Tuurlijk mag hij datquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Welterusten Regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Nu dit geregeld is kan ik met een gerust-hart gaan slapen
Whahaha... die zit nu lekker thuis bij haar man begreep ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie "Viola wacht een mooie taak, die kan alles weer mooi stylen morgen"
Ik soms niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Dank je regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
En weegt vastonder de 60 kg!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Lieverd, bedoel je Peter2000?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Ja het is echt héél koud, ik moest net de hond uitlaten, maar was niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Uhh.... ik ben ff druk geweest met bijlezen, maar deze zie ik nog net op tijd denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lachen met ons he?quote:
Slaap lekker Regenworm. Leuk dat je een keer zolang gebleven bentquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen (zelfs jij) mag z'n mening geven. Maar soms volgt er een 'ban'quote:
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig vanquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijn
We zijn met Paradiso aan het regelen dat er een keer een band voor die cam gaat staan om te zoenen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
Is net zo spannend als kijken naar HBB toch![]()
Dag regenworm, weltrustenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten wurmpiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
En een gratis T-shirt voor de eerste tieten natuurlijk.![]()
Alles voor Beertjequote:Op zondag 29 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig van![]()
Van mij wel, geen enkel probleem.quote:
Vind het nog steeds nergens op slaan die bansquote:
Joh, Peet is zo rete-irritant dat het leuk wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cuall het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik soms dat Peter dat ook niet mag, maar ja ik ben geen mod![]()
Mannen moeten moonen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?![]()
Drum of Samson?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Hellup..... iemand mijn shag toenvallig gezien![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Onder je stoelquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Ja heb er net een peukkie van gedraaid. Gooi hem zo even terugquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijdquote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het nog steeds nergens op slaan die bans![]()
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van gaat worden.
![]()
javaanse jongensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |