Knuffiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhhhhh dikke knuffel voor mijn Pareltje dan![]()
Sigaretje?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef tann het volgende:
yo doka schatje, kenne we elkaar?? ik vind jou wel lief
dikke kus BBT
Hij is weer terugquote:
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga me er geen zak van aantrekken in ieder geval. Ik vind het wel prettig en fijner. Beelden zeggen vaak meer dan woorden.![]()
Dan daarbij is die peter toch altijd tegendraads en behoorlijk anti-sociaal![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou tann wel leren kennen
Wie bent u eigenlijk?
palm nog voor je cam verschenen vandaag?quote:
Maar daar waren we al over uitquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
..........dus mijn advies, gewoon negeren![]()
gewoon op MUTE zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
De "wijnkelder"quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
He, lekker dingquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
Peter is gewoonquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
We hebben besloten dat A-en-M gewoon caps mag plaatsen in SV.
Lijk wel een beetje op Henk
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat weet je mannetje niet?
Foei toch![]()
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.quote:
pakken ?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Doe ik al langquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |