Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat een saaie HBB avond
Het is absurd saai jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..
hoe gaat het met je? voel je je al weer wat beter?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..
Niet helemaal met je eens gisteren middag en avond was het best wel leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
BEW FBquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De caps ondersteunen de TT helemaal![]()
Hallo allemaal![]()
Hey lieverdquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Hee Manu! Het gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoe gaat het met je? voel je je al weer wat beter?
Haaaa troetelbeer...quote:
Blue! lieverd!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Ja hoor helemaal nuchterquote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaa troetelbeer...![]()
![]()
![]()
Ben je weer helemaal nuchter?
quote:
Ha Bong en Regenwormquote:
Dan is het goed...quote:
Pareltjeeeeeeeeeeeeee.... schatjequote:
In de Real HBB niet veelquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog wat gebeurt vanavond in HBB of hier?
Ooooow jee... was het weer eens zo ver. Hij was vannacht al aardig irritant vond ik ja... met de Tanja caps. Zal wel door het weer komenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de Real HBB niet veel
Op het forum wel, er was een relletje en wat conflictjes over LS en Flugel/TL enzo maar mss kan iemand anders het wat meer ophelderen
gaat beter, vannacht superveel geslapen, maar heb nogal moeite met het doorslapen! Maar genoeg over mij, vertel over je datequote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hee Manu! Het gaat![]()
Had dit weekend een date, super leuk gehad. Wie weet, misschien wel![]()
Hoe is het met jou?
als viespeuk durf ik niks meer te vragen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef MissJ. het volgende:
Voor alle binnenkomers Hallo.
Tanja is nog steeds in 'haar' topic aan het kletsen hoor.
hier veel in het huis niksquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het goed...![]()
Nog wat gebeurt vanavond in HBB of hier?
Kan er ook nog wel bij op deze dodelijk saaie avond (in het hotel dan)quote:
pas op tanja is ook aanwezig.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ooooow jee... was het weer eens zo ver. Hij was vannacht al aardig irritant vond ik ja... met de Tanja caps. Zal wel door het weer komen
Liever niet op het forum...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaat beter, vannacht superveel geslapen, maar heb nogal moeite met het doorslapen! Maar genoeg over mij, vertel over je date![]()
![]()
Zozo.... Melke een date gehadquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef melke het volgende:
[..]
Liever niet op het forum...
Je moet gewoon eens een dag iets gaan doen, dagje weg met je vriendin ofzo. Wedden dat je die nacht super goed slaapt!
Ze werd ontgroend door Regenworm in de capkelderquote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef melke het volgende:
[..]
Hee regenworm. Jammer dat Lies er gister niet was he, waar hing ze uit?
Heel erg jammer zat in de aanslag om caps te gaan maken is ze er niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef melke het volgende:
[..]
Hee regenworm. Jammer dat Lies er gister niet was he, waar hing ze uit?
Mss weet Tanja het wel?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel erg jammer zat in de aanslag om caps te gaan maken is ze er niet.
Waarom geen idee?
Zeker... en is het ook goed gegaan? Ben je nu officeel bezet?quote:
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Bonniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |