Gefeliciteerd Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je, ben ook in een hele goede bui![]()
Jos the Boss heeft gewonnen vandaag in de A1 Grand Prix![]()
![]()
![]()
liefquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb haar net een klein hartje onder de riem gestoken in FB![]()
Moest helaas 's middags werken en 's avonds lekker thuis geweest en samen met Yolande heerlijke verse erwtensoep gemaakt en vandaag gegetenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef melke het volgende:
[..]
Helemaal top Henk![]()
Hoe was jouw zaterdag?
Ik hoop dat flugeltje blijft en steun krijgt van andere modjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.
Ben benieuwd hoe TL erover denkt
Dank je er zitten tenminste Ferrari kleuren inquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Henk![]()
Speciaal voor jou;
[afbeelding]
Wat liefquote:
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier danquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik las al dat je een leuke dag hebt gehad, heel mooi!![]()
En en waar staat je dagboek ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier dan
Was zo lief gezegdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
PS: Ik zie nu pas je ondertitel![]()
Erg leuk
Op www.melkesdagboel.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En en waar staat je dagboek ?Geintje
Zou het staartje van Blue stiekum bewegenquote:
Ja, maar alle sites waar info over HBB staat staan wel stevig geblocked hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef MissJ. het volgende:
Ik zie nu toch duidelijk dat Bart overal op het internet kan klikken. Ik zag Google, de website van zanger Bob en flabbergasted.
Vind ook heel zielig voor haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop dat flugeltje blijft en steun krijgt van andere modjes.
Het zou verschrikkelijk jammer zijn als ze stopt.
Flugeltje heeft een steuntje in de rug nodig ze wordt niet goed gesteund door de fa's.
Is mijn TT toch goed toepasbaarquote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat een saaie HBB avond
Ik denk dat ze wel weer ietsje bijtrekt als ik het zo lees in het FB topicquote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook heel zielig voor haar.
Ze is ook nog nieuw het is al moeilijk
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier dan
Vind je??quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat een saaie HBB avond
Het is ook zielig want ze deed het verschrikkelijk leuk lief.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook heel zielig voor haar.
Ze is ook nog nieuw het is al moeilijk
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen
Volgende keer: Een spetterende HBB avondquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |