"Bong" terugquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef ChantalC het volgende:
bong bong bong bong bong bong bong bong bing bang bong bong bong bong
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...quote:
Hoort helemaal bij de zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...
Dat is erg laatquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Gert Timmerman.... nou ja, van de site van Gert.
Ik word hartelijk bedankt voor mijn berichtje in zijn gastenboek.![]()
Haai.quote:
Vandaar ook dequote:
Je zal moeten werken op zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar ook de![]()
Mja, ik kan goed slapen dus dat scheelt
Maar laat is het wel een beetje ja
Dat valt idd erg meequote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lag![]()
12:15![]()
Ssstttt, niet zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoor
Dominee ? Of kerkhaantje ?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Je zal moeten werken op zondag![]()
(....ik dus)
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ssstttt, niet zeggen.
Laat mij nu maar denken dat Gert persoonlijk dat bedankje heeft getypt.![]()
Ja heb ik ook gekregen, lief en attend héquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Dat heeft weinig met Dago te maken hoor. Hij of een andere FA of A zetten de ban n.a.v. topicreports en notes.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef cuall het volgende:
Ik trek me er niks van aan hoor, dat gezijk geneuzel van Dagonet de FA
...........ik probeer me voorzichtig uit te drukken, moet nu wel op je woorden passen hier zeg![]()
Heb jij er ook 1 gezte in het gastenboek van tanja, er staan er nu 2 inquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ja ik heb de regels inmiddels na gelezen. Nou we zullen het wel beleven allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Dago te maken hoor. Hij of een andere FA of A zetten de ban n.a.v. topicreports en notes.
Mods kunnen niet bannen.
Maar het zou wel aardig zijn als hij mail beantwoordt, dat deden Flugel en Yvonne keurig!.![]()
![]()
Eerst zeker weten of het geen kloon is.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb jij er ook 1 gezte in het agstenboek van tanja, er staan er nu 2 in![]()
Ik weet t niet staat nix over in t mededeling forumquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het, hebben we nu wel of geen mod meer?
Dat berichtje van Flugel kwam zo over alsof ze beide waren opgestapt.
Dat is waar ook......rent weg!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me even installeren voor het Jubileum Journaal op Ned1 zometeen
Dus ik ben er rond 20:30 ergens weer
Zo kwam het ook op mij overquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het, hebben we nu wel of geen mod meer?
Dat berichtje van Flugel kwam zo over alsof ze beide waren opgestapt.
We moeten dus maar gewoon wachten wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo kwam het ook op mij over. Flugel reageerde er niet op toen ik het vroeg
![]()
Dat zou ik toen wel héél treurig vinden. Zo heb ik het in elk geval nooit bedoeld, ook niet naar Teamlead. Veel dingen zijn toch gekscherend bedoeld![]()
Mensen waar blijft het gevoel voor humor, ik word er een beetje drietig van
![]()
Ik was bang dat je me over het hoofd zou zienquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik had het gezien lieverd, bedankt. Destaat klaar
![]()
Inderdaad. Shmoopy deed dat ook keurig trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef APK het volgende:
Maar het zou wel aardig zijn als hij mail beantwoordt, dat deden Flugel en Yvonne keurig!.![]()
![]()
Is goequote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me over het hoofd zou zien.
De douche wacht. Kom straks wel een kopje halen![]()
Veel plezier nog PHquote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goe![]()
Ga verjaardag vieren. De garoeten allen![]()
Fijne avond PHquote:Op zondag 29 januari 2006 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goe![]()
Ga verjaardag vieren. De garoeten allen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |