Bedankt wist het al niet meerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
bij gebrek aan WA roep ik de tijd maar even om
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
Truste FBquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha heeel goed.![]()
Tijd om te gaan dus... ik wens iedereen een heel lekker slapen toe![]()
En jawel daar issie weerquote:
niet drinkebnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent gezelliger met drinken (?)
pareltje ook een goede nachtrustquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten ik ga zo stilletjes aan mijn bedje is zoeken
slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Waarom was je gisteren niet in het huisquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef tann het volgende:
[..]
idd!!!!!maar tblijft lachu hiero,kprobeer ook ff kortzichtig te zijn, lukt me al aardig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....quote:
Sjet is net binnen gekomenquote:
Parel slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten ik ga zo stilletjes aan mijn bedje is zoeken
slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Ze had geen zin in die dingen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was je gisteren niet in het huis
sloopwekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Hallo Sjet welkomquote:Op zondag 29 januari 2006 03:03 schreef Sjet het volgende:
Lieverds.... wat typen jullie toch vlug.... krijg het niet bij gelezen
Whello allemaal![]()
![]()
Slaap lekker blauwe bluezzquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef tann het volgende:
[..]
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |