Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker... en is het ook goed gegaan? Ben je nu officeel bezet?
ik slaap al regelmatiger dan een aantal weken geleden en ben inmiddels geen lid meer van de nachtploegquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef melke het volgende:
[..]
Liever niet op het forum...
Je moet gewoon eens een dag iets gaan doen, dagje weg met je vriendin ofzo. Wedden dat je die nacht super goed slaapt!
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriendquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Het is heel goed gegaan en denk wel dat ik officieel bezet ben ja. Moet alleen erg wennen, vind het ook wel wat eng..
Went voor je er erg in hebtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wenst je iig heel veel plezier en geluk met je nieuwe vriend
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze werd ontgroend door Regenworm in de capkelder
Hihi... heel leuk voor je. Echt waar. Gewoon rustig aan doen en van genieten. Verliefdheid duurt maar even. Dan moet het als het goed is overgegaan zijn in houden vanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Doka, snuffelt fluistert alle vrouwen namenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
Gewoon lekker van genieten hoor! Vind het hartstikke fijn voor jequote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Snapppieeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Went voor je er erg in hebt![]()
Veel geluk ermee![]()
Doka houdt zich te gesloten. Tja, dan moet je verder he...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh... arme Doka... die heeft nog je naam gefluisterd vannacht![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele slechte naam in Nederland maar dat zo'n dingen doe ik niet.
Hai lieve FBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |