Henk J. is een lamzak, maar werkt wel hardquote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef cuall het volgende:
Anita neemt het nu op voor de Rotterdammers: " zijn hardwerkende mensen hoor de Rotterdammers"
...dat zal Henk J. leuk vinden om te horen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk J. is een lamzak schatje, maar werkt wel hard
Dat was niet serieus bedoeld
veel plezier, en bedankt voor het corrigerenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker stappen![]()
![]()
hopelijk tot morgen![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker stappen![]()
![]()
hopelijk tot morgen![]()
![]()
Hey Missjquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef MissJ. het volgende:
Zo daar is ik ook weer. Ik he begrepen dat het allemaal maar spannend is hier?
Tja, dan moeten we hier maar gaan relschoppen....(dat is geen leuke opmerking nu MissJ.)quote:
Haaiquote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef MissJ. het volgende:
Zo daar is ik ook weer. Ik he begrepen dat het allemaal maar spannend is hier?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we hier maar gaan relschoppen....(dat is geen leuke opmerking nu MissJ.)
![]()
Ik blijf me verbazen dat deze dame zo lelijk opgedroogd is. Ik vind haar te mager, ze heeft een foute lifting gehad en ze ziet er slonzig uit.quote:
Snelle stofwisseling wellichtquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat deze dame zo lelijk opgedroogd is. Ik vind haar te mager, ze heeft een foute lifting gehad en ze ziet er slonzig uit.
Dit was ooit een puberidool. Ik weet wel dat ze al 45 is maar zo mager dat je zou denken dat ze een ziekte heeft. Maar ik zie er wel veel eten.
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte isquote:Op zondag 29 januari 2006 20:32 schreef MissJ. het volgende:
Nu ik het bedenk weet iemand van jullie wel dat Viola ook ooit een sexsymbool was?
Viola heeft in de Playboy gestaan ook.
Maar toen was het nog Viola Van Emmenes vrees ikquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte is![]()
kvind Anita vaak een zeikerdjequote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Sjet het volgende:
Anita je bent een zeiksnor met je 'vettig'![]()
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinariumquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Niet te geloven he.....het schijnt dat die bewuste playboy ook nog de best verkochte is![]()
Hey HenkJansenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinarium![]()
Hallo allemaal
Bedankt voor vast voor het halloterug
graag gedaan hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is goedkoper als een kaartje voor het dolfinarium![]()
Hallo allemaal
Bedankt voor vast voor het halloterug
Ja daar krijg je toch slaap vanquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een duffe boel in HBB zegZe willen na Rome meteen te bed
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als we gaan zoenen, zoen ik terug![]()
![]()
Oeps geen Vip'squote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen, die een gezellig feest wil organiseren in HBB voor Mappa Mondo, hier is uw team van VIP's, die U sprankelend zullen gaan ontvangen :
[afbeelding]
Met dank aan Athalon voor de foto's.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als we gaan zoenen, zoen ik terug![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |