quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die een gezellig feest wil organiseren in HBB voor Mappa Mondo, hier is uw team van VIP's, die U sprankelend zullen gaan ontvangen :
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/HBB_team.jpg]afbeelding][/URL]
Met dank aan Athalon voor de foto's.
Hey Lieverdquote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En ik ben er ook weer eventjes
Ik heb dat gedoe over de mods gelezen, mocht er een modje weggaan dan stem ik dat beertje de nieuwe mod wordt![]()
Lijkt me zo liefquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Lieverd![]()
![]()
![]()
Ik hier modje![]()
Weet niet of ik t in huis zou hebben wat hun vragen hoor![]()
Maar hoop wel dat Flugel en TL gewoon blijven
Goed, wie is Natasja?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:54 schreef henk.jansen het volgende:
Gaat ze Natasja na doen
[afbeelding]
Zal ze iig genoeg in t topic gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me zo lief
Elk topic die opslot gaat een![]()
Maarja, tuurlijk hoop ik dat TL en Flugel blijven, maargoed ik zou je iig graag als modje zien![]()
![]()
WBquote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
Tanja is er weer, in het Tanja topic, komt allen en ontmasker haar
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik word mod als er mensen weggaan
ik moet echt minder drinken geloof ik![]()
laat haar hier komen dan.....quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
in het forum of Hotel.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB![]()
Het is nog steeds erg spannend nu![]()
Eerst maar een kusjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Goed, wie is Natasja?
En waarom kreeg ik geen zoen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent mijn favo mod, weet je toch![]()
![]()
Er zijn meer topics dan de SCquote:
Wat een geweldige vrouw die Natas, ik hou wel van dat type vrouw die maling hebben aan alles.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eerst maar een kusje![]()
En NU Natas
[afbeelding]
Geen idee wat het is.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wat zit die Anita-engerd eigenlijk te eten?![]()
Ze moest zo nodig pattatjes toch?![]()
nee, was geintje vanwege dat gezeik met anderen en ik heb al wodka op dus neem me niet meer serieus nuquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Marvroeg me gewoon afwat je bedoelde mt als er mensen weggaan![]()
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
I love tanjaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn meer topics dan de SC![]()
Hier gaat het misschien te snel en lang niet allemaal over haar...
Is goed hoor lieverd als je maar lol hebquote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, was geintje vanwege dat gezeik met anderen en ik heb al wodka op dus neem me niet meer serieus nu
Een hookup, om te traceren wie het is, ik denk wel dat ze door de clone-scanner is gekomenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijk)
![]()
Ik kan er ook uren naar kijken, en niet zoenenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat een geweldige vrouw die Natas, ik hou wel van dat type vrouw die maling hebben aan alles.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijk)
![]()
Ik zit wel gelijk tv te kijken hoor , i hartje herhalingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |