Beidequote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu rest alleen de vraag, rara... welke poesjes bedoelt doka![]()
Jij bent een actieve? Ik laat liever de vrouw het werk doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee idd, een vrouw hoeft alleen maar op haar rug te gaan liggen.
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij besodemieterd. Ik ga bovenop ja, maak jij het even![]()
Wiskas natuurlijquote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu rest alleen de vraag, rara... welke poesjes bedoelt doka![]()
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben jij wel "de" Tanja![]()
Dat kan je niet snel bewijzen
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
Hoor ik nu de vibo van Anita?
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemakenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij besodemieterd. Ik ga bovenop ja, maak jij het even![]()
Ja dat is haar tandenborstel vibro, het lijkt wel of de lagers er uit liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zoquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef tann het volgende:
[..]
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoor
ik gelif je je was lachemquote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef tann het volgende:
[..]
nee jullie weten alles over mij, duh, maar ben et echt hoor
A, daar is de trol dusquote:
ze hebbe me te strak dicht genaaid na de bevalling...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuken is net fietsen, dat verleer je niet![]()
Uhuh.. is de hond van Viola, maar ergens heb je wel gelijk het effect is het zelfde.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zo![]()
Je wacht af totdat jij bovenop mag? Hoef je hier denk ik niet lang te wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
*wacht geduldig af.............
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor schat, doka wil whiskas. Als jij dat wilt dan is dat zo![]()
*hapquote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemaken![]()
Als je dat mee wilt maken zal je toch echt zelf hierheen moeten komen en dan staat er een breedgebouwde vent je op te wachten om je linea recta weer terug naar buiten te mikkenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom dan ff langs aub, verdikke dat wil ik meemaken![]()
snap ik nie, leg uit.....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je wel een foto van jouw bankstel posten?
*hap2quote:Op zondag 29 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je wacht af totdat jij bovenop mag? Hoef je hier denk ik niet lang te wachten![]()
Knijp je nou meteen dat nekje fijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Onze Xena toen we haar ophaalde![]()
* BONG4002 drukt op ALARMquote:
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij nietquote:
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee idd, een vrouw hoeft alleen maar op haar rug te gaan liggen.
Das triest, begin dan ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je dat mee wilt maken zal je toch echt zelf hierheen moeten komen en dan staat er een breedgebouwde vent je op te wachten om je linea recta weer terug naar buiten te mikken![]()
![]()
Dan binjij niet droneken genoiegquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij niet
Dat is "Beriaans" een taal die alleen beren sprekenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
beertje drinkt haar rode wijn uit de koelkast. We hebben afgelopen week besloten dat het daaraan moet liggenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Alle ervaring mee opgedaan bij de Woeste Hoeve zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef tann het volgende:
[..]
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....
Dan ben jij niet dronken genoegquote:
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.quote:
Ben je een van de weinigequote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
Truth or dare? Anyone.........quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon clone, dus doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel.... Maar mensen!!!!!!
tann is Tanja.... Maar kortzichtige mensen als jullie zoeken overal wat achter.......
nope, echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truth or dare? Anyone.........
Tenminste dat vermoed ik![]()
Ik ben niet liefquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
ik zei toch geleuf haarquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
tann is Tanja.... Maar kortzichtige mensen als jullie zoeken overal wat achter.......
Whahahahaha heeel goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
bij gebrek aan WA roep ik de tijd maar even om
Je loopt (bijna) 2min achterquote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
jij hebt nie goed gekeke wat ik zei toen....jammer....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle ervaring mee opgedaan bij de Woeste Hoeve zeker?![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
beertje drinkt haar rode wijn uit de koelkast. We hebben afgelopen week besloten dat het daaraan moet liggen![]()
Een hele dikke welterusten FBquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahaha heeel goed.![]()
Tijd om te gaan dus... ik wens iedereen een heel lekker slapen toe![]()
jij be n gezelliger ni drinkenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.
Hebben ze nu ook al je koelkast opslot gegooid? het moet niet gekker worden zegquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.
Dank je wel Bong... jij ookquote:
sloop wekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten ik ga zo stilletjes aan mijn bedje is zoeken
slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Jij bent gezelliger met drinken (?)quote:
idd!!!!!maar tblijft lachu hiero,kprobeer ook ff kortzichtig te zijn, lukt me al aardig...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Truste FB tot morgen, slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedankt wist het al niet meerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:01 schreef Snaptnix het volgende:
Het is GVD al 3 uur![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
Truste FBquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En jawel daar issie weerquote:
niet drinkebnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent gezelliger met drinken (?)
pareltje ook een goede nachtrustquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Waarom was je gisteren niet in het huisquote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef tann het volgende:
[..]
idd!!!!!maar tblijft lachu hiero,kprobeer ook ff kortzichtig te zijn, lukt me al aardig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef Muerte het volgende:
Het is mooi geweest, maar ik ga nu echt naar bed.
Welterusten allemaal!![]()
![]()
![]()
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....quote:
Sjet is net binnen gekomenquote:
Parel slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Ze had geen zin in die dingen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom was je gisteren niet in het huis
sloopwekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Hallo Sjet welkomquote:Op zondag 29 januari 2006 03:03 schreef Sjet het volgende:
Lieverds.... wat typen jullie toch vlug.... krijg het niet bij gelezen
Whello allemaal![]()
![]()
Slaap lekker blauwe bluezzquote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje snelle SC-ers (ik heb ook nog andere topics in fok waar ik zit, vandaar dat ik niet optimaal hier kan zijn) ik ga slapen![]()
Tot ziensquote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef tann het volgende:
[..]
vraag maar iets, of zie mn reactie over de woeste hoeve, iets wat me erg dwars zit dat men niet goed geluisterd heeft...grrr was ik een clone boeide dat me niet zo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |