Was meer een beetje mijn idee, Menno had toch ook zijn eigen topicquote:
helaas niet het FOK forum gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Holt had vannochtend naar de streams gekeken
Ik trek het ook haast niet en meedere niet meer, vandaar al die misverstanden denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was meer een beetje mijn idee, Menno had toch ook zijn eigen topic
En dit gaat hier meestal zo snel dat ik het niet eens allemaal bijhou..
Ja kan ook te ver gaan "het viola topic" dat is verboden terreinquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
Vergeten jullie niet om nog even naar mijn "lieve Peter "brief te kijken vandaag? Ik wil wel eer van mijn werk tenslotte![]()
Ze staan onder het Viola topic.
Volgens mij is dit verboden terrein voor bijna alle usersquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja kan ook te ver gaan "het viola topic" dat is verboden terrein![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
Vergeten jullie niet om nog even naar mijn "lieve Peter "brief te kijken vandaag? Ik wil wel eer van mijn werk tenslotte![]()
Ze staan onder het Viola topic.
(bloos)quote:
Ja, ik lurk af en toe even mee daarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(bloos)
Leuk en Tanja kletst lekker weg hoor in de andere topic.
Zijn vriendje is jarigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor Holt nu met Awick bellen, die mag zeker ook een nachtje gewoon thuis slapen?
Ik lach me weer slap om je Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(bloos)
Leuk en Tanja kletst lekker weg hoor in de andere topic.
ik ga ook effe bij tann loeren![]()
MissJ. heeft speciale toestemming.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je, ben ook in een hele goede buiquote:
Hmmpf ik heb mijn pasje teruggegevenquote:
Hier tochquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Vraagje he.. Waar zijn de streamverslagen van gister?
WBquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Maarre, hoe was het gister? je was toch naar het strandquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Lees ik nu goed dat Flugel gestopt is met modereren ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn wat stevige posts geplaatst in het FB topic, ik zou maar even lezen daar![]()
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat Flugel gestopt is met modereren ?
Jammer![]()
Helemaal top Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maarre, hoe was het gister? je was toch naar het strand![]()
Dankjewel! Ik vond hem niet terug...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier toch
[HBB] Streamverslagen van Zaterdag 28 januari 2006![]()
Zal alleen nog een kwestie van knop omdraaien zijn danquote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog niet
Hopelijk niet, maargoed gelukkig hoef ik daar niet over te beslissenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal alleen nog een kwestie van knop omdraaien zijn dan![]()
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog niet
Ik heb haar net een klein hartje onder de riem gestoken in FBquote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.
Ben benieuwd hoe TL erover denkt
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |