"Bong" terugquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef ChantalC het volgende:
bong bong bong bong bong bong bong bong bing bang bong bong bong bong
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...quote:
Hoort helemaal bij de zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...
Dat is erg laatquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Gert Timmerman.... nou ja, van de site van Gert.
Ik word hartelijk bedankt voor mijn berichtje in zijn gastenboek.![]()
Haai.quote:
Vandaar ook dequote:
Je zal moeten werken op zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar ook de![]()
Mja, ik kan goed slapen dus dat scheelt
Maar laat is het wel een beetje ja
Dat valt idd erg meequote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lag![]()
12:15![]()
Ssstttt, niet zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoor
Dominee ? Of kerkhaantje ?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Je zal moeten werken op zondag![]()
(....ik dus)
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ssstttt, niet zeggen.
Laat mij nu maar denken dat Gert persoonlijk dat bedankje heeft getypt.![]()
Ja heb ik ook gekregen, lief en attend héquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Dat heeft weinig met Dago te maken hoor. Hij of een andere FA of A zetten de ban n.a.v. topicreports en notes.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef cuall het volgende:
Ik trek me er niks van aan hoor, dat gezijk geneuzel van Dagonet de FA
...........ik probeer me voorzichtig uit te drukken, moet nu wel op je woorden passen hier zeg![]()
Heb jij er ook 1 gezte in het gastenboek van tanja, er staan er nu 2 inquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ja ik heb de regels inmiddels na gelezen. Nou we zullen het wel beleven allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Dago te maken hoor. Hij of een andere FA of A zetten de ban n.a.v. topicreports en notes.
Mods kunnen niet bannen.
Maar het zou wel aardig zijn als hij mail beantwoordt, dat deden Flugel en Yvonne keurig!.![]()
![]()
Eerst zeker weten of het geen kloon is.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb jij er ook 1 gezte in het agstenboek van tanja, er staan er nu 2 in![]()
Ik weet t niet staat nix over in t mededeling forumquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het, hebben we nu wel of geen mod meer?
Dat berichtje van Flugel kwam zo over alsof ze beide waren opgestapt.
Dat is waar ook......rent weg!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me even installeren voor het Jubileum Journaal op Ned1 zometeen
Dus ik ben er rond 20:30 ergens weer
Zo kwam het ook op mij overquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het, hebben we nu wel of geen mod meer?
Dat berichtje van Flugel kwam zo over alsof ze beide waren opgestapt.
We moeten dus maar gewoon wachten wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo kwam het ook op mij over. Flugel reageerde er niet op toen ik het vroeg
![]()
Dat zou ik toen wel héél treurig vinden. Zo heb ik het in elk geval nooit bedoeld, ook niet naar Teamlead. Veel dingen zijn toch gekscherend bedoeld![]()
Mensen waar blijft het gevoel voor humor, ik word er een beetje drietig van
![]()
Ik was bang dat je me over het hoofd zou zienquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik had het gezien lieverd, bedankt. Destaat klaar
![]()
Inderdaad. Shmoopy deed dat ook keurig trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef APK het volgende:
Maar het zou wel aardig zijn als hij mail beantwoordt, dat deden Flugel en Yvonne keurig!.![]()
![]()
Is goequote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me over het hoofd zou zien.
De douche wacht. Kom straks wel een kopje halen![]()
Veel plezier nog PHquote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goe![]()
Ga verjaardag vieren. De garoeten allen![]()
Fijne avond PHquote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goe![]()
Ga verjaardag vieren. De garoeten allen![]()
Henk J. is een lamzak, maar werkt wel hardquote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef cuall het volgende:
Anita neemt het nu op voor de Rotterdammers: " zijn hardwerkende mensen hoor de Rotterdammers"
...dat zal Henk J. leuk vinden om te horen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk J. is een lamzak schatje, maar werkt wel hard
Dat was niet serieus bedoeld
veel plezier, en bedankt voor het corrigerenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker stappen![]()
![]()
hopelijk tot morgen![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker stappen![]()
![]()
hopelijk tot morgen![]()
![]()
Hey Missjquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef MissJ. het volgende:
Zo daar is ik ook weer. Ik he begrepen dat het allemaal maar spannend is hier?
Tja, dan moeten we hier maar gaan relschoppen....(dat is geen leuke opmerking nu MissJ.)quote:
Haaiquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef MissJ. het volgende:
Zo daar is ik ook weer. Ik he begrepen dat het allemaal maar spannend is hier?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we hier maar gaan relschoppen....(dat is geen leuke opmerking nu MissJ.)
![]()
Ik blijf me verbazen dat deze dame zo lelijk opgedroogd is. Ik vind haar te mager, ze heeft een foute lifting gehad en ze ziet er slonzig uit.quote:
Snelle stofwisseling wellichtquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat deze dame zo lelijk opgedroogd is. Ik vind haar te mager, ze heeft een foute lifting gehad en ze ziet er slonzig uit.
Dit was ooit een puberidool. Ik weet wel dat ze al 45 is maar zo mager dat je zou denken dat ze een ziekte heeft. Maar ik zie er wel veel eten.
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte isquote:Op zondag 29 januari 2006 20:32 schreef MissJ. het volgende:
Nu ik het bedenk weet iemand van jullie wel dat Viola ook ooit een sexsymbool was?
Viola heeft in de Playboy gestaan ook.
Maar toen was het nog Viola Van Emmenes vrees ikquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte is![]()
kvind Anita vaak een zeikerdjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Sjet het volgende:
Anita je bent een zeiksnor met je 'vettig'![]()
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinariumquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte is![]()
Hey HenkJansenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinarium![]()
Hallo allemaal
Bedankt voor vast voor het halloterug
graag gedaan hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinarium![]()
Hallo allemaal
Bedankt voor vast voor het halloterug
Ja daar krijg je toch slaap vanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een duffe boel in HBB zegZe willen na Rome meteen te bed
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als we gaan zoenen, zoen ik terug![]()
![]()
Oeps geen Vip'squote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die een gezellig feest wil organiseren in HBB voor Mappa Mondo, hier is uw team van VIP's, die U sprankelend zullen gaan ontvangen :
[afbeelding]
Met dank aan Athalon voor de foto's.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als we gaan zoenen, zoen ik terug![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die een gezellig feest wil organiseren in HBB voor Mappa Mondo, hier is uw team van VIP's, die U sprankelend zullen gaan ontvangen :
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/HBB_team.jpg]afbeelding][/URL]
Met dank aan Athalon voor de foto's.
Hey Lieverdquote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En ik ben er ook weer eventjes
Ik heb dat gedoe over de mods gelezen, mocht er een modje weggaan dan stem ik dat beertje de nieuwe mod wordt![]()
Lijkt me zo liefquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Lieverd![]()
![]()
![]()
Ik hier modje![]()
Weet niet of ik t in huis zou hebben wat hun vragen hoor![]()
Maar hoop wel dat Flugel en TL gewoon blijven
Goed, wie is Natasja?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:54 schreef henk.jansen het volgende:
Gaat ze Natasja na doen
[afbeelding]
Zal ze iig genoeg in t topic gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me zo lief
Elk topic die opslot gaat een![]()
Maarja, tuurlijk hoop ik dat TL en Flugel blijven, maargoed ik zou je iig graag als modje zien![]()
![]()
WBquote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
Tanja is er weer, in het Tanja topic, komt allen en ontmasker haar
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik word mod als er mensen weggaan
ik moet echt minder drinken geloof ik![]()
laat haar hier komen dan.....quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
in het forum of Hotel.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB![]()
Het is nog steeds erg spannend nu![]()
Eerst maar een kusjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Goed, wie is Natasja?
En waarom kreeg ik geen zoen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent mijn favo mod, weet je toch![]()
![]()
Er zijn meer topics dan de SCquote:
Wat een geweldige vrouw die Natas, ik hou wel van dat type vrouw die maling hebben aan alles.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eerst maar een kusje![]()
En NU Natas
[afbeelding]
Geen idee wat het is.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wat zit die Anita-engerd eigenlijk te eten?![]()
Ze moest zo nodig pattatjes toch?![]()
nee, was geintje vanwege dat gezeik met anderen en ik heb al wodka op dus neem me niet meer serieus nuquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Marvroeg me gewoon afwat je bedoelde mt als er mensen weggaan![]()
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
I love tanjaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn meer topics dan de SC![]()
Hier gaat het misschien te snel en lang niet allemaal over haar...
Is goed hoor lieverd als je maar lol hebquote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, was geintje vanwege dat gezeik met anderen en ik heb al wodka op dus neem me niet meer serieus nu
Een hookup, om te traceren wie het is, ik denk wel dat ze door de clone-scanner is gekomenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijk)
![]()
Ik kan er ook uren naar kijken, en niet zoenenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat een geweldige vrouw die Natas, ik hou wel van dat type vrouw die maling hebben aan alles.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe een IP trace (wat is dat eigenlijk)
![]()
Ik zit wel gelijk tv te kijken hoor , i hartje herhalingenquote:
Was meer een beetje mijn idee, Menno had toch ook zijn eigen topicquote:
helaas niet het FOK forum gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Holt had vannochtend naar de streams gekeken
Ik trek het ook haast niet en meedere niet meer, vandaar al die misverstanden denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was meer een beetje mijn idee, Menno had toch ook zijn eigen topic
En dit gaat hier meestal zo snel dat ik het niet eens allemaal bijhou..
Ja kan ook te ver gaan "het viola topic" dat is verboden terreinquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
Vergeten jullie niet om nog even naar mijn "lieve Peter "brief te kijken vandaag? Ik wil wel eer van mijn werk tenslotte![]()
Ze staan onder het Viola topic.
Volgens mij is dit verboden terrein voor bijna alle usersquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja kan ook te ver gaan "het viola topic" dat is verboden terrein![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
Vergeten jullie niet om nog even naar mijn "lieve Peter "brief te kijken vandaag? Ik wil wel eer van mijn werk tenslotte![]()
Ze staan onder het Viola topic.
(bloos)quote:
Ja, ik lurk af en toe even mee daarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(bloos)
Leuk en Tanja kletst lekker weg hoor in de andere topic.
Zijn vriendje is jarigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor Holt nu met Awick bellen, die mag zeker ook een nachtje gewoon thuis slapen?
Ik lach me weer slap om je Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(bloos)
Leuk en Tanja kletst lekker weg hoor in de andere topic.
ik ga ook effe bij tann loeren![]()
MissJ. heeft speciale toestemming.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je, ben ook in een hele goede buiquote:
Hmmpf ik heb mijn pasje teruggegevenquote:
Hier tochquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Vraagje he.. Waar zijn de streamverslagen van gister?
WBquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Maarre, hoe was het gister? je was toch naar het strandquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Lees ik nu goed dat Flugel gestopt is met modereren ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn wat stevige posts geplaatst in het FB topic, ik zou maar even lezen daar![]()
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat Flugel gestopt is met modereren ?
Jammer![]()
Helemaal top Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maarre, hoe was het gister? je was toch naar het strand![]()
Dankjewel! Ik vond hem niet terug...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier toch
[HBB] Streamverslagen van Zaterdag 28 januari 2006![]()
Zal alleen nog een kwestie van knop omdraaien zijn danquote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog niet
Hopelijk niet, maargoed gelukkig hoef ik daar niet over te beslissenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal alleen nog een kwestie van knop omdraaien zijn dan![]()
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar ze is nog blauw dus helemaal gestopt is ze denk ik nog niet
Ik heb haar net een klein hartje onder de riem gestoken in FBquote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.
Ben benieuwd hoe TL erover denkt
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je, ben ook in een hele goede bui![]()
Jos the Boss heeft gewonnen vandaag in de A1 Grand Prix![]()
![]()
![]()
liefquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb haar net een klein hartje onder de riem gestoken in FB![]()
Moest helaas 's middags werken en 's avonds lekker thuis geweest en samen met Yolande heerlijke verse erwtensoep gemaakt en vandaag gegetenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef melke het volgende:
[..]
Helemaal top Henk![]()
Hoe was jouw zaterdag?
Ik hoop dat flugeltje blijft en steun krijgt van andere modjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar laatste bericht in de FB voorspeld niet veel goeds.
Ben benieuwd hoe TL erover denkt
Dank je er zitten tenminste Ferrari kleuren inquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Henk![]()
Speciaal voor jou;
[afbeelding]
Wat liefquote:
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier danquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik las al dat je een leuke dag hebt gehad, heel mooi!![]()
En en waar staat je dagboek ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier dan
Was zo lief gezegdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
PS: Ik zie nu pas je ondertitel![]()
Erg leuk
Op www.melkesdagboel.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En en waar staat je dagboek ?Geintje
Zou het staartje van Blue stiekum bewegenquote:
Ja, maar alle sites waar info over HBB staat staan wel stevig geblocked hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef MissJ. het volgende:
Ik zie nu toch duidelijk dat Bart overal op het internet kan klikken. Ik zag Google, de website van zanger Bob en flabbergasted.
Vind ook heel zielig voor haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop dat flugeltje blijft en steun krijgt van andere modjes.
Het zou verschrikkelijk jammer zijn als ze stopt.
Flugeltje heeft een steuntje in de rug nodig ze wordt niet goed gesteund door de fa's.
Is mijn TT toch goed toepasbaarquote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat een saaie HBB avond
Ik denk dat ze wel weer ietsje bijtrekt als ik het zo lees in het FB topicquote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook heel zielig voor haar.
Ze is ook nog nieuw het is al moeilijk
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was super leuk! Maar ook een beetje eng wel... Op een goede manier dan
Vind je??quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Het is ook zielig want ze deed het verschrikkelijk leuk lief.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook heel zielig voor haar.
Ze is ook nog nieuw het is al moeilijk
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen
Volgende keer: Een spetterende HBB avondquote:
quote:
Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
Het is absurd saai jaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..
hoe gaat het met je? voel je je al weer wat beter?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom jullie nog kijken zeg. Bagger programma vind ik het maar..
Niet helemaal met je eens gisteren middag en avond was het best wel leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
BEW FBquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De caps ondersteunen de TT helemaal![]()
Hallo allemaal![]()
Hey lieverdquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Hee Manu! Het gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoe gaat het met je? voel je je al weer wat beter?
Haaaa troetelbeer...quote:
Blue! lieverd!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Ja hoor helemaal nuchterquote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaa troetelbeer...![]()
![]()
![]()
Ben je weer helemaal nuchter?
quote:
Ha Bong en Regenwormquote:
Dan is het goed...quote:
Pareltjeeeeeeeeeeeeee.... schatjequote:
In de Real HBB niet veelquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog wat gebeurt vanavond in HBB of hier?
Ooooow jee... was het weer eens zo ver. Hij was vannacht al aardig irritant vond ik ja... met de Tanja caps. Zal wel door het weer komenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de Real HBB niet veel
Op het forum wel, er was een relletje en wat conflictjes over LS en Flugel/TL enzo maar mss kan iemand anders het wat meer ophelderen
gaat beter, vannacht superveel geslapen, maar heb nogal moeite met het doorslapen! Maar genoeg over mij, vertel over je datequote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hee Manu! Het gaat![]()
Had dit weekend een date, super leuk gehad. Wie weet, misschien wel![]()
Hoe is het met jou?
als viespeuk durf ik niks meer te vragen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef MissJ. het volgende:
Voor alle binnenkomers Hallo.
Tanja is nog steeds in 'haar' topic aan het kletsen hoor.
hier veel in het huis niksquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het goed...![]()
Nog wat gebeurt vanavond in HBB of hier?
Kan er ook nog wel bij op deze dodelijk saaie avond (in het hotel dan)quote:
pas op tanja is ook aanwezig.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ooooow jee... was het weer eens zo ver. Hij was vannacht al aardig irritant vond ik ja... met de Tanja caps. Zal wel door het weer komen
Liever niet op het forum...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaat beter, vannacht superveel geslapen, maar heb nogal moeite met het doorslapen! Maar genoeg over mij, vertel over je date![]()
![]()
Zozo.... Melke een date gehadquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef melke het volgende:
[..]
Liever niet op het forum...
Je moet gewoon eens een dag iets gaan doen, dagje weg met je vriendin ofzo. Wedden dat je die nacht super goed slaapt!
Ze werd ontgroend door Regenworm in de capkelderquote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef melke het volgende:
[..]
Hee regenworm. Jammer dat Lies er gister niet was he, waar hing ze uit?
Heel erg jammer zat in de aanslag om caps te gaan maken is ze er niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef melke het volgende:
[..]
Hee regenworm. Jammer dat Lies er gister niet was he, waar hing ze uit?
Mss weet Tanja het wel?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel erg jammer zat in de aanslag om caps te gaan maken is ze er niet.
Waarom geen idee?
Zeker... en is het ook goed gegaan? Ben je nu officeel bezet?quote:
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Bonniequote:
Hey ForeverCapsquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |