Knuffiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhhhhhh dikke knuffel voor mijn Pareltje dan![]()
Sigaretje?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef tann het volgende:
yo doka schatje, kenne we elkaar?? ik vind jou wel lief
dikke kus BBT
Hij is weer terugquote:
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga me er geen zak van aantrekken in ieder geval. Ik vind het wel prettig en fijner. Beelden zeggen vaak meer dan woorden.![]()
Dan daarbij is die peter toch altijd tegendraads en behoorlijk anti-sociaal![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou tann wel leren kennen
Wie bent u eigenlijk?
palm nog voor je cam verschenen vandaag?quote:
Maar daar waren we al over uitquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
..........dus mijn advies, gewoon negeren![]()
gewoon op MUTE zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
De "wijnkelder"quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
He, lekker dingquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
He is back ja en gestopt met overmatig zuipen ook nog.
Peter is gewoonquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het is wel makkelijk om overal even commentaar te leveren en dan weer snel te vertrekken.
Peter lijkt er genoegen in te vinden om de kont tegen de krib te gooien, dat mag hij doen, maar dat wil niet zeggen dat hij nu kan gaan bepalen hoe de polacy gaat worden![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:18 schreef regenworm het volgende:
We hebben besloten dat A-en-M gewoon caps mag plaatsen in SV.
Lijk wel een beetje op Henk
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat weet je mannetje niet?
Foei toch![]()
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.quote:
pakken ?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Doe ik al langquote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze hebben een drukke dag gehad, ik heb er wel bewondering voorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee lieverd, ik zie Bonnie in de keuken staan met die muts van Dolly Dots, ze weten niet wat werk is.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
palm nog voor je cam verschenen vandaag?
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
En hij leest zeker ook niet terug hier??quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mijn mannetje mag ales eten, maar niet alles weten.![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Nu dit geregeld is kan ik met een gerust-hart gaan slapen
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En hij leest zker ook niet terug hier??![]()
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder anderquote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Doe ik al langNegeer uit principe alle provocerende post, ga mijn tijd er niet aan verspillen aan rellers
![]()
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Dat is wel een "I Agree" waardquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Is net zo spannend als kijken naar HBB tochquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik ga natuurlijk niet de hele dag naar die steen staren.
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen is het er mee eens dus A-en-M mag haar werk gewoon voorzetten (Henk sprak)
Tuurlijk mag hij datquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, toch, ik zie er hier weinig en Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Welterusten Regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Whahaha... die zit nu lekker thuis bij haar man begreep ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie "Viola wacht een mooie taak, die kan alles weer mooi stylen morgen"
Ik soms niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Peter mag zijn mening geven net als ieder ander![]()
Dank je regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
En weegt vastonder de 60 kg!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
Anita, heeft wel een klein kontje cool.
Lieverd, bedoel je Peter2000?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja het is echt héél koud, ik moest net de hond uitlaten, maar was niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het is echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buiten... moest ff wat palkken.
Uhh.... ik ben ff druk geweest met bijlezen, maar deze zie ik nog net op tijd denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lachen met ons he?quote:
Slaap lekker Regenworm. Leuk dat je een keer zolang gebleven bentquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen (zelfs jij) mag z'n mening geven. Maar soms volgt er een 'ban'quote:
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig vanquote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm.. Er moet wel wat vast te pakken zijn
We zijn met Paradiso aan het regelen dat er een keer een band voor die cam gaat staan om te zoenen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
Is net zo spannend als kijken naar HBB toch![]()
Dag regenworm, weltrustenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten wurmpiequote:Op zondag 29 januari 2006 02:27 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
En een gratis T-shirt voor de eerste tieten natuurlijk.![]()
Alles voor Beertjequote:Op zondag 29 januari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka. heb het verzoekje van beertje om de cijfertjes uit je avatar even uit te zetten. Ze wordt er draaierig van![]()
Van mij wel, geen enkel probleem.quote:
Vind het nog steeds nergens op slaan die bansquote:
Joh, Peet is zo rete-irritant dat het leuk wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cuall het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik soms dat Peter dat ook niet mag, maar ja ik ben geen mod![]()
Mannen moeten moonen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal wel exclusief voor de vrouwen zijn?![]()
Drum of Samson?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Hellup..... iemand mijn shag toenvallig gezien![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Onder je stoelquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Ja heb er net een peukkie van gedraaid. Gooi hem zo even terugquote:Op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijdquote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het nog steeds nergens op slaan die bans![]()
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van gaat worden.
![]()
javaanse jongensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |