Dat is wat ze willen inderdaad. Ik koop nooit bij de AH omdat ik niet zo'n kaart heb, fuck die bonussen dan maar.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Of hangt zo'n plastic gevalletje aan je sleutelbos
Dus heeft het ook totaaaaal geen zin om hier te reagerenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is wat ze willen inderdaad. Ik koop nooit bij de AH omdat ik niet zo'n kaart heb, fuck die bonussen dan maar.
Het heeft uberhaupt geen zin om op fok ergens te reageren.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus heeft het ook totaaaaal geen zin om hier te reageren
tijdverdrijfquote:Op maandag 30 januari 2006 03:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het heeft uberhaupt geen zin om op fok ergens te reageren.![]()
Ik heb gewoon altijd mijn portemonnee bij me, jij dus niet, dus heb jij waarschijnlijk ook geen identiteitsbewijs bij je en bij jij degene die fout zitquote:Op maandag 30 januari 2006 03:17 schreef RijstNatie het volgende:
je denk toch niet dat ik altijd een portomonnee bij heb?
Ik vermijd zoveel mogelijk pasjes werk. Ik pin ook in 1x 300euro ofso, daar kan ik dan heel de week mee doen.
hoef ik niet in elke winkel 5euro te pinnen wat de meeste medekutlanders doen
Gast wat zeik je, ik pin zo vaak 10 euro, en ik pin áltijd bij de supermarkt, lekker 3 euro pinnenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:17 schreef RijstNatie het volgende:
je denk toch niet dat ik altijd een portomonnee bij heb?
Ik vermijd zoveel mogelijk pasjes werk. Ik pin ook in 1x 300euro ofso, daar kan ik dan heel de week mee doen.
hoef ik niet in elke winkel 5euro te pinnen wat de meeste medekutlanders doen.
zou ik eigenlijk ook een topic over moeten openen, Nederlanders die 10euro gaan pinnen bij de pin automaat, fucking krentekakkers![]()
Waarom is het voor losers, waar slaat dit op.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:22 schreef RijstNatie het volgende:
10euro pinnen is gewoon voor losers, ik werk zelf ook altijd met chip omdat ik gedwongen wordt door die tyvuslijers...
lang leven contant geld
Leg je bonuskaart in de autoquote:Op maandag 30 januari 2006 03:21 schreef RijstNatie het volgende:
mijn rijbewijs heb ik in me auto en me auto heb ik altijd bij
ik voel me niet beter met meer geld op zak, het is alleen makkelijkerquote:Op maandag 30 januari 2006 03:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom is het voor losers, waar slaat dit op.
Ik voel me er echt niet beter op als ik 300 euro op zak heb als ik ff een avondje naar een café ga.
In tegenstelling tot jou waarschijnlijk, heb ik niet eens 300 euro om zo ff uit te gaan geven in de maand.![]()
Ik studeer nu en heb dus echt niet het geld om zoveel uit te geven in een maandquote:Op maandag 30 januari 2006 03:33 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik voel me niet beter met meer geld op zak, het is alleen makkelijker
en als jij geen 300euro opmaakt in 1 maand begrijp ik niet hoe je elke dag eten kan kopen...
als ik 1x uit eten ga + film kost het al 100euro (benzine, parkeren, sigaretten, eten, film, wc,)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |