Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker... en is het ook goed gegaan? Ben je nu officeel bezet?
ik slaap al regelmatiger dan een aantal weken geleden en ben inmiddels geen lid meer van de nachtploegquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef melke het volgende:
[..]
Liever niet op het forum...
Je moet gewoon eens een dag iets gaan doen, dagje weg met je vriendin ofzo. Wedden dat je die nacht super goed slaapt!
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriendquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Went voor je er erg in hebtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriend
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze werd ontgroend door Regenworm in de capkelder
Hihi... heel leuk voor je. Echt waar. Gewoon rustig aan doen en van genieten. Verliefdheid duurt maar even. Dan moet het als het goed is overgegaan zijn in houden vanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Doka, snuffelt fluistert alle vrouwen namenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
Gewoon lekker van genieten hoor! Vind het hartstikke fijn voor jequote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Snapppieeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Went voor je er erg in hebt![]()
Veel geluk ermee![]()
Doka houdt zich te gesloten. Tja, dan moet je verder he...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.
Hai lieve FBquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka, snuffelt fluistert alle vrouwen namen![]()
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... heel leuk voor je. Echt waar. Gewoon rustig aan doen en van genieten. Verliefdheid duurt maar even. Dan moet het als het goed is overgegaan zijn in houden van
jammer van deze uitschieter danquote:
dat heeft ze nodig?quote:maar voor Flugel..... beetje support![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie dat ligt niet aan jou, gewoon rustig aan doen en lekker van genieten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?![]()
Nee dat kan... als het zoenen je doet herinneren aan de vorige (slechte) relatie kan je er nu wat huiverig voor zijn ja. Gewoon rustig zijn tijd geven... dan komt het allemaal goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?![]()
Lees de FB maarquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jammer van deze uitschieter dan
[..]
dat heeft ze nodig?
Doka is een playerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor meid. Dat ligt absoluut niet aan jou, laat het lekker op je af komen allemaal. Doe het lekker rustig aan en het komt allemaal best goedquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Voor mij maak je graag een uitzondering hè?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dag lieverdIk had al gezwaaid en gezoend, maar doe het gewoon nog een keer;
![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook al.. Komt dus wel goed. Moet misschien nog wat vertrouwen winnen toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie dat ligt niet aan jou, gewoon rustig aan doen en lekker van genieten.
Absoluut, wel een wanhopige player btwquote:
Dr. Blue zit niet met zijn donkerbruine stem op de radio... maar zei precies hetzelfdequote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. geeft wekelijks op de radio tips voor je liefdesleven en als tip Melke kan ik je zeggen:"Geniet ervan".
Dan went het vanzelf weer.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Absoluut, wel een wanhopige player btw![]()
Maar in het echt denk ik heeeel verlegen, misschien zelf wel wat eenzaamquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Absoluut, wel een wanhopige player btw![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.. Komt dus wel goed. Moet misschien nog wat vertrouwen winnen toch?
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende negerquote:
Eenzaam zou ik niet zomaar zeggen. Maar verlegen schat ik hem wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Maar in het echt denk ik heeeel verlegen, misschien zelf wel wat eenzaam![]()
Absoluutquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor mij maak je graag een uitzondering hè?![]()
![]()
![]()
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Manu82 het volgende:
Melke, is dat de jongen aan wie je laatst een email had gestuurd of iemand anders?
jahman no problem man.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende neger
ben blij voor jouquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Maar goed dat je die mail uiteindelijk niet gestuurd hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Wat zit 'ie nou weer te lezen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart is het zat en slaat zo een vuist door de monitor
[afbeelding]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik lees net Dr. Blue..... da's pas liev![]()
![]()
de capkelder opruimenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?
Ga ik morgen doen. Je zou toch komen meehelpen?quote:
Beide!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben blij voor jou![]()
![]()
![]()
of moet ik jullie zeggen
hahaha zag je het ookquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Hoi bart
wat heb ik nou aan m'n fiets hangenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Bart zit fok te lezen
Is geen probleem neem de bezem meequote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Je zou toch komen meehelpen?
Daar kunnen ze toch niet op?Zit volgens mij een filter op, dat ze geen sites mogen bezoeken waar info over HBB staatquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Bart zit fok te lezen
dan is het helemaal goedquote:
Demins! Leuk dat jij je ook eens leuk reageert!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef demins het volgende:
Dat is leuk nieuws, Melke!
Stereo heeft het druk druk druk, vandaar dat hij er weinig is denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan is het helemaal goed![]()
![]()
![]()
zag stereo al zo weinig hier de laatste tijd![]()
![]()
![]()
Ja, mijn date van gisteravond (meisje, 16 jaar) heeft me laten zitten!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Demins! Leuk dat jij je ook eens leuk reageert!
Heb jij ook leuk nieuws?
Alweerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, mijn date van gisteravond (meisje, 16 jaar) heeft me laten zitten!
Welk forum dan? Seksualiteit? Het Keldertje?quote:
Misschien moet je het eens wat ouder zoeken dan? Jaartje of 17 misschien?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
geen flauw idee was moeilijk te zien.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk forum dan? Seksualiteit? Het Keldertje?
daar loopt scanman toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, maar de middelste avatar herken ik die is van Biancavia.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou oud was jij ook al weer? (I.v.m vriendinnen, bedoel ik)quote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens wat ouder zoeken dan? Jaartje of 17 misschien?
Ze mocht niet zo laat meer de straat op van haar moeder denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
22quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Hou oud was jij ook al weer? (I.v.m vriendinnen, bedoel ik)
Ik denk dat ze Idols wilde zienquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze mocht niet zo laat meer de straat op van haar moeder denk ik![]()
![]()
Dat weet je pas (en dan ook niet zeker) als er 2 berichten vlak na elkaar geplaatst wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef demins het volgende:
Als Tann dus echt Tanja is, heeft LS dan geen punt?
fb Tanja vroeg of die foto van Natte Lie echt was. Ze was echt pissig zegt ze.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze mocht niet zo laat meer de straat op van haar moeder denk ik![]()
![]()
Whahaha als het de echte Tanja is slaap ik er geen nacht minder omquote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef MissJ. het volgende:
[..]
fb Tanja vroeg of die foto van Natte Lie echt was. Ze was echt pissig zegt ze.
Momenteel niet, maar ik zal het onthouden!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?
Ik had ook wel leuk nieuws maar dat negeer jequote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Demins! Leuk dat jij je ook eens leuk reageert!
Heb jij ook leuk nieuws?
Hey Rooiequote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
Pfff na meer dan twee uur eindelijk bijgelezen![]()
Hoezo negeer ik dat? Sorry denk dat ik het niet gezien heb. Van de soep bedoel je? Was het lekker?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had ook wel leuk nieuws maar dat negeer je![]()
Rooie duivelllllllllllllquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat is hier gebeurd.
Gisteravond was het nog gezellig.
Kom je terug zeggen ze niks meer![]()
Hej rooiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat is hier gebeurd.
Okee is goedquote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Momenteel niet, maar ik zal het onthouden!
Nou dan hoef ik daar helemaal niet meer te komen met mijn lieske caps.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef MissJ. het volgende:
[..]
fb Tanja vroeg of die foto van Natte Lie echt was. Ze was echt pissig zegt ze.
Whahaha dan krijgt ze spontaan een hartverzakking...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik daar helemaal niet meer te komen met mijn lieske caps.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha als het de echte Tanja is slaap ik er geen nacht minder om![]()
En ja... de cap is 100% echt...
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben niet gek... ik ben een Viola![]()
[afbeelding]
Ben er nog vol vanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo negeer ik dat? Sorry denk dat ik het niet gezien heb. Van de soep bedoel je? Was het lekker?
1. Ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
even 2 dingen:
1. ik geloof Tann voor geen meter meer
2. ik ga slapen dus tot morgen allemaal![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat is hier gebeurd.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha dan krijgt ze spontaan een hartverzakking...
Gelukkig voelde me al zielig worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej rooie![]()
Het is hier gewoon nog steeds gezellig hoor
1. ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
even 2 dingen:
![]()
Veel plezier Melke... tot straks weerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Ik ga er ff vandoor! Tot zo mensjes!
Doegquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Dat misschien ook, maar ze wilde perse om middernacht een slaapfeestje meemaken. Dat kon ik niet garanderen, want ik wilde naar een popconcert!quote:
1. Ik geloof er ook geen ene meter van.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
even 2 dingen:
![]()
Slaap lekker manuquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
even 2 dingen:
![]()
Dat is info die ik niet hoef te wetenquote:
1. Ik geloof er ook geen reet vanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
even 2 dingen:
![]()
Hoi FB, ik was er al een poosje maar zit gelijk TV te kijken en reageer ik maar af en toequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Mooooooooooooooooooiquote:
Ik heb niks gemist dus vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend geheel daar bij HBB... ze zitten alleen maar te roken daar
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijfquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
Viola zou het leuk vinden als Gert weer ff terug zou komen met zijn artiesten voor de Hollandsche avond.
Hoezo hypocriet![]()
Dus we zien jou binnenkort ook in de Fok post top 10?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi FB, ik was er al een poosje maar zit gelijk TV te kijken en reageer ik maar af en toe![]()
Meestal ook niet de moeite waard, maar toch voor de teller he![]()
![]()
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is info die ik niet hoef te weten
Oja, Herr Krol is bijna weg dat is ook zoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist dus vandaag.
Nog 22 uur dan Daaag Henkie Penkie.![]()
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijf![]()
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topic al aardig vol zitten spammen vanavond.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooi![]()
Net een foto uit de jaren 30 zo
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Marioquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mij![]()
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben dequote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Alleen door de "paddestoel"quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat levert veel geld en dat is erg belangrijk voor haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams opquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topiv al aardig vol zitten spammen vanavond.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat heb je goed gezegd Sjetquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
Viool is alle roddelbladen even aan het verslaan daar.... ze leest het graag blijkbaar....... behalve als ze over haar schrijven![]()
Ze heeft ook nog geen reactie terug gehad van Gert erover. DIe zal ook wel denken... barst maar met je hele Maffe Mondoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben deerover.
Morwennnn.... wat ben je lekker vroegquote:
Dan moet Lieske wel komen en de regie moet beter zijn werk gaan doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams op![]()
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....quote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezegd Sjetdan wordt ze overspannen en depressief, ze moeten
Robert Jensen maar weer even loslaten.
Ja, ik kan het welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morwennnn.... wat ben je lekker vroeg
Ja iid wel erg teleurstellend voor het Rode Kruis en de zieke kinderen, maar dat is danquote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog geen reactie terug gehad van Gert erover. DIe zal ook wel denken... barst maar met je hele Maffe Mondo![]()
Jeetje, wat een welkom van iedereenquote:
ik kijk vrolijk met je meequote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel![]()
*Vrienden van Amstel live kijkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....
Hijs goed hehquote:
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hierquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
Viool is alle roddelbladen even aan het verslaan daar.... ze leest het graag blijkbaar....... behalve als ze over haar schrijven![]()
Die kop van jensenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owwjahh die ik heb me rot gelachen toen ik hem zaghij is leuk
![]()
Nu Banger Hart. Die kop mag van mij wel van tv verdwijnen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hijs goed heh![]()
![]()
Ellen ten Damme, gek heerlijk wijf![]()
Maar blijft een heerlijk nummer swingt de pan uitquote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef Morwen het volgende:
Banger hart, mooi nummer maar dan zonder beeld en een andere zanger![]()
Ik geef iedereen altijd eerst het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef demins het volgende:
Hier maakt 'Tanja' toch echt een slippertje, dacht ik!
oeps
En dan komt tie en is het zo'n timide jongetje want de regie kan niet in grijpen en moet hij alles alleen oplossenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ze moeten
Robert Jensen maar weer even loslaten.
Krijg ik morgen in de leesmapquote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hier![]()
Compleet verslag over hoe HBB fok er over denkt, alleen dan in Brard haar woorden![]()
Oh echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hier![]()
Compleet verslag over hoe HBB fok er over denkt, alleen dan in Brard haar woorden![]()
Maar jij bent ook een echte lieve! Zo kan ik het ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geef iedereen altijd eerst het voordeel van de twijfel.
En blijkt achteraf dat het niet zo is ,nou dan heb ik toch iemand een plezier gegeven![]()
Manueel for HBBquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef Sjet het volgende:
Hebben ze Manueel eruit geflikkerd bij Amstel-live?![]()
Daar heb je gelijk aan hoor henk ben ook niet echt fan maar sommige dingen vindt ik wel leukquote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan komt tie en is het zo'n timide jongetje want de regie kan niet in grijpen en moet hij alles alleen oplossen![]()
niet goed volgens mij.
Zijn shows vindt ik wel leuk![]()
Tis erg saaiquote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef Morwen het volgende:
Waarom vind ik Daphne hier nu helemaal geen type voor![]()
Leuk mens, maar ze is te braaf![]()
Sorry, oftopic, maar de streams zijn niks volgens mij momenteel?
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
*krijgt BB5 foute avond flashback![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
Was een hele leuke avondquote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
Over 13min denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
heel erg hoe laat komt de nachtploeg?
Ik pleit voor een foute BB-vips (want dat is het gewoonquote:
Denk dat die bans nog wel mee zal vallen, de lucht is alweer redelijk geklaardquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Slaap lekker of heb op andere wijze nog veel plezier! Ik reken op een aantal bans!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Slaap lekker of heb op andere wijze nog veel plezier! Ik reken op een aantal bans!!!![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en dromen staat vrijquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
leuk ideequote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik pleit voor een foute BB-vips (want dat is het gewoon) feestavond
![]()
En dan de taarten tegen elkaar met eieren om de tafel![]()
![]()
Slaap lekker Deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
De nachtploeg is meestal pas rond 2 uur vol in vaartquote:
Welnee, die zitten net als in de Dubbelfris reklame op onze schouders, Zoene Zoenequote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Morwen het volgende:
Henk, Pareltje, Beertje.......leuk om iedereen weer te zien en ik hoop dat Flugel en teamlead zich niet gek laten maken, dat is het gewoon niet waard. Zij moeten beide blijven![]()
Als het Tanja is dan is het heel leuk dat ze meeschrijft.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef demins het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een echte lieve! Zo kan ik het ook!![]()
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenkenquote:
Huh gisteren was het meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Het gaat met de tientjes actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en dan ligt regenworm te dromen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De nachtploeg is meestal pas rond 2 uur vol in vaart
Oei, met zweepjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenken![]()
Welterusten Deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Oeh, ik ben gek op zoenenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee, die zitten net als in de Dubbelfris reklame op onze schouders, Zoene Zoene![]()
Dus jij zadelt ons op met slome opdrachten tijdens BB en nu raar gedoe in een zogenaamd hotelquote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenken![]()
Die 10-tjes acties loopt kennelijk niet hard. Vandaag maar 40 Euri bijgestort.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Het gaat met de tientjes actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
je ziet de teller nauwlijks oplopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 10-tjes acties loopt kennelijk niet hard. Vandaag maar 40 Euri bijgestort.
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?quote:
Soquote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus jij zadelt ons op met slome opdrachten tijdens BB en nu raar gedoe in een zogenaamd hotel![]()
![]()
![]()
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat misquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
je ziet de teller nauwlijks oplopen.
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan ligt regenworm te dromen.
Over zijn slechte naam die hij niet heeft.
Google gezocht niks kunnen vinden
Oeps twee ik dacht eentje maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef odie22 het volgende:
er zijn er weer 2 weggepest lees ik wel, ik kan ook geen weekendje weg zijn of het is weer zover![]()
Dat VRAAG je toch niet aan een damequote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?![]()
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat mis![]()
Ik heb avond en een stuk nachtdienstquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
heel erg hoe laat komt de nachtploeg?
Was vast iemand die Henkie Penkie ook niet mochtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.
quote:
lees mijn siq maarquote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bentquote:
Ja, alles goed hoorquote:
Ik breng je van slag heh, geef maar toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... sja.... das het eerste punt op de volgende vergadering.
Moet me nog even bedenken wat ik hiermee aanmoet![]()
Ik geef het eerlijk toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik breng je van slag heh, geef maar toe![]()
![]()
Bloody Maryquote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bent![]()
![]()
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
k dacht flugel en TL allebei , maar heb nog niet alles gelezen![]()
Mijn goede daad vandaag weer gedaanquote:
werd ook wel eens tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn goede daad vandaag weer gedaan![]()
*gatver, het is afgelopenToch maar de streams aan dan, is er nog wat op eigenlijk of is huize avondrust al te bedde?
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de capsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijk![]()
Vraag me af of hij ook een account heeft hierquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
Yep, maar niet op HBBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Liggen die luie C-sterren alweer allemaal op hun nest?
Oh ja, hallo allemaal.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi Friztiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Eigenlijk zou die dag in de week gewoon moeten verdwijnenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
gelukkig tis weer maandag, bah rot zondag.
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.
Ah, ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.
In het hotel niet neequote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |