Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker... en is het ook goed gegaan? Ben je nu officeel bezet?
ik slaap al regelmatiger dan een aantal weken geleden en ben inmiddels geen lid meer van de nachtploegquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef melke het volgende:
[..]
Liever niet op het forum...
Je moet gewoon eens een dag iets gaan doen, dagje weg met je vriendin ofzo. Wedden dat je die nacht super goed slaapt!
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriendquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Went voor je er erg in hebtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriend
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze werd ontgroend door Regenworm in de capkelder
Hihi... heel leuk voor je. Echt waar. Gewoon rustig aan doen en van genieten. Verliefdheid duurt maar even. Dan moet het als het goed is overgegaan zijn in houden vanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Doka, snuffelt fluistert alle vrouwen namenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
Gewoon lekker van genieten hoor! Vind het hartstikke fijn voor jequote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Snapppieeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Went voor je er erg in hebt![]()
Veel geluk ermee![]()
Doka houdt zich te gesloten. Tja, dan moet je verder he...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.
Hai lieve FBquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka, snuffelt fluistert alle vrouwen namen![]()
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... heel leuk voor je. Echt waar. Gewoon rustig aan doen en van genieten. Verliefdheid duurt maar even. Dan moet het als het goed is overgegaan zijn in houden van
jammer van deze uitschieter danquote:
dat heeft ze nodig?quote:maar voor Flugel..... beetje support![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie dat ligt niet aan jou, gewoon rustig aan doen en lekker van genieten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?![]()
Nee dat kan... als het zoenen je doet herinneren aan de vorige (slechte) relatie kan je er nu wat huiverig voor zijn ja. Gewoon rustig zijn tijd geven... dan komt het allemaal goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje alleen geweest. Beetje een rotte relatie hiervoor gehad. Is het normaal dat ik aanraken en zoenen enzo weer wat eng vind? Of ligt dat nou aan mij?![]()
Lees de FB maarquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jammer van deze uitschieter dan
[..]
dat heeft ze nodig?
Doka is een playerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor meid. Dat ligt absoluut niet aan jou, laat het lekker op je af komen allemaal. Doe het lekker rustig aan en het komt allemaal best goedquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Voor mij maak je graag een uitzondering hè?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dag lieverdIk had al gezwaaid en gezoend, maar doe het gewoon nog een keer;
![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook al.. Komt dus wel goed. Moet misschien nog wat vertrouwen winnen toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie dat ligt niet aan jou, gewoon rustig aan doen en lekker van genieten.
Absoluut, wel een wanhopige player btwquote:
Dr. Blue zit niet met zijn donkerbruine stem op de radio... maar zei precies hetzelfdequote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. geeft wekelijks op de radio tips voor je liefdesleven en als tip Melke kan ik je zeggen:"Geniet ervan".
Dan went het vanzelf weer.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Absoluut, wel een wanhopige player btw![]()
Maar in het echt denk ik heeeel verlegen, misschien zelf wel wat eenzaamquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Absoluut, wel een wanhopige player btw![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.. Komt dus wel goed. Moet misschien nog wat vertrouwen winnen toch?
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende negerquote:
Eenzaam zou ik niet zomaar zeggen. Maar verlegen schat ik hem wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Maar in het echt denk ik heeeel verlegen, misschien zelf wel wat eenzaam![]()
Absoluutquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor mij maak je graag een uitzondering hè?![]()
![]()
![]()
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Manu82 het volgende:
Melke, is dat de jongen aan wie je laatst een email had gestuurd of iemand anders?
jahman no problem man.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha en baseballcap op met een sweater en capasion... ben je net zo'n rappende neger
ben blij voor jouquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Maar goed dat je die mail uiteindelijk niet gestuurd hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
[..]
Die email heb ik uiteindelijk niet gestuurd. Maar het is wel die jongen ja
Wat zit 'ie nou weer te lezen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart is het zat en slaat zo een vuist door de monitor
[afbeelding]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik lees net Dr. Blue..... da's pas liev![]()
![]()
de capkelder opruimenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan ook best lief zijn hoor... Kan Dr. Blue je ergens mee helpen?
Ga ik morgen doen. Je zou toch komen meehelpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |