*hap2quote:Op zondag 29 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je wacht af totdat jij bovenop mag? Hoef je hier denk ik niet lang te wachten![]()
Knijp je nou meteen dat nekje fijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Onze Xena toen we haar ophaalde![]()
* BONG4002 drukt op ALARMquote:
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij nietquote:
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee idd, een vrouw hoeft alleen maar op haar rug te gaan liggen.
Das triest, begin dan ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je dat mee wilt maken zal je toch echt zelf hierheen moeten komen en dan staat er een breedgebouwde vent je op te wachten om je linea recta weer terug naar buiten te mikken![]()
![]()
Dan binjij niet droneken genoiegquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kan ik nog wel normaal spellen als ik dronken ben en jij niet
Dat is "Beriaans" een taal die alleen beren sprekenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
beertje drinkt haar rode wijn uit de koelkast. We hebben afgelopen week besloten dat het daaraan moet liggenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Alle ervaring mee opgedaan bij de Woeste Hoeve zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef tann het volgende:
[..]
jij bent saai, zeker nog nooit lekker geneukt....
Dan ben jij niet dronken genoegquote:
Ja duh, dat is duidelijk. Ik mag niet meer drinken van de mods hiero.quote:
Ben je een van de weinigequote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
Truth or dare? Anyone.........quote:Op zondag 29 januari 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon clone, dus doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel.... Maar mensen!!!!!!
tann is Tanja.... Maar kortzichtige mensen als jullie zoeken overal wat achter.......
nope, echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truth or dare? Anyone.........
Tenminste dat vermoed ik![]()
Ik ben niet liefquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit piraatje wel lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |