En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef tazman89 het volgende:
haha, ik heb regelmatig hele hoorden 12 jarige op wijnen, die even rose komen kopen :\') en dan niet 1 fles, nee meteen maar een doosje(van de goedkoopste shit natuurlijk) altijd lachen.
Soms vraag ik het wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?
Bij ons is het dan een enkeltje uitgang.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik sta dus atlijd op wijnen.
Komen er net 2 van die meisjes, 12 jaar schat ik![]()
Zitten ze zo te kijken bij Martini en Safari enzo, komen ze me vragen: ja heb je niet wat sterkers? Whiskey ofzo ?
Ik denk echt wtf hoe erg wordt het op zateravond. Al die mensenkinderen die drank komen halen om 20.55![]()
Tevens ook jammer omdat ik dan net gespiegeld heb maar dat vind ik nog minder erg
Goed idee, count me inquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo nog steeds van plan om een keer naar Tilburg te gaan. Als er meer mensen mee gaan wil ik ook best contact opnemen met de SMM voor een rondleiding.
ehm ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef BObNL het volgende:
nee vorrige week... maar geroddel is nogsteeds niet over.. lieve medewerkers ook altijd van de deli
![]()
van mij niet, want ik ben een bitchquote:Op zondag 5 februari 2006 00:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En dat krijgen ze ook mee aan de kassa?
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
van mij niet, want ik ben een bitch![]()
Vraag je dat echt altijd?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
van mij niet, want ik ben een bitch![]()
11 tot 18 zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk. Gister 3 zieken ==> Drama bij de kassa!
Pauzeplanning van nix ==> Cassière heeft van 11:00-18:00 gezeten!!! Ik schrok me rot!
Oh ja, en de nieuwe flessen cola zijn wel cool (Amerikaans model blijkbaar), maar stom dat ze dan ook gelijk duurder moeten...
ja, als ik enigzins twijfel vraag ik het. maar ik onthoud wel vaak het gezicht. Als iemand de vorige keer toch 16 bleek vraag ik het die keer erop niet meerquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag je dat echt altijd?![]()
Soms denk ik ook van, ja/nee? Nou, deze keer eventjes Ja, volgende keer Nee. :\\\')
Want wanneer ik het vraag staat er altijd 16 of 18![]()
misschien staat de albert heijn wel buiten het centrumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Lijkt me logisch zeg, wat moet een dc nou midden in geldermalsen zelf ?
Het is te duur en een dc staat natuurlijk op een industrieterrein waar heel veel vrachtwagens staan.
Staat ie niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
misschien staat de albert heijn wel buiten het centrum![]()
je weet maar nooit he![]()
Afhankelijk van de aanstelling goed mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef highway101 het volgende:
Kan je niet in een andere AH gaan werken dan? Overplaatsing?
Gewoon doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aanstelling goed mogelijk
Alleen is hij wel veulste oud natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
En als je slim bent laat je je nieuwe baas nog ff bellen met je oude, kan hij ook misschien nog een goed woordje voor je doen
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen is hij wel veulste oud natuurlijk![]()
Zit wat in natuurlijk, maar is hij vulploegleider?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.
In veel filialen zie je alleen maar tieners en mensen van +30 jaar. Daartussen is de soep erg dun, terwijl de mensen van deze leeftijd erg veel waarde kunnen toevoegen aan je bedrijf wat betreft assortiments -en bedrijfskennis
Wij hebben sinds vandaag ook weer een nieuwe vulploegleider, hij is rond de 25..geweldige vent, is een goeie vriend van de vorige vulploegleider (die net een paar weken weg is)quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt en hoeveel je beschikbaar bent. Als je bijvoorbeeld vulploegleider bent, veel verstand van alle andere afdelingen, bedrijfsprocessen en assortiment hebt en je, zoals redelijk veel filialen eigenlijk wel nodig hebben, qua leeftijd goed in de organisatie past, dan zou ik als baas iemand van 21 niet laten lopen.
In veel filialen zie je alleen maar tieners en mensen van +30 jaar. Daartussen is de soep erg dun, terwijl de mensen van deze leeftijd erg veel waarde kunnen toevoegen aan je bedrijf wat betreft assortiments -en bedrijfskennis
Bel je ze omdat er uren vrij zijn.quote:
Jij incluis?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vandaag ook weer een nieuwe vulploegleider, hij is rond de 25..geweldige vent, is een goeie vriend van de vorige vulploegleider (die net een paar weken weg is). Enige probleem tot nu toe is, dat alle vrouwen in de AH zwaar in love zijn met hem
is het 2,7 km over die blauwe lijn? want anders is het hemelsbreed nog geen km!quote:Op maandag 6 februari 2006 00:46 schreef SHERMAN het volgende:
Groen is 1572
Rood is DC
Afstand is 2.7km
[afbeelding]
Hoi, welkom in mijn vergalde wereld met vergalde roostersquote:Op maandag 6 februari 2006 20:07 schreef Weemz het volgende:
Jeejnieuw rooster. Kan nu niet meer op vrijdag werken.
Het was drukquote:Op maandag 6 februari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bel je ze omdat er uren vrij zijn.
Met albertheijnvinkhuizenuspreektmet****
Met René
hoi.
er waren uren vrij?
Ja, dinsdagtussen1en6endonderdagenvrijdagtussen7en5maarhetisdrukdusbeljeovereenkwartierterug?![]()
aan EEN STUK DOOR![]()
Jup.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
is het 2,7 km over die blauwe lijn? want anders is het hemelsbreed nog geen km!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |