Ze hebben een drukke dag gehad, ik heb er wel bewondering voorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
palm nog voor je cam verschenen vandaag?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
En hij leest zeker ook niet terug hier??quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Nu dit geregeld is kan ik met een gerust-hart gaan slapen
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En hij leest zker ook niet terug hier??![]()
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder anderquote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Dat is wel een "I Agree" waardquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Is net zo spannend als kijken naar HBB tochquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik ga natuurlijk niet de hele dag naar die steen staren.
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Nu dit geregeld is kan ik met een gerust-hart gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |