quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.. Komt dus wel goed. Moet misschien nog wat vertrouwen winnen toch?
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende negerquote:
Eenzaam zou ik niet zomaar zeggen. Maar verlegen schat ik hem wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Maar in het echt denk ik heeeel verlegen, misschien zelf wel wat eenzaam![]()
Absoluutquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor mij maak je graag een uitzondering hè?![]()
![]()
![]()
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Manu82 het volgende:
Melke, is dat de jongen aan wie je laatst een email had gestuurd of iemand anders?
jahman no problem man.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende neger
ben blij voor jouquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Maar goed dat je die mail uiteindelijk niet gestuurd hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Wat zit 'ie nou weer te lezen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart is het zat en slaat zo een vuist door de monitor
[afbeelding]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik lees net Dr. Blue..... da's pas liev![]()
![]()
de capkelder opruimenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?
Ga ik morgen doen. Je zou toch komen meehelpen?quote:
Beide!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben blij voor jou![]()
![]()
![]()
of moet ik jullie zeggen
hahaha zag je het ookquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Hoi bart
wat heb ik nou aan m'n fiets hangenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Bart zit fok te lezen
Is geen probleem neem de bezem meequote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Je zou toch komen meehelpen?
Daar kunnen ze toch niet op?Zit volgens mij een filter op, dat ze geen sites mogen bezoeken waar info over HBB staatquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
Bart zit fok te lezen
dan is het helemaal goedquote:
Demins! Leuk dat jij je ook eens leuk reageert!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef demins het volgende:
Dat is leuk nieuws, Melke!
Stereo heeft het druk druk druk, vandaar dat hij er weinig is denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan is het helemaal goed![]()
![]()
![]()
zag stereo al zo weinig hier de laatste tijd![]()
![]()
![]()
Ja, mijn date van gisteravond (meisje, 16 jaar) heeft me laten zitten!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Demins! Leuk dat jij je ook eens leuk reageert!
Heb jij ook leuk nieuws?
Alweerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, mijn date van gisteravond (meisje, 16 jaar) heeft me laten zitten!
Welk forum dan? Seksualiteit? Het Keldertje?quote:
Misschien moet je het eens wat ouder zoeken dan? Jaartje of 17 misschien?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, mijn date van gisteravond (meisje, 16 jaar) heeft me laten zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |