abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34603618
Waarom moet je altijd die tyvus kaart meenemen wil je die korting krijgen op die kut producten?

Ze verplichten je gewoon om dat tering ding elke keer mee te nemen als je ff iets wilt kopen...
Die korting moet gewoon standaard op dat product zitten, zonder dat ze die klote kaart moeten scannen

maar je kan hem ook ff lenen bij de info-balie hoor (20meter vederop)
Nothing to see here, carry on
pi_34603620
Of hangt zo'n plastic gevalletje aan je sleutelbos
pi_34603628
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Of hangt zo'n plastic gevalletje aan je sleutelbos
Dat is wat ze willen inderdaad. Ik koop nooit bij de AH omdat ik niet zo'n kaart heb, fuck die bonussen dan maar.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34603647
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:04 schreef WeirdMicky het volgende:

Dat is wat ze willen inderdaad. Ik koop nooit bij de AH omdat ik niet zo'n kaart heb, fuck die bonussen dan maar.
Dus heeft het ook totaaaaal geen zin om hier te reageren
  Moderator / Redactie FP maandag 30 januari 2006 @ 03:10:49 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34603671
Ajoh, laat dat menneke nou
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34603686
Ok
Klootviooltje.
pi_34603692
Je kunt die kaart toch standaard in je portemonnaie doen? Ik zie het probleem niet
pi_34603694
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:13 schreef Bluezz het volgende:
Ok
Klootviooltje.
En maar weer ontopic dan he
ik heb zo'n ding aan m'n sleutelbos hangen
pi_34603699
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dus heeft het ook totaaaaal geen zin om hier te reageren
Het heeft uberhaupt geen zin om op fok ergens te reageren.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34603701
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:16 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het heeft uberhaupt geen zin om op fok ergens te reageren.
tijdverdrijf
pi_34603709
je denk toch niet dat ik altijd een portomonnee bij heb?
Ik vermijd zoveel mogelijk pasjes werk. Ik pin ook in 1x 300euro ofso, daar kan ik dan heel de week mee doen.

hoef ik niet in elke winkel 5euro te pinnen wat de meeste medekutlanders doen.
zou ik eigenlijk ook een topic over moeten openen, Nederlanders die 10euro gaan pinnen bij de pin automaat, fucking krentekakkers
pi_34603717
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:17 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vermijd zoveel mogelijk pasjes werk. Ik pin ook in 1x 300euro ofso, daar kan ik dan heel de week mee doen.

hoef ik niet in elke winkel 5euro te pinnen wat de meeste medekutlanders doen
Ik heb gewoon altijd mijn portemonnee bij me, jij dus niet, dus heb jij waarschijnlijk ook geen identiteitsbewijs bij je en bij jij degene die fout zit
  Moderator / Redactie FP maandag 30 januari 2006 @ 03:21:10 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34603724
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:13 schreef Bluezz het volgende:
Ok
Klootviooltje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34603725
mijn rijbewijs heb ik in me auto en me auto heb ik altijd bij
pi_34603726
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:17 schreef RijstNatie het volgende:

hoef ik niet in elke winkel 5euro te pinnen wat de meeste medekutlanders doen.
zou ik eigenlijk ook een topic over moeten openen, Nederlanders die 10euro gaan pinnen bij de pin automaat, fucking krentekakkers
Gast wat zeik je, ik pin zo vaak 10 euro, en ik pin áltijd bij de supermarkt, lekker 3 euro pinnen
Ik heb bijna nooit cash op zak.
Op de TU werkt alles via Chip en in de winkels pin ik gewoon, ik heb alleen wat kleingeld bij me als ik ergens toevallig net iets kleins wil kopen, lees zak patat oid.
pi_34603735
10euro pinnen is gewoon voor losers, ik werk zelf ook altijd met chip omdat ik gedwongen wordt door die tyvuslijers...

lang leven contant geld
pi_34603745
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:22 schreef RijstNatie het volgende:
10euro pinnen is gewoon voor losers, ik werk zelf ook altijd met chip omdat ik gedwongen wordt door die tyvuslijers...

lang leven contant geld
Waarom is het voor losers, waar slaat dit op.
Ik voel me er echt niet beter op als ik 300 euro op zak heb als ik ff een avondje naar een café ga.
In tegenstelling tot jou waarschijnlijk, heb ik niet eens 300 euro om zo ff uit te gaan geven in de maand.
pi_34603753
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:21 schreef RijstNatie het volgende:
mijn rijbewijs heb ik in me auto en me auto heb ik altijd bij
Leg je bonuskaart in de auto
pi_34603755
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Leg je bonuskaart in de auto
pi_34603764
Bonuskaart, who cares
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34603789
TS is duidelijk een huilie
pi_34603792
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:24 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Waarom is het voor losers, waar slaat dit op.
Ik voel me er echt niet beter op als ik 300 euro op zak heb als ik ff een avondje naar een café ga.
In tegenstelling tot jou waarschijnlijk, heb ik niet eens 300 euro om zo ff uit te gaan geven in de maand.
ik voel me niet beter met meer geld op zak, het is alleen makkelijker
en als jij geen 300euro opmaakt in 1 maand begrijp ik niet hoe je elke dag eten kan kopen...
als ik 1x uit eten ga + film kost het al 100euro (benzine, parkeren, sigaretten, eten, film, wc,)
pi_34603816
quote:
Op maandag 30 januari 2006 03:33 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

ik voel me niet beter met meer geld op zak, het is alleen makkelijker
en als jij geen 300euro opmaakt in 1 maand begrijp ik niet hoe je elke dag eten kan kopen...
als ik 1x uit eten ga + film kost het al 100euro (benzine, parkeren, sigaretten, eten, film, wc,)
Ik studeer nu en heb dus echt niet het geld om zoveel uit te geven in een maand
Ik heb dan ook geen auto, dus benzine parkeren hoef ik niks aan uit te geven, roken doe ik niet dus sigaretten is het probleem niet.
Ik heb het nu al redelijk goed dat ik naast boeken en geld wat ik voor me studie moet uitgeven 300 euro heb voor de dagelijkse dingen eten en drinken enz. Maar ik wil ook gewoon wat opsparen dat ik altijd wat geld achter de hand heb. Ik heb geen zin om in geldproblemen te zitten en een lening af moet sluiten oid.
Kijk leuk dat uit eten gaan en film en iets, als je dat goed wil doen ben je inderdaad aardig wat geld kwijt, maar dat heb ik gewoon niet, dat is weer iets anders.
pi_34603850
Die TT kan ook wel zonder het woord kanker
pi_34603857
Bonuskaarten, zegeltjes, plakdingetjes, freebees en dergelijk onzin zijn echt klote. Ik wil die rommel niet, ik wil gewoon lage prijzen in plaats van een sigaar uit eigen doos te krijgen.

Bah, verboden moest het worden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')