dus voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
8% procent van je loon voor loonheffing, zeg maar je brutoloon. Dat tellen ze over een heel jaar bij elkaar op, en daar dan 8% van
Zijn jullie zo'n proeffiliaal die werken met vullen buiten de openingstijden??quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
06:00 zijn de normale starttijden van de vulploeg bij ons.![]()
maar in week 9 krijgen we 'n ander spoorboekje, dus dan zou alle vulling van vers tussen 7:30 en 8:00 erin moeten... dat kan natuurlijk nooit. Dus effe wat anders verzinnen...
Downloading 4.4KB/s, ik zal je overnorgen vertellen wat ik er van vondquote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef blrrrt het volgende:
En ik wil meer reacties op m'n filmpje!!!![]()
![]()
![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Video_AH_Leidsenhage.wmv
Daar hoorde ik mijn VM ook al over praten dat ze dat binnenkort willen gaan invoeren omdat er teveel rotzooi in de winkel loopt op het moment dat er veel klanten in de winkel zijn en alle vulkarren en rollys ook irietant zijn. Vast en zeker een tip van een klant geweest.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn jullie zo'n proeffiliaal die werken met vullen buiten de openingstijden??
De trend is inderdaad dat zoveel morgelijk buiten de openingsuren moet gebeuren. Daar is geen ontkomen aan, of je nu wilt of niet. Wij gaan bijvoorbeeld vanaf week 9 over op een nieuw spoorboekje. HB rond 15-16u smiddags en Vers komt savonds tegen 20u binnen. Dus geen leveringen meer sochtends of vroeg in de middag.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Daar hoorde ik mijn VM ook al over praten dat ze dat binnenkort willen gaan invoeren omdat er teveel rotzooi in de winkel loopt op het moment dat er veel klanten in de winkel zijn en alle vulkarren en rollys ook irietant zijn. Vast en zeker een tip van een klant geweest.
Zelf vind ik het een slecht idee, want wie garandeerd dat ik nog wel 36 uur per maand ga werken dan...
ok dankjequote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Die coca cola vertegenwoordiger zei dat er binnenkort nieuwe komen, en dat hij ze zelf zou plaatsen![]()
bodemplaten?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Skinnymike het volgende:
Mag ik hier trouwens ff kotsen op de Coca Cola?![]()
![]()
Wat een verschrikkelijke kloteflessen zijn dat zeg. Ze blijven slecht in het schap staan (als je er tegenaan drukt en ze gaan iets opzij, dan klettert het hele vak om) en de cola-inhoud heeft ineens veel meer prik! Het is net alsof ik die ranzige light-cola zit te zuipen, zo bruisen. En verder, welke halve gare bedenkt zich dat een prijsstijging van 37 eurocent (nominale prijsstijging van 40, ja veertig procent!) normaal is? Ik vind dat echt ver buiten proporties!
Ondanks dat ik echt Coca-cola fan ben, vind ik dit onacceptabel. Ik hoop eigenlijk ook stilletjes dat de klant de cola laat links liggen. Ik ga echt geen 1.29 euro voor een fles cola neerleggen, tenzij het vloeibaar goud is.
Bodemplaten? Dat was voor die tijd toch ook niet nodig? En die dingen verschuiven bij het leven, je kunt nog steeds de flessen dan niet doorschuiven, ze staan lelijk en worden ontzettend snel vies (limonade-kringen van een lekke fles).quote:
http://forum.fok.nl/topic/812949quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:34 schreef blrrrt het volgende:
Laurus verkoopt Edah en Konmar en gaat alleen door met Super de Boer!!
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
http://www.nu.nl/news/665(...)t_Super_de_Boer.html
http://www.dft.nl/nieuws/(...)_Edah_en_Konmar.html
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:28 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Bodemplaten? Dat was voor die tijd toch ook niet nodig? En die dingen verschuiven bij het leven, je kunt nog steeds de flessen dan niet doorschuiven, ze staan lelijk en worden ontzettend snel vies (limonade-kringen van een lekke fles).![]()
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven niet![]()
Mooi nieuws trouwens van Laurus, ik hoop dat AH dan Edah en Konmar over gaat nemen![]()
of alleen edahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Dan neem je wat diepere bodemplaten, die schuiven niet![]()
Mooi nieuws trouwens van Laurus, ik hoop dat AH dan Edah en Konmar over gaat nemen![]()
De Edah's zijn over het algemeen toch vrij klein? Misschien dat ze een paar mooie over kunnen nemen ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
of alleen edah
Zit een mooie winkel in Paddepoel
2 AH's in een WKC waar voorheen een AH en een Edah zat (zoals bij mij) heeft weinig zin. Bijna elk winkelcentrum van formaat heeft al een AH. Wellicht dat AH wat Konmars ombouwt tot AH XL (met nieuwbouw worden ze nogal tegengewerkt) en C1000 een paar luxe filialen pakt. Het kan ook zijn dat SdB groter wordt en wat Edah's en Konmars gaat ombouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De Edah's zijn over het algemeen toch vrij klein? Misschien dat ze een paar mooie over kunnen nemen ja.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
2 AH's in een WKC waar voorheen een AH en een Edah zat (zoals bij mij) heeft weinig zin. Bijna elk winkelcentrum van formaat heeft al een AH. Wellicht dat AH wat Konmars ombouwt tot AH XL (met nieuwbouw worden ze nogal tegengewerkt) en C1000 een paar luxe filialen pakt. Het kan ook zijn dat SdB groter wordt en wat Edah's en Konmars gaat ombouwen.
Die bodemplaten heb je ook in verschillende formaten. ook platen die de hele bodem bedekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.
Die ken ik wel, maar is nog steeds rotspul, en het ziet er niet uit manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die bodemplaten heb je ook in verschillende formaten. ook platen die de hele bodem bedekken
Ga daar maar niet te snel van uit. Het kan al best zijn dat ze sowieso een flink deel van de slechtste winkels voorgoed op slot gooien.quote:
Daar zit ik dus ook aan te denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Webgangster het volgende:
Op alle plaatsen aar een Edah of een Konmar zit zit ook een Albert Heijn
Vraag me af of het een verstandige zet is om 1 van die 2 zaken over te gaan nemen....
Dat werkt echt niet in onze winkelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef pimtenbrinke het volgende:
hmm bij ons wordt altijd geleerd dat je de fris flessen niet moet door drukken. Omdat wanneer je door drukt al snel de flessen gaan schuiven en nie tmooi recht achter elkaar staan.
En idd met bodemplaten werkt het hiero perfect volgens mij!
Ja, maar je hebt verschillende dieptes met die plastic platen. Dus als je zo'n plaat neemt die net zo diep is als de plank dan kan ie toch niet schuiven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Diepere bodemplaten? Zit je me nu te dollen? Ik ken alleen maar van die plastic-platen.
Grappig, Dick Boer in de winkelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef blrrrt het volgende:
Dat is onze AH!
http://cmgtcontent.ahold.(...)001_FAIR_TRADE_1.jpg
Die 'klant' is onze MAS.
Die man daar achter onze SMM.
En minister Van Ardenne.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Grappig, Dick Boer in de winkel
Dit persbericht hoort erbij:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Webgangster het volgende:
idd erg grappig, blrrt wat deden ze bij jullie in de winkel dan precies ?
tja, wie niet horen wil moet maar voelen. Als er duidelijk staat dat je er niet mag komen is het wel degelijk je eigen schuld. Groepen scholieren jatten alles wat los en vast zit, zijn luidruchtig, weigeren mandjes te gebruiken en geven ook nog eens veel overlast voor het winkelend publiek. Een trap geven mag dan niet, maar als je dag in dag uit hetzelfde probleem hebt, kan ik me het goed voorstellen. Tussen de deur blijven staan als je eruit gezet wordt is niets anders dan treiteren. Een winkelverbod geven is heel lastig, omdat het om zo'n grote groep gaat. Maar als je dat krijgt, en je blijft komen, dan komt meestal de politie. Tenminste, zo zijn de regels in ons filiaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef tazman89 het volgende:
geen idee, kleinste AH van nederland is het geloof ik ook.
ik baal der echt van, dag pauzeex-collega werkt daar van me, ik heb al voorzichtig geprobeerd ; ja maar ik ben medewerker, zei die, daar kan ik niet aan beginnen
vandaag liepen er 2 naar binnen, werden naar buiten gestuurd, ze gingen zeg maar tussen de deur staan, wat doet dat wijf(de chef ofzo) geeft ze echt heel hard een trap, ik stond echt met me bek opendat mag duidelijk niet !
ze doen het trouwens omdat er regelmatig wordt gestolen(gek hé met 2 scholen om de hoek ! )
Als dat zou gebeuren zal de Hellevoetse Konmar daar wel buiten vallen. Die zit net zoals mijn AH al in het winkelcentrum. Dus daar zie ik bijvoorbeeld eerder een Jumbo komen. Aangezien die hier in de regio al aardig bezig zijn (Brielle en als het goed is ook Spijkenisse).quote:
contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:20 schreef highway101 het volgende:
ontslagen? Contract afgelopen? (daar is het wel de tijd voor, volgens mij)
Daar woon ik in de buurtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef stevenp het volgende:
Ik zit op een school *tazman btw ook* met daar vlak achter een klein winkelstraatje, de Weissenbruchstraat. Hier zit AH 1298, winkelgrootte 2. Het is superklein, 4 kassa's, geen balie en net wat fris/chips en eieren
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
contract afgelopen..word nie meer verlengd enzo..
was pissig en ben gewoon weggelopen bij me kassa..toedels..
Je contract is je contract kerel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je contract is je contract kerel...
Nais pas je contract, ja, misschien een halfjaars contract erbij, maar na 3 keer is het geloof ik opzouten of vast contract.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
ze hadden belooft dat ik tot augustus kon werken.
En ik geloofde ze![]()
Als je ze terug wilt pakken zou ik even opletten op welke basis ze die uren gaan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Maxvdw het volgende:
ja..ik voel me misbruikt..altijd uit me bed worden gebeld als ze weer eens niet goed hadden ingepland..en dat gebeurde vaak..
en dan zo ineens "hop, rot maar op, als je vrije uren op zijn ben je weg"
pff..
Waar wat???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef stevenp het volgende:
@ Renesite, hmm dat is wel droog inderdaad, welke richting woon jij op dan als je "in de buurt" bedoeld? Wij zitten op het HML
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef tazman89 het volgende:
hoe zit het trouwens met vakkenvullers? krijgen die ooit een cursus kassa of hoe zit dat ?
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef GotC het volgende:
Vind het altijd zo heerlijk om zoiets te horen! Vooral na vandaag, ook veel klanten die vroegen waarom de CC ineens 30 cent duurder was enzo.
Dat zei ik ook wel, daar niet vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is goed uit te leggen toch? CocaCola heeft grote investeringen gedaan in de nieuwe verpakkingslijn en heeft daarom een prijsverhoging doorgevoerd. Kan je er meteen bij zeggen dat het dus in alle supermarkten duurder is geworden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
Museumplein ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
Filiaal 1105 (A'DAM) ontruimd; vrachtwagen schijnt door parkeerdek te zijn gezakt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Stew het volgende:
quote:
quote:"Instortingsgevaar is vrij reëel"
Woensdagochtend is winkelcentrum het Gulden Winckelplantsoen op het Bos en Lommerplein ontruimd. De parkeergarage onder het marktplein wordt bedreigd met instorting.
Volgens een woordvoerder van de brandweer is het instortingsgevaar "vrij reëel". Een vrachtwagen op het marktplein zou rond 9.00 uur een scheur in het dak hebben veroorzaakt.
Uit voorzorg is de omgeving afgezet en zijn alle winkels en horecagelegenheden gesloten. Ook alle bovenliggende woningen zijn ontruimd. Het plein is twee jaar geleden grondig gerenoveerd. Om 13.00 uur extra AT5 Nieuws
Ow zo'n pakeer dek. Ik dacht dat hij gewoon door de grond heen zakte. Ik dacht dat er niets onder zat.quote:
Iets meer in de richting van het Maerlant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef tazman89 het volgende:
O-fieltje, waar woon je dan?(steve kan ook niet lezen zeg!)
Gaten opvullen in hun dekking.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef highway101 het volgende:
wat moet AH dan met Edah en Konmar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |