contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef highway101 het volgende:
ontslagen? Contract afgelopen? (daar is het wel de tijd voor, volgens mij)
Daar woon ik in de buurtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef stevenp het volgende:
Ik zit op een school *tazman btw ook* met daar vlak achter een klein winkelstraatje, de Weissenbruchstraat. Hier zit AH 1298, winkelgrootte 2. Het is superklein, 4 kassa's, geen balie en net wat fris/chips en eieren
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..
was pissig en ben gewoon weggelopen bij me kassa..toedels..
Je contract is je contract kerel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je contract is je contract kerel...
Nais pas je contract, ja, misschien een halfjaars contract erbij, maar na 3 keer is het geloof ik opzouten of vast contract.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.
En ik geloofde ze![]()
Als je ze terug wilt pakken zou ik even opletten op welke basis ze die uren gaan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
Waar wat???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef stevenp het volgende:
@ Renesite, hmm dat is wel droog inderdaad, welke richting woon jij op dan als je "in de buurt" bedoeld? Wij zitten op het HML
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef tazman89 het volgende:
hoe zit het trouwens met vakkenvullers? krijgen die ooit een cursus kassa of hoe zit dat ?
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef GotC het volgende:
Vind het altijd zo heerlijk om zoiets te horen! Vooral na vandaag, ook veel klanten die vroegen waarom de CC ineens 30 cent duurder was enzo.
Dat zei ik ook wel, daar niet vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
Museumplein ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
quote:
quote:"Instortingsgevaar is vrij reëel"
Woensdagochtend is winkelcentrum het Gulden Winckelplantsoen op het Bos en Lommerplein ontruimd. De parkeergarage onder het marktplein wordt bedreigd met instorting.
Volgens een woordvoerder van de brandweer is het instortingsgevaar "vrij reëel". Een vrachtwagen op het marktplein zou rond 9.00 uur een scheur in het dak hebben veroorzaakt.
Uit voorzorg is de omgeving afgezet en zijn alle winkels en horecagelegenheden gesloten. Ook alle bovenliggende woningen zijn ontruimd. Het plein is twee jaar geleden grondig gerenoveerd. Om 13.00 uur extra AT5 Nieuws
Ow zo'n pakeer dek. Ik dacht dat hij gewoon door de grond heen zakte. Ik dacht dat er niets onder zat.quote:
Iets meer in de richting van het Maerlant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef tazman89 het volgende:
O-fieltje, waar woon je dan?(steve kan ook niet lezen zeg!)
Gaten opvullen in hun dekking.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef highway101 het volgende:
wat moet AH dan met Edah en Konmar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |