Knuffiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhhhhh dikke knuffel voor mijn Pareltje dan![]()
Sigaretje?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef tann het volgende:
yo doka schatje, kenne we elkaar?? ik vind jou wel lief
dikke kus BBT
Hij is weer terugquote:
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga me er geen zak van aantrekken in ieder geval. Ik vind het wel prettig en fijner. Beelden zeggen vaak meer dan woorden.![]()
Dan daarbij is die peter toch altijd tegendraads en behoorlijk anti-sociaal![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou tann wel leren kennen
Wie bent u eigenlijk?
palm nog voor je cam verschenen vandaag?quote:
Maar daar waren we al over uitquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
..........dus mijn advies, gewoon negeren![]()
gewoon op MUTE zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
De "wijnkelder"quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
He, lekker dingquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
Peter is gewoonquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
We hebben besloten dat A-en-M gewoon caps mag plaatsen in SV.
Lijk wel een beetje op Henk
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat weet je mannetje niet?
Foei toch![]()
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.quote:
pakken ?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Doe ik al langquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze hebben een drukke dag gehad, ik heb er wel bewondering voorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
palm nog voor je cam verschenen vandaag?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
En hij leest zeker ook niet terug hier??quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Nu dit geregeld is kan ik met een gerust-hart gaan slapen
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En hij leest zker ook niet terug hier??![]()
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder anderquote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Dat is wel een "I Agree" waardquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Is net zo spannend als kijken naar HBB tochquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik ga natuurlijk niet de hele dag naar die steen staren.
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Tuurlijk mag hij datquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Welterusten Regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whahaha... die zit nu lekker thuis bij haar man begreep ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie "Viola wacht een mooie taak, die kan alles weer mooi stylen morgen"
Ik soms niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Dank je regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
En weegt vastonder de 60 kg!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Lieverd, bedoel je Peter2000?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja het is echt héél koud, ik moest net de hond uitlaten, maar was niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Uhh.... ik ben ff druk geweest met bijlezen, maar deze zie ik nog net op tijd denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lachen met ons he?quote:
Slaap lekker Regenworm. Leuk dat je een keer zolang gebleven bentquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen (zelfs jij) mag z'n mening geven. Maar soms volgt er een 'ban'quote:
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig vanquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijn
We zijn met Paradiso aan het regelen dat er een keer een band voor die cam gaat staan om te zoenen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
Is net zo spannend als kijken naar HBB toch![]()
Dag regenworm, weltrustenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten wurmpiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
En een gratis T-shirt voor de eerste tieten natuurlijk.![]()
Alles voor Beertjequote:Op zondag 29 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig van![]()
Van mij wel, geen enkel probleem.quote:
Vind het nog steeds nergens op slaan die bansquote:
Joh, Peet is zo rete-irritant dat het leuk wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cuall het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik soms dat Peter dat ook niet mag, maar ja ik ben geen mod![]()
Mannen moeten moonen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?![]()
Drum of Samson?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Hellup..... iemand mijn shag toenvallig gezien![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Onder je stoelquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Ja heb er net een peukkie van gedraaid. Gooi hem zo even terugquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijdquote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het nog steeds nergens op slaan die bans![]()
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van gaat worden.
![]()
javaanse jongensquote:
Verstop je nu ook al verslavende middelen voor mensen met wie je niet getrouwd bent?quote:
Bans...tja....Russisch regimequote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijd![]()
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het nog steeds nergens op slaan die bans![]()
He, kanjer, is je kater al wegquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van gaat worden.
![]()
Nou lekkerding, ze praten nu echt onzin.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijd![]()
Viola ziet ze ook vliegen, onee die wil zelf vliegen das weer wat andersquote:
sorry niet gezien. (misschien achter je monitor)quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
javaanse jongens![]()
En nee kom nou niet aan zetten dat Ronnie of Henk K. die meegenomen heeft![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Peet is zo rete-irritant dat het leuk wordt.![]()
Thnxquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja heb er net een peukkie van gedraaid. Gooi hem zo even terug
Stuur Henk effe naar Amsterdam.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoor![]()
![]()
Ik ben ben bang dat de meeste dat niet zullen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoor![]()
![]()
Zal de druppel zijn geweest. Maar goed je bent er weerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.
Volgens ons kwam het door de kritiek op de BBweblogbanner tijdens BB5.![]()
stttt niet zo hard typen, iedereen kan het anders lezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Verstop je nu ook al verslavende middelen voor mensen met wie je niet getrouwd bent?
Naar wat ik ervan heb gelezen viel het inderdaad allemaal nogal mee, maar goed. Het is gebeurd en je bent weer terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.
Volgens ons kwam het door de kritiek op de BBweblogbanner tijdens BB5.![]()
Ook niet als HBB voortijdig van de buis gaat?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef cuall het volgende:
en nee ik kom jou kont niet kussen voor je cam![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu naar bed, mijn ogen vallen dicht. Have fun, jammer dat ik moet opstappen, maar slapend achter mijn puter is ook niet alles.
![]()
![]()
![]()
Hee andere kanjer!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Viola ziet ze ook vliegen, onee die wil zelf vliegen das weer wat anders![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu naar bed, mijn ogen vallen dicht. Have fun, jammer dat ik moet opstappen, maar slapend achter mijn puter is ook niet alles.
![]()
![]()
![]()
Ja sorry. Het wordt al wat later en heb al wat portjes naar binnen gegooid. Kan niet meer zo goed mikken nuquote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
(klopt, Snappie gooide iets te zacht)
![]()
He Tann, neuken?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef tann het volgende:
[..]
jeetje lekker simpel, kon je geen mooiere foto uitzoek??![]()
Aaaaaaaaaa, een alienquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaap lekker cuallquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is al weer terecht, maar bedankt voor het meezoekenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
sorry niet gezien. (misschien achter je monitor)
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welterusten cuall.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ook niet als HBB voortijdig van de buis gaat?
Dan heb je geen stream meer om naar te kijken.![]()
truste Cuallquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom datquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee andere kanjer! [afbeelding]
Heb er geeneen gehad, feestje is uitgesteld tot volgende week
En jij, nog last gehad van die beesten?
doka typt net als Bartquote:Op zondag 29 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
stttt niet zo hard typen, iedereen kan het anders lezen.![]()
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:43 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Robert van den Broeke.
Eerst snuffelen doka, dan verder kijkenquote:
truste cuall tot morgen, slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Van de 12 konden er 7 niet, volgende week konden er meer, vandaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom dat![]()
En nee, geen last van gehad, het was een leuke avond![]()
Is in dit geval niet nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst snuffelen doka, dan verder kijken![]()
![]()
Mijn IP, waar is iequote:Op zondag 29 januari 2006 02:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur over beukende Bart niet zoHoe sneller je typt hoe harder het gaat
![]()
Geeft niet, ik heb hem nu dat is het belangrijkstequote:Op zondag 29 januari 2006 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja sorry. Het wordt al wat later en heb al wat portjes naar binnen gegooid. Kan niet meer zo goed mikken nu![]()
quote:
Halo... daar is het Tanja topic voorquote:
Met jouw watquote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kwam ooit iemand tegen en zei tegen mij, het komt nooit meer goed met jouw.
thnx lekker simpel, 2 newsman, alst je nie aan staat ga zelf, ik heb nu ff net zo weinig te doen als jij, vind et wel leuk hiero!! jammer he??quote:
Bacardiquote:Op zondag 29 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van de 12 konden er 7 niet, volgende week konden er meer, vandaar.
Maar wel een mand gehad gevuld met bacardi, dus dat vergoedde veel![]()
Ik had je nog wel verwacht, maar ja, als de avond zo gezellig was..........![]()
Ja, Tanja-pics zijn off-topic hierquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Halo... daar is het Tanja topic voor
Ben jij wel "de" Tanjaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef tann het volgende:
[..]
thnx lekker simpel, 2 newsman, alst je nie aan staat ga zelf, ik heb nu ff net zo weinig te doen als jij, vind et wel leuk hiero!! jammer he??
Ik vindt poesje anders zo ook wel leuk en lief scheel kijkendquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Die is even undercoverIt will be back
![]()
Neuken is net fietsen, dat verleer je nietquote:
Is mijn drank!! Al jaren!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bacardi![]()
Diepe gesprekken, slaande deuren en goedmaaksex..........zoiets was het![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik vindt poesje anders zo ook wel leuk en lief scheel kijkend![]()
hahahaa,klach me dood hier, veel commentaar gehoord maar jullie zijn grappigquote:Op zondag 29 januari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst snuffelen doka, dan verder kijken![]()
![]()
Klinkt als een topavondquote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bacardi![]()
Diepe gesprekken, slaande deuren en goedmaaksex..........zoiets was het![]()
![]()
Kun je wel een foto van jouw bankstel posten?quote:
Nee idd, een vrouw hoeft alleen maar op haar rug te gaan liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuken is net fietsen, dat verleer je niet![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef Muerte het volgende:
Bedankt regie, kan ik mijn klok gelijk zetten,
[afbeelding]
Mooi scherpe cap Muertequote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef Muerte het volgende:
Bedankt regie, kan ik mijn klok gelijk zetten,
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je wel een foto van jouw bankstel posten?
Ben jij besodemieterd. Ik ga bovenop ja, maak jij het evenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee idd, een vrouw hoeft alleen maar op haar rug te gaan liggen.
Een ezel niet, sommige mensen welquote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef tann het volgende:
[..]
hihi, zou je denke? ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen ghehe
leuk man kom maar op!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Halo... daar is het Tanja topic voor
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
Hoor ik nu de vibo van Anita?
Nu rest alleen de vraag, rara... welke poesjes bedoelt dokaquote:
Beidequote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu rest alleen de vraag, rara... welke poesjes bedoelt doka![]()
Jij bent een actieve? Ik laat liever de vrouw het werk doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij besodemieterd. Ik ga bovenop ja, maak jij het even![]()
Wiskas natuurlijquote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu rest alleen de vraag, rara... welke poesjes bedoelt doka![]()
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben jij wel "de" Tanja![]()
Dat kan je niet snel bewijzen
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemakenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij besodemieterd. Ik ga bovenop ja, maak jij het even![]()
Ja dat is haar tandenborstel vibro, het lijkt wel of de lagers er uit liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zoquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef tann het volgende:
[..]
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoor
ik gelif je je was lachemquote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef tann het volgende:
[..]
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoor
A, daar is de trol dusquote:
ze hebbe me te strak dicht genaaid na de bevalling...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuken is net fietsen, dat verleer je niet![]()
Uhuh.. is de hond van Viola, maar ergens heb je wel gelijk het effect is het zelfde.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zo![]()
Je wacht af totdat jij bovenop mag? Hoef je hier denk ik niet lang te wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig af.............
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zo![]()
*hapquote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemaken![]()
Als je dat mee wilt maken zal je toch echt zelf hierheen moeten komen en dan staat er een breedgebouwde vent je op te wachten om je linea recta weer terug naar buiten te mikkenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemaken![]()
snap ik nie, leg uit.....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je wel een foto van jouw bankstel posten?
*hap2quote:Op zondag 29 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je wacht af totdat jij bovenop mag? Hoef je hier denk ik niet lang te wachten![]()
Knijp je nou meteen dat nekje fijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Onze Xena toen we haar ophaalde![]()
* BONG4002 drukt op ALARMquote:
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij nietquote:
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Das triest, begin dan ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je dat mee wilt maken zal je toch echt zelf hierheen moeten komen en dan staat er een breedgebouwde vent je op te wachten om je linea recta weer terug naar buiten te mikken![]()
![]()
Dan binjij niet droneken genoiegquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij niet
Dat is "Beriaans" een taal die alleen beren sprekenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
beertje drinkt haar rode wijn uit de koelkast. We hebben afgelopen week besloten dat het daaraan moet liggenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Alle ervaring mee opgedaan bij de Woeste Hoeve zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef tann het volgende:
[..]
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....
Dan ben jij niet dronken genoegquote:
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.quote:
Ben je een van de weinigequote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
Truth or dare? Anyone.........quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon clone, dus doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel.... Maar mensen!!!!!!
tann is Tanja.... Maar kortzichtige mensen als jullie zoeken overal wat achter.......
nope, echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truth or dare? Anyone.........
Tenminste dat vermoed ik![]()
Ik ben niet liefquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
ik zei toch geleuf haarquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
tann is Tanja.... Maar kortzichtige mensen als jullie zoeken overal wat achter.......
Whahahahaha heeel goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
bij gebrek aan WA roep ik de tijd maar even om
Je loopt (bijna) 2min achterquote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
jij hebt nie goed gekeke wat ik zei toen....jammer....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle ervaring mee opgedaan bij de Woeste Hoeve zeker?![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
beertje drinkt haar rode wijn uit de koelkast. We hebben afgelopen week besloten dat het daaraan moet liggen![]()
Een hele dikke welterusten FBquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha heeel goed.![]()
Tijd om te gaan dus... ik wens iedereen een heel lekker slapen toe![]()
jij be n gezelliger ni drinkenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.
Hebben ze nu ook al je koelkast opslot gegooid? het moet niet gekker worden zegquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.
Dank je wel Bong... jij ookquote:
sloop wekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten ik ga zo stilletjes aan mijn bedje is zoeken
slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Jij bent gezelliger met drinken (?)quote:
idd!!!!!maar tblijft lachu hiero,kprobeer ook ff kortzichtig te zijn, lukt me al aardig...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Truste FB tot morgen, slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedankt wist het al niet meerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
Truste FBquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En jawel daar issie weerquote:
niet drinkebnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent gezelliger met drinken (?)
pareltje ook een goede nachtrustquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Waarom was je gisteren niet in het huisquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef tann het volgende:
[..]
idd!!!!!maar tblijft lachu hiero,kprobeer ook ff kortzichtig te zijn, lukt me al aardig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....quote:
Sjet is net binnen gekomenquote:
Parel slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Ze had geen zin in die dingen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was je gisteren niet in het huis
sloopwekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Hallo Sjet welkomquote:Op zondag 29 januari 2006 03:03 schreef Sjet het volgende:
Lieverds.... wat typen jullie toch vlug.... krijg het niet bij gelezen
Whello allemaal![]()
![]()
Slaap lekker blauwe bluezzquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef tann het volgende:
[..]
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....
Trustequote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |