abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34503263
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Donderdag 26 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34504069
De bewoners zijn moe en vertrekken redelijk snel naar bed toe. Alleen Bart en Viola blijven nog wat hangen.

Viola heeft het er over dat er onderbetaalde mensen op tv zijn.
Viola en Bart hebben het over de vergadering: Bart was toch erg verrast, 1 uur minder tv, we gaan het nomineren eruit halen, Viola, ik kan niet achter de motivatie van de makers kijken, maar Hotel BB is héél iets anders dan BB..........
en toen vielen de streams weer op censuur
pi_34504158
Viola zegt dat Bart aan haar ogen geen vermoeidheid zal kunnen zien, maar dat ze wel moe wordt.
Ze begrijpt niet hoe er bloedneuzen komen, maar Bart verklaart dat het komt door de droge lucht.
pi_34504458
Alle bewoners zijn nu naar bed. De rust in het HBB is tijdelijk wedergekeert

pi_34509278
Viola en Bonnie zijn als eerste op. Viola dekt de tafel en als ze willen gaan ontbijten komt Frank ook uit zijn bed. Er staan stukjes over HBB in de krant. Bonnie geeft aan dat ze nog niet alles weten. De sterren in de stress komt te vervallen. John komt nu ook uit bed en er hangt een ontspannen sfeertje.
Henk is er nog niet.
--------------------------------------------------------------
Het artikel uit de telegraaf:
Mes in Hotel Big Brother

De live uitzending van Hotel Big Brother, gepresenteerd door Caroline Tensen, komt vanavond te vervallen en wordt verschoven naar maandag. Het komt in de plaats van het wekelijkse programma Sterren in de stress (Talpa, 20.30 uur).
„We vinden twee extra afleveringen per week toch een beetje te veel van het goede”, meldt een woordvoerder van Talpa. Dat het ook te maken heeft met tegenvallende kijkcijfers wordt niet ontkend.
„Natuurlijk tellen die ook mee. Met één miljoen kijkers zou een programmawijziging niet aan de orde zijn.” Het Rode Kruis beslist op korte termijn of men door wil gaan met Hotel Big Brother.

----------------------------------------------------------------------------------

De mannen van de Jacusi arriveren.

met dank aan Frizti

[ Bericht 29% gewijzigd door cuall op 27-01-2006 10:38:16 ]
pi_34509582
Viola babbelt wat met de heren van de jacuzzi. Ze vragen aan Frank hoelang ze hier moeten verblijven.Frank zegt dat ze allemaal 6 weken zullen blijven.

10.30 uur Henk is gearriveerd.
Henk, geeft aan dat hij nu hele positieve berichten ontvangt van mensen.
Er komen ook op de site veel reacties binnen.

[ Bericht 18% gewijzigd door cuall op 27-01-2006 10:34:41 ]
pi_34510111
Viola is bezig om haar schilsersmaterialen te sponsoren, want ze wil daar haar eigen materialen niet voor gebruiken.
pi_34510303
Beeld op ontbijttafel maar geluid van Viola in het kantoortje. Ze vraagt iets aan de redactie over het maken van schilderijen, kan het niet helemaal goed volgen.
Viola belt vervolgens naar ene Richard. Haar verf is op. Ze wil graag dat Richard nieuwe verf sponsort. Ze zou graag 3 doeken van 100x100 willen en rode,groene en blauwe verf. Ze gaat een schilderij maken over Amadeus omdat vanavond om 8 uur Mozart 250 jaar geleden geboren is. Haar man wil het wel op komen halen. .
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34510360
Viola vraagt aan Henk of vanavond de nieuwe hotellier komt en Henk bevstigd dit, maar hij wil het voor de zekerheid nog navragen bij de redactie.
pi_34510893

met dank aan Athalon

[ Bericht 24% gewijzigd door cuall op 27-01-2006 11:37:05 ]
pi_34512154
John en Viola zijn aan het poetsen geslagen. Henk wil om stipt 1 uur vergaderen en duldt geen laatkomers. Viola vraagt hem het fluitje te gebruiken, maar Henk vind dat niet bij hem passen.

(Athalon)

[ Bericht 11% gewijzigd door Snaptnix op 27-01-2006 12:09:12 ]
pi_34514968
Vergadering is begonnen...

Henk meldt dat de oud BB bewoners maar een uur mogen blijven. Om 2 uur MOETEN ze weg zijn.Verder bespreekt hij at er de komende dagen gedaan gaat worden. Hij heeft het erover dat ze in 2 groepen in teams moeten gaan werken.

Hij heeft ook ergens gehoord dat de negatieve mening over het programma is omgeslagen. Mensen zien nu dat er hard gewerkt wordt. En dat er toch wel leuke dingen gebeuren.

Hij gaat in op het schema van morgen. Het schema voor het eten en de korte tijd die ze hebben om het om te bouwen voor het darten.
Viola zegt iets over de piano. Henk valt haar in de rede. Hij zegt dat ze er toch niet is, dus dat het geen zin heeft dat zij zich hier mee bezig houdt.
"Om 9 uur begint de dartclinic. Als de darters binnen komen, zitten de eters hier nog koffie te drinken. En dat is alleen maar gezellig."

Frank zegt. Het is morgen wel een hele heavy dag, want hebben ook nog een lunch
pi_34515068
Bonnie stelt voor de brunch daar te houden. Zodat ze dan het diner alvast kunnen voorbereiden. Nee zegt Henk, Nederland ziet nu dat jullie hele goede hotelliers geworden zijn. Goede hotelliers kunnen in korte tijd alles ombouwen. Even later zegt ie dat de brunch wel daar plaats mag vinden.

Geeft ze nog even complimenten "We zijn in 2 weken tijd, tophotelliers geworden"
pi_34515906
Ik ben viola en promoot mappa mundo in een schoonmaakoutfit. (Speciaal voor de gelegenheid aangetrokken natuurlijk). Ze zegt zoiets als :
we doen alles voor het Mappa Mondohuis, van schoonmaken tot bedienen (ineens is de bijpassende outfit te verklaren)

(FB)

(FB)

Na de 3e keer vraagt ze aan de camera of het in orde is. De camera schudt ten teken dat het in orde is.

[ Bericht 24% gewijzigd door Snaptnix op 27-01-2006 13:59:23 ]
pi_34515983
Ook Frank spreekt even een promo in. Hij is een ochtend mens en wij serveren prachtig ontbijt. Of een prachtige brunch of lunch.

Na 4x blijft ie eindelijk binnen de 20 seconden, maar is ie vergeten het Rode Kruis te noemen.

(FB)

en Take..... 3

(FB)
pi_34516140
Viola belt met BB, ze hebben dringend iemand van de technische dienst nodig. De eettafel is ingestort.
pi_34520492
Viola en Bonnie zitten de bestellijst voor de chinees door te nemen. Viola vind werkelijk alles lekker wat ze opnoemt. Ineens klinkt er muziek. "Love me just a little bit more" van de Dolly Dots. Viola vraagt "Van wie is dit ook alweer" Nadat ze er eindelijk achter is dat het van de Dolly Dots is, roept Henk, dit is een hint.
Na alle Dolly Dots afgegaan te zijn, roept Viola blij. Ow... het is Angela Groothuizen. geweldig mens.
maar dan gaan opeens de poorten open en daar staat met haar handen vol bloemen...Anita Heilker.

Ow wat vind ik het leuk dat jij het bent. Reageert Viola direct

Henk stelt voor dat Frank en Monique Anita gaan rondleiden. Viola springt onmiddellijk op en sleurt Anita mee richting gang. Ik zal je je slaapkamer zien.
Frank komt aanlopen en zegt: "O, doe jij het nu? Monique en ik zouden het toch doen?"
Anita legt uit dat ze geen last heeft van snurken 's nachts (ze is compleet van de wereld als ze slaapt) en dus bij Viola kan.
Frank laat haar vervolgens het huis zien. Hij zegt bij de kast, hier moet je dus een week mee doen (iedere week iemand anders???? ) Wederom komt Viola binnenwalsen en trekt het gesprek naar zich toe. Frank staat er inmiddels een beetje verloren bij.

[ Bericht 9% gewijzigd door Snaptnix op 27-01-2006 16:19:39 ]
pi_34521772
Mensen in het huis... Het is me niet duidelijk wie het zijn, of wat ze komen doen.

pi_34522816
Viola is boos omdat ze haar sigaretten kwijt is. Ze is boos op Monique omdat die ze iedere keer verplaatst en zij zich dan rot moet zoeken ernaar. Het gevolg is een fikse discussie over het roken. Henk wil dat ze daarvoor allemaal bij elkaar gaan zitten.

Henk zegt, "Er zijn hier rokers en niet rokers. ik heb er zelf geen last van, maar me moeten rekening met elkaar houden. in hotels wordt het ook niet gedaan.Het beste is om het eet gedeelte in ieder geval rookvrij te houden" Viola blijft maar tegen sputteren. Henk besluit dat de dinerzaal de enige plaats is waar gerookt mag worden.

Ondertussen vretrekken de 2 gasten (nog steeds geen idee wie het waren of wat ze kwamen doen). Ze worden vluchtig gegroet, tijdens het naar buiten lopen.

Monique blijkt moeite hebben met het besluit (ze heeft vrienden verloren aan roken en is zelf ook gestopt. Ze zit dus niet op de rook van een ader te wachten) en zegt, "Nu ik weet dat we allemaal 2 maanden blijven, weet ik niet of ik dat trek met roken" Viola reageert direct "er zijn afspraken gemaakt, de discussie is klaar. "
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:43:30 #20
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34523971
De nieuwe hotelbewoner Dolly Dot Anita is ook een fervent roker. De drie rokers hebben zich samen terug getrokken in de dinerzaal waar als enige nog gerookt mag worden volgens de nieuwe afspraken
Ze hopen vurig dat de nieuwe hotelmanager een roker zal zijn

(Foreverblue)
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34528914
18.45 uur

Henk tracteert op afhaalchinees.

met dank aan snaptnix

Direct na het eten vertrekt Henk.

Viola is druk.......

........met zichzelf.

De anderen ruimen de boel op.

met dank aan regenworm
pi_34529425
Het is een rustige avond en de bewoners kijken naar de film

met dank aan regenworm

Bart belt de mensen die naar de Dart-avond mogen komen op.
Het lijkt erop dat er weinig mensen zich hebben opgegeven. Bart belt een vriend, om hem uit te nodigen, maar die was ook al niet enthousiast.
Hij vraagt het ook aan de andere hotelliers, maar niemand weet mensen die dat leuk zouden vinden.
Er zijn dus nog zeker 3 plaatsen .
(Iemand van FOK die wel een avondje wil gaan darten in het HBB?)

met dank aan regenworm

[ Bericht 34% gewijzigd door cuall op 27-01-2006 21:46:02 ]
pi_34534416
De meeste bewoners kruipen vroeg hun bed in.

Bart verdiept zich nog even in de krant, hij vind het duidelijk heel boeiend........

John en Monique wisselen nog wat kookgeheimen uit...........

met dank aan Wickedangel

.......en Viola zit achter de computer.

met dank aan Muerte

Het was weer een enerverende dag in Hotel Big Brother

[ Bericht 10% gewijzigd door cuall op 27-01-2006 23:27:53 ]
pi_34535512
Dat was het voor de vrijdag
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:28:02 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34537296
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')