Is du tanja echt van bb5quote:Op zondag 29 januari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
nou lekker slim kheb et gevonden hoor, thnx nog voor de complimenten!! wel lachu deze site tot nu toe...ghehe
x BBT
Het is gewoon nooit goed, ik stoor me daar niet aan, als ik hier laat ben en er gebeurt wat op de streams dan typ ik dat als er verder geen echte streamers zijn. En nee, ik kan niet cappen, maar alles is beter dan niks denk ik maarquote:Op zondag 29 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou........ik lees altijd alle (ja ja alle SC's na) en daar heb ik dus ook gelezen dat een lap tekst zoals Buswatcher post (waarvoor hulde
) prettiger is dan een paar regels plus een bijbehorende cap.....
IK persoonlijk............hou niet van die lappen tekst (knap dat het zo woord voor woord wordt weergegeven!) en heb de neiging om door te scrollen. Ik persoonlijk hou meer van korte bondige updates al dan niet vergezeld van caps.
Maar ja sommige storen zich eraan, IKKE niet hoor M-en-A en A-en-M![]()
Jaaaaaaaaaaaa daar is ze weerquote:
Trans: Is de Tanja echt van BB5, welkom danquote:Op zondag 29 januari 2006 02:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is du tanja echt van bb5
Welkom din![]()
Hahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik was je kwijt![]()
Oeps. Uhm doe dan maar.quote:
Waar was je dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahoi meissie
en alle anderen
ik ben er weer
![]()
ik was een beetje verdwaald![]()
Ja ik ben weer even standbyquote:Op zondag 29 januari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa daar is ze weer![]()
![]()
![]()
In het door Beertje geopende topic![]()
Stuurde de Tom Tom je ook een heg in?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahoi meissie
en alle anderen
ik ben er weer
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even hoor, ik heb wat bier verstopt.![]()
Maar je hebt ons gelukkig toch weer terug gevonden. Niet door de tom tom hups rechtaf de bossen ingestuurdquote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahoi meissie
en alle anderen
ik ben er weer
![]()
We denken weer eens hetzelfdequote:Op zondag 29 januari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vanmiddag ook al gezegd![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trans: Is de Tanja echt van BB5, welkom dan
Pareltje, zoekende in het duisterquote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahoi meissie
en alle anderen
ik ben er weer
![]()
[..]
Op zaterdagnacht?quote:
En dat weet je mannetje niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
In een heel groot donker bosquote:
Mijn stijl, I like itquote:Op zondag 29 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stuurde de Tom Tom je ook een heg in?
Trollen tegengekomen? Ik heb zin om te slaanquote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
In een heel groot donker boslolll en ik baande me een weg
totdat ik hier
weer terecht kwam![]()
Weet ik ook, we gaan ook gewoon doorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon door gaan het ziet er prachtig uit en de caps zijn een prima aanvulling.
Laat peter maar zeuren wij staan met ze alle achter je.
Trolletjes... kom dan. orwen is erquote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Trollen tegengekomen? Ik heb zin om te slaan![]()
nieuw snuffelvoer voor dokaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef tann het volgende:
yo doka schatje, kenne we elkaar?? ik vind jou wel lief
dikke kus BBT
Aaahhhhhhhhhhhhh dikke knuffel voor mijn Pareltje danquote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahajahaa en dat gaf een klap
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
We hebben besloten dat A-en-M gewoon caps mag plaatsen in SV.
Lijk wel een beetje op Henk
* stemt inquote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
Hi Morwen, BONG, Beertje, Regenworm, Henk, Yolande, SuperMOM, Muerte, Doka,quote:
doe mal niert hoor blijf jezlefquote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
Hee jij hierquote:Op zondag 29 januari 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed, ik stoor me daar niet aan, als ik hier laat ben en er gebeurt wat op de streams dan typ ik dat als er verder geen echte streamers zijn. En nee, ik kan niet cappen, maar alles is beter dan niks denk ik maar![]()
Whahaha first love first baby verhaal jaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nieuw snuffelvoer voor doka![]()
En dan wordt doka gelijk papa![]()
newsman!!! Dat is een tijdje terug zegquote:
Ik snuffel niet aan Peterquote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nieuw snuffelvoer voor doka![]()
En dan wordt doka gelijk papa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |