abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34468267
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Woensdag 25 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34468966
Rutger de taartenbakker is er nog steeds, John en Bart zitten al een hele tijd gezellig te kletsen met hem.

Ze bedenken opeens het plan om een paar stukjes appeltaart in het batterij vak te zetten.

Ik geef ze 10 min. zegt Bart, John kijkt na een paar minuten weer in het batterij vakje en roept lachend... Het is weggggg.
Ze hebben er samen lol om.
pi_34469075
Rutger van Gefelicitaart.

pi_34469188
John, Bart en Rutger van Gefelicitaart.nl hebben best lol onderling en kletsen over leuke onderwerpen terwijl de taarten bakken en rijzen

Rutger heeft een eigen bedrijf waar hij heel hard voor werkt, John en Bart hebben hier respect voor!!

Nu over het leger en dat Bart werd toegezongen toen hij net 6 weken uit het leger was en net in BB zat

Rutger is erg geinteresseerd in het huis en stelt er leuke duidelijke vragen over, John is druk bezig met de taarten (20 stuks voor 1000 euro) Er kunnen maar 2 taarten in de over a 45 minuten dus........ze zijn al meer dan 6 uur bezig
pi_34469758
Rutger is er nog steeds terwijl het al bijna 02.00 uur is, hij, John en Bart vermaken zich wel met gesprekken, taarten bakken en nu bakt John iets lekkers voor hun. (terwijl Rutger er al een hele werkdag op heeft zitten en vanaf 18.00 uur aan het helpen is met de taarten! ) Geen idee wanneer of als hij weggaat

Zo te horen zitten pas halverwege met de taarten Met het klaar maken, bakken, gaar maken etc... er gaan maar 2 taarten per keer in de oven, eerst op 200 graden dan op 175 graden enzzzzzzzzzz...... En die Rutger blijft gewoon!

[ Bericht 13% gewijzigd door SuperMOM op 26-01-2006 03:06:06 ]
pi_34470409
Rutger, John en Bart zijn gezellie aan het kleppen over van alles en nog wat en over de oven temperatuur enzo en het klikt gewoon leuk met zijn 3-en!!!

Je hoort regelmatig de oven piepen en John en Rutger checken het regelmatig, Rutger gebruikt een airbrush met eigeel terwijl wij het klootjesvolk gewoon een kwast met eigeel gebruiken.

Rutger benadrukt nog even dat hij een proffesioneel product aflevert maar hij moet nu toch echt gaan......?? Rutger is over zijn slaap heen maar belooft thuis de streams te gaan bekijken!

Als je mijn hulp nodig heb kan je me altijd bellen ( nu nog!) ik help wel even met de onderkant los halen, John en Bart zijn echt helemaal content met hem en Rutger wil eigenlijk niet gaan maar hij moet zo weer werken

Bart moet bellen om de deur te openen zodat Rutger kan weg gaan (03.00 uur) Halloooo horen we hem zeggen, tegen de redactie die hem opwacht? Hij belooft zo de streams te gaan bekijken

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 26-01-2006 03:07:58 ]
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:43:26 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34483843
Na uren naar het logo te hebben gestaard zijn de streams nu weer aanwezig.

In de keuken zijn vreemde koks bezig om hapjes te maken voor de Franse avond van vanavond.
Monique kwam er achter dat zij levende kreeften bij zich hadden, dat vond zij erg zieleig maar zij ging toch even een geintje uithalen met een van die dieren. Nadat ze zeer duidelijk had gevraagd of hun scharen wel goed dichtgeplakt waren pakte zij er een.
Die liet ze eerst wat eten van de appeltaart ( Kreeft vond dit niet zo lekker) en daarna wilde ze Bonnie er de stuipen mee op hetlijf jagen.
Hij dwong Bonnie haar ogen dicht te doen en handen vooruit te steken.
Bonnie deed dit aarzelend tot Viola langs stampte en zei dat ze het geintje van Monique niet leuk vond.
Toch kreeg Bonnie de kreeft in haar handen en vond dat hij/zij er best leuk uitzag.
Uiteindelijk zijn de kreeften toch in de pan beland.
eurobilltracker.com
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:51:43 #8
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34484199
Krol behandelde wat mailtjes o.a. een mailtje van een zekere Anna die mailde dat de media het hele project verkeerd in beeld bracht. Heel anders dan zij op de streams zag. Krol reageerde hier razend enthousiast op en zou Anna gaan bellen om te bedanken.
Ook was er een mailtje waarin werd gevraagd of er geboden kon worden op Blue.
Krol was helemaal verbaasd en riep uit : "Wat is Blue"?
Frank en Monique konden hem geen antwoord geven hoewel Monique nog opperde dat een schilderij misschien Blue heette.
Bart bracht het verlossende woord en vertelde dat de beer van Viola Blue heette.

Dan waren er nog mailtjes voor de Franse avond maar Krol zei dat die avond al vol was.

Bart is erg enthousiast over de Franse avond: " Ik heb ook liever gekookte Franse zangers maar vanavond komt een levende"

Viola heeft haar man Peter aan de telefoon gehad en vertelt Bonnie in de slaapkamer dat hij vertelde dat vanavond Boulevard al bekend gaat maken wie de nieuwe manager gaat worden.
eurobilltracker.com
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:55:35 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34484329
Oei, oei, het belangrijkste ben ik nog vergeten te vermelden:

Krol blijft tot maandag.

Ik kreeg de indruk dat de meeste hoteliers hier blij mee waren.
Bonnie sloeg haar armen om hem heen.
eurobilltracker.com
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:06:10 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34484700
Viola is naar de DBK geweest.
Als zij er uit komt vraagt ze zeer serieus of Krol even tijd voor haar heeft.
Krol zit nu even met Bart de mailtjes te behandelen. Hij vertelt Bart dat er een filmpje op het internet te zien is waarop hij enigszins ongeinteresseerd overkomt terwijl Krol Bart heel goed kent en weet dat verkeerd gemonteerd is.
Krol zegt dat hij gek wordt van Vera ( Vera is iemand van de redactie)
Bart: "Vera doet het ook alleen maar in opdracht".

Monique leest een mailtje voor dat iemand wijn komt brengen
Viola heeft een mailtje waarin men klaagt over hoe zij de mensen van de bingo hebben behandeld.
Zij is het daar totaal niet mee eens"Iedereen heeft kunnen zien, hoe wij ze met respect hebben behandeld"!
Bart raadt haar aan om dat mailtje maar gewoon weg te gooien.
Viola meldt dat er niet geboden kan worden op Blue maar dat zij morgen wel zal zorgen voor andere beren.

Dan fluisteren Holt en Krol wat samen, maar het blijkt te gaan over de zaterdagavond, de avond dat Viola weg is. Krol vindt dat niet zo belangrijk.

De ouders van zieke kinderen schijnen nu binnen te komen en Krol sprint weg.
eurobilltracker.com
pi_34489032
Vanmiddag heeft er een gesprek plaatsgevonden met ouders van een tweeling die ernstig ziek waren na de geboorte.

Een van de kinderen is inmiddels overleden, het andere kindje is nog steeds ernstig ziek en zit nu in een Mappa Mondo huis.

[ Bericht 15% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 18:41:40 ]
pi_34489070
Henk heeft ze beloofd dat ze vanavond mee mogen doen met de Franse avond, als "beloning" dat ze zo dapper zijn om hun verhaal te komen doen. Hij heeft ze ook een rondleiding gegeven en aangeboden dat ze een keer in de hotelkamer mogen slapen als ze dat willen en dat ze daar "natuurlijk niet voor hoeven te betalen".
pi_34489111
Viola, Bonnie, Frank en Monique waren ook bij het interview aanwezig dat Henk aflegde.

Vooral Monique was zeer begaan met het lot van de ouders, luisterde geïnteresseerd en stelde veelvuldig vragen.

[ Bericht 34% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 18:43:39 ]
pi_34489154
Het was een erg emotioneel gesprek, waarin de ouders uit legden welke ziekte hun tweeling had en hoe ze er mee om proberen te gaan.

Ze hadden ook foto's van de meisjes bij zich.

Ze vertelden ook dat ze nog een zoontje hebben van 6 jaar. Die heeft de ziekte die de tweeling heeft gelukkig niet.

[ Bericht 28% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 18:37:00 ]
pi_34489696
Henk vertelt ze dat er een speciaal levensbomenbos is en het binnenkort bomenplantdag is en dat er aangeboden is dat hun daar een levensboom mogen planten voor hun overleden kindje.

Hij geeft ze daarbij een certificaat van dat bomenbos. De eigenaar van dat bos komt vanavond ook nog zegt Henk.

Beide ouders raken even geëmotioneerd en Henk steekt een troostende hand toe.

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 18:52:59 ]
pi_34489906
Terwijl Henk het gesprek nog aan het afsluiten is zoekt Viola de slaapkamer op. Ze gaat op bed liggen bij haar Blue.

en kruipt iets later onder het dekbed

pi_34490030
Henk neemt de ouders nog even mee naar kantoor en laat ze zijn site zien op internet.

Hij legt ze uit dat hij naar het nieuwe Mappa Mondo Huis is gegaan en daar foto's heeft laten maken om de mensen te kunnen laten zien hoe mooi dat huis is. "Het is echt een heeelll mooi oud huis, en dat gaan ze helemaal verbouwen tot een prachtig Mappa Mondo Huis", zegt Henk.

pi_34490231
Daarna neemt hij de ouders mee naar de keuken om ze te laten zien wat er klaar gemaakt wordt voor vanavond. Natuurlijk mogen ze ook mee-eten.

John, die druk in de keuken aan het werk was tijdens het interview, krijgt het ineens te kwaad en rent huilend de gang in, gesteund door Monique, die tegen hem zegt dat hij wat water moet drinken en even uithuilen in de badkamer.

pi_34490369
Op dit moment zit iedereen (de hoteliers, de ouders en de koks) aan tafel om wat te eten.

Henk schenkt de wijn in en de ouders zijn in gesprek met Bart en Monique.

(ik ben ook eten )
pi_34494787
De Franse avond is begonnen. Er zijn diverse gasten en zoals Henk het zegt "de beste Nederlandse Franse zanger". Maar eerst is er de man van het levensbomenbos aan de beurt. Ook hij gaat een liedje zingen, maar voor hij begint met zingen doet hij nog even een verhaaltje richting de aanwezigen en speciaal richting de twee ouders die vanmiddag al gekomen waren. Hij vertelt dat hij het zelf ook van dichtbij heeft meegemaakt om iemand te verliezen.

Aan het eind van zijn verhaaltje overhandigt hij de ouders het singletje van het liedje dat hij gaat zingen en een certificaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 21:12:52 ]
pi_34495034
Het is een gevoelig nederlands liedje.

Nadat Peter (zo noemt Henk de man) dit gezongen heeft zingt hij ook nog in het Frans "La Mamma"

En daarna "Nathalie"
pi_34495163
Tijdens dit nummer, doet iedereen goed mee. Niet alleen de gasten die voor dit optreden in de foyer zitten....

maar ook het personeel in de keuken

pi_34495311

pi_34495360
Daarna is het dus de beurt aan de grote artiest van vanavond, Philippe.

Het ouderpaar luistert aandachtig onder het genot van een kopje koffie

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 26-01-2006 21:15:12 ]
pi_34496174
Het zingen is nu afgelopen. Henk bedankt en zegt tegen de mensen: Ik zou zeggen een Frans hapje, een Frans dankje en nu komen de zakken die heel goed gevuld moeten worden". Henk neemt de ouders nog heel even mee, en zegt tegen hun dat de andere aanwezigen misschien even de behoefte hebben om met hun te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')