Ik ook met een kennisquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
Wehehehe, heb wel is in de winkel gekust met een klant ja.
Ik ben zowiezo nog steeds van plan om een keer naar Tilburg te gaan. Als er meer mensen mee gaan wil ik ook best contact opnemen met de SMM voor een rondleiding.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef dodew83 het volgende:
Hoe zit het nu met de meeting trouwens?
Natuurlijk gaan ze dan roddelen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef BObNL het volgende:
nee vorrige week... maar geroddel is nogsteeds niet over.. lieve medewerkers ook altijd van de deli
![]()
Lijkt me onzin. Jumbo De Beren heeft een veel hogere dagomzet dan de AH VHZ van je.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Renesite het volgende:
Bij ons halen we dus al véél meer dan een jumbo in 2 dagen kerst![]()
![]()
Relatief kleine AH dan hier.
k zou twee collega's hebben gehad inmiddels.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dan roddelen!!
Ik werd wel midden in de winkel voor mn ex-MAS/VM zo ongeveer opgetild en flink geknuffeld+gekust (op de wangen wel hoor) toen ik jarig was. Al die klanten: Aahw wat lief!
En we hebben samen de roddel gestart dat we elkaar helemaal de wereld vonden enzo. Ik moet nog steeds een keer op maandagochtend door hem worden afgezet met de auto, haren door de war en blouse half open enzo. Ah, wat mis ik hem
.
Als ik terug lees he.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:18 schreef csar het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Jumbo De Beren heeft een veel hogere dagomzet dan de AH VHZ van je.
En je kan helemaal gaan lachen wanneer Jumbo Euroborg er ook nog bij gaat komen.
sry dat ik nu pas reageerquote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
hij loopt volgende maand af..
vertel eens wat meer :S
met meisje van de kassa in het magazijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef BObNL het volgende:
owja even updat ik doe nu deli, brood, houdbaar, en kassaowja hebben jullie al een keer gezoend in het deli hok als jullie die hebben
![]()
![]()
![]()
Deze post kun je werkelijk in elk topic plaatsenquote:
Ja, maar dit topic is nou nét even wat belangrijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Deze post kun je werkelijk in elk topic plaatsen![]()
Ha, dat zou handig zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef RvdLinden het volgende:
oohja, als je in de albertheijn van Geldermalsen werkt, zit je dan naast het DC?
Kan je me wat meer vertellen? ben nu toch wel benieuwd wat de echte reden van mijn ontslag is. Desnoods via mail als je het niet openlijk wil vertellen (maxvanderwouden (apenstaart) gmail (punt) com )quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
sry dat ik nu pas reageer
maare.. er worden bij veel mensen wiens contract afloopt niet verlengt, ik ga geen namen noemen maar ik weet er zowiezo 3 op houdbaar
ik weet niet of dit ook voor de kassa geldt, maar ik weet ook hoe het komt en geloof me daar wordt je niet vrolijk van![]()
in ieder geval komt het er hier op neer, we verbruiken te veel uren en de oorzaak daarvan... tja, misschien dat ik je die over een tijdje wel vertel
dus ik hoop voor jou dat je contract verlengt wordt, maar ik zal er niet van opkijken als dat niet gebeurt
overigens is het beter dat je dit voor jezelf houdt, voor de goede orde O~)
VEERTIG PROCENT!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef DeTolk het volgende:
Heb vandaag voor het eerst iemand horen klagen over de \"schandalige prijsverhoging van de Coca Cola\"
Maar hij nam wel een kar vol mee :\')
Vorige week zaterdag ( heel erg druk, ik was dus redelijk geirriteerd ) werd ik omgeroepen door CounterCollega. Of ik winkelwagentjes wilde halen via de parkeergarage ( Dit betekent bij ons dat we via de opritten karren moeten halen) omdat er een lift stuk was ( Gebeurt alleen op zaterdagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
Zeer herkenbaar verhaal
En dan indenken dat die verrimelde mensen steeds maar weer die zegeltjes likkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef Webgangster het volgende:
Prachtig verhaal Rene
Je hebt klanten en je hebt klanten
Nope, dc zit een paar kilometer verderop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef RvdLinden het volgende:
oohja, als je in de albertheijn van Geldermalsen werkt, zit je dan naast het DC?
Lijkt me logisch zeg, wat moet een dc nou midden in geldermalsen zelf ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nope, dc zit een paar kilometer verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |