"Bong" terugquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef ChantalC het volgende:
bong bong bong bong bong bong bong bong bing bang bong bong bong bong
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...quote:
Hoort helemaal bij de zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja sloeg meer op mezelf... krijg je vanzelf als je de hele dag al in je badjas rondhuppelt...
Dat is erg laatquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Gert Timmerman.... nou ja, van de site van Gert.
Ik word hartelijk bedankt voor mijn berichtje in zijn gastenboek.![]()
Haai.quote:
Vandaar ook dequote:
Je zal moeten werken op zondagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoort helemaal bij de zondag![]()
Ik heb uitgeslapen tot maarliefst 17:30
Zo gaat deze dooie dag snel voorbij
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lagquote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar ook de![]()
Mja, ik kan goed slapen dus dat scheelt
Maar laat is het wel een beetje ja
Dat valt idd erg meequote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was er redelijk vroeg uit vergeleken met de tijd dat ik er in lag![]()
12:15![]()
Ssstttt, niet zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een automatisch gegenereerd berichtje hoor
Dominee ? Of kerkhaantje ?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Je zal moeten werken op zondag![]()
(....ik dus)
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ssstttt, niet zeggen.
Laat mij nu maar denken dat Gert persoonlijk dat bedankje heeft getypt.![]()
Ja heb ik ook gekregen, lief en attend héquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef bunnyma het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Gert Timmerman.... nou ja, van de site van Gert.
Ik word hartelijk bedankt voor mijn berichtje in zijn gastenboek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |