abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34535742
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Vrijdag 27 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Henk een lul en Viola een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_34537015
Alleen Bart en Viola zijn nog op en vermaken zich in cyber space.

met dank aan Foreverblue
pi_34537343
Viola en Bart genieten van een sigaret in hun rokershoekje.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34537464
Bart en Viola verplaatsen zich naar het rookhoekje in de dinerzaal. Viola is er uiteindelijk toch wel happy mee.
Bart vertelt dat hij Mickey telefonisch heeft gesproken en die vertelde dat al die zonnebrillen er belachelijk uitzien.

met dank aan Foreeverblue

Bart laat zien dat hij wel kan darten.

[ Bericht 16% gewijzigd door cuall op 28-01-2006 00:38:29 ]
pi_34538795
Alle bewoners zijn weer naar bed toe. Het hotel en de gang liggen er verlaten bij

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:35:01 ]
pi_34540477
Viola is even wakker en maakt gebruik van het toilet, en gaat daarna haar slaapkamer weer in.
pi_34543465
8.45 uur

Bonnie is als eerste op en dekt de tafel voor het span, en langzaam ontwaakt iedereen. De sfeer aan de ontbiijttafel is ontspannen.

met dank aan Athalon

met dank aan Muerte

Viola neemt vandaag een rustdagje buiten de deur van het Hotel "Ik ga jullie missen vandaag!" "Dat ga je helemaal niet", reageert Bonnie. Viola wenst haar Hotliers veel succes, er is namelijk vandaag van alles te doen: "Als ik dat geweten had, was ik een andere keer gegaan hoor", aldus Viola.

Frank gaat voorbereidingen treffen voor de lunch met de ex BB-bewoners.

met dank aan regenworm

Monique vertrekt straks naar Eindhoven, waar ze samen met Henk gaat collecteren voor Mappa Mondo in winkelcentrum de Heuvel Galerie.

[ Bericht 6% gewijzigd door cuall op 28-01-2006 11:49:37 ]
pi_34543822
De fitnessapparatuur is gearriveerd en Bart en Frank zoeken een geschikt plekje in de slaapkamer.

met dank aan Athalon

Bart geeft aan dat de dartclinic nog niet vol is, hij heeft nu 9 mensen die komen, dus er is nog een plek open.

Blue zit eenzaam op het bed van Viola.

met dank aan frizti
pi_34544087
Hotel Big Brother Agenda bron

13:00 - 14:00 Brunch met BB
De BB'ers keren weer even terug naar hun vertrouwde stek. Ze worden ontvangen in het Hotel en kunnen daar genieten van een uitgebreide brunch.

14:00 - 15:00 Henk en Monique in Eindhoven
Henk en Monique gaan zaterdag 28 januari collecteren in Eindhoven. Tussen 14:00 en 15:00 uur zullen zij zich hard maken voor Mappa Mondo in winkelcentrum de Heuvelgalerie.

17:00 - 21:00 Groots diner op zaterdag
Kom zaterdag naar Hotel Big Brother en laat u verrassen door de creatieve ideeën van de Hoteliers! Deze dag organiseren zij weer een groots diner! En u kunt daar bij zijn voor een geweldige avond vol culinaire hoogstandjes en topentertainment.

21:00 - 23:30 Dartclinic Mieke de Boer
Dartster Mieke de Boer geeft a.s. zaterdag 28 januari een exclusieve dartclinic in Hotel Big Brother. Bent u een echte dartfan? Dan mag u dat natuurlijk niet missen. Reserveer snel, want er is slechts plaats voor tien echte fans.
pi_34545588
De voorbereidingen voor de lunch zijn in volle gang
Alle FOKKERS wachten vol spanning af op de komst van de ex-bewoners.

Voor alle caps: kijk hier
pi_34545642

De voorbereidingen voor de brunch van de BB5-gasten is in volle gang

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:32:37 ]
pi_34545693
Anita is nog druk in de keuken bezig.

Ze overlegt even met Frank

En snijdt nog snel even wat af

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:33:49 ]
pi_34545784
Bart is aan de keukentafel nog druk bezig met aardappels schillen.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:30:44 ]
pi_34545825
Hij gaat de geschilde aardappels nu in schijfjes snijden

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:30:27 ]
pi_34546010
Anita doet nog snel even een afwasje in de keuken.

En Bart en John zijn nog druk met de aardappels. Dit is alvast wat voorbereidend werk voor vanavond.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:30:08 ]
pi_34546358
Viola heeft nog weer iets bedacht om de gasten na afloop te bedanken.

De gasten kunnen bijna komen. De eerste blikken op de deur in de tuin

Ze komen er aan jongens

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:29:36 ]
pi_34546467
De bewoners komen binnen. Chantal, Rob, Linda, Nathalie, Ralph, Ingrid, Roel, Menno,

Er was gebeld dat er een paar later/niet komen. Op dit moment missen Dido, Lieske, Tanja en Joscelyn, Rikkert en Joost

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:28:22 ]
pi_34546648
Er wordt door de ex-BB5 door het huis heengelopen om de verschillen te bekijken.

[ Bericht 32% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 18:43:59 ]
pi_34546709
Roel vraagt of ze niet mogen roken binnen. "Nee lijkt me beter om dan naar buiten te gaan" zegt Rob.
pi_34546741
Rob staat wat rond te kijken en hoor ik zeggen dat hij dit wat knusser vindt. Hij loopt wat in de "huiskamer", kijkt hoe de tv ingebouwd zit, keurt de bloemen en blijft toch wel wat verwondert rondkijken.

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:25:37 ]
pi_34546821
Chantal, Roel en Nathalie zijn in de tuin. En natuurlijk Viola. Viola schijnt zich op haar gemak te voelen bij Nathalie.

(van de gesprekken kan ik niet veel opvangen, heb last van slecht geluid)

[ Bericht 22% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 18:45:35 ]
pi_34546920
Dido is er niet want die heeft last van een ontsteking in haar knie vertelt Nathalie aan Viola. Viola vond Dido zoooo leuk, zegt ze tegen Nathalie. Viola begreep Dido zegt ze.

Nathalie zegt dat veel mensen Dido verkeerd begrijpen, dat ze denken dat zij een ijskoningin is, maar dat is niet zo volgens Nathalie. Viola zegt dat ze pas 1,5 week van te voren wist dat ze het hotel in zou gaan. Viola probeert aan Nathalie uit te leggen wat het hotel voor invloed op haar heeft. En we horen regelmatig het weer bekende stemmetje van Nathalie: "ja, ja, ja".
Viola dacht dat Nathalie meer geld had kunnen krijgen op het eind. "Nee dat was Ingrid", zegt Nathalie.

[ Bericht 28% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:24:30 ]
pi_34547086
Bonnie is heel stil en wijs volgens Viola. En Viola vertelt dus nu over de mogelijkheid tot het geven van vrijgezellen-party en huwelijken aan Nathalie. Nathalie wordt nu naar binnen geroepen om te eten. "Ik ga zo weg hè, maar jullie moeten om 2 uur weer weg zijn" zegt Viola nog even snel tegen haar als Nathalie naar binnen loopt.
pi_34547157
De aanwezige BB5-bewoners zitten nu in de eetzaal aan tafel. We krijgen nog even een korte shot van ze te zien en de streams gaan allemaal over de hoteliers in de keuken.

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 18:46:29 ]
pi_34547434
Viola verlaat het hotel. Ze komt morgenavond om half zeven weer terug zegt ze

Blue neemt ze ook mee.

Bart begeleidt haar naar de taxi en blijft wachten tot ze er echt in zit

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 28-01-2006 19:23:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')