
Het was drukquote:Op maandag 6 februari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bel je ze omdat er uren vrij zijn.
Met albertheijnvinkhuizenuspreektmet****
Met René
hoi.
er waren uren vrij?
Ja, dinsdagtussen1en6endonderdagenvrijdagtussen7en5maarhetisdrukdusbeljeovereenkwartierterug?![]()
aan EEN STUK DOOR![]()
Jup.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
is het 2,7 km over die blauwe lijn? want anders is het hemelsbreed nog geen km!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |