Verstop je nu ook al verslavende middelen voor mensen met wie je niet getrouwd bent?quote:
Bans...tja....Russisch regimequote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijd![]()
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het nog steeds nergens op slaan die bans![]()
He, kanjer, is je kater al wegquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van gaat worden.
![]()
Nou lekkerding, ze praten nu echt onzin.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Soms zijn ze zinnig, maar lang niet altijd![]()
Viola ziet ze ook vliegen, onee die wil zelf vliegen das weer wat andersquote:
sorry niet gezien. (misschien achter je monitor)quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
javaanse jongens![]()
En nee kom nou niet aan zetten dat Ronnie of Henk K. die meegenomen heeft![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, Peet is zo rete-irritant dat het leuk wordt.![]()
Thnxquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja heb er net een peukkie van gedraaid. Gooi hem zo even terug
Stuur Henk effe naar Amsterdam.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoor![]()
![]()
Ik ben ben bang dat de meeste dat niet zullen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het een lekker strak haarloos kontje is ... Ja hoor![]()
![]()
Zal de druppel zijn geweest. Maar goed je bent er weerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.
Volgens ons kwam het door de kritiek op de BBweblogbanner tijdens BB5.![]()
stttt niet zo hard typen, iedereen kan het anders lezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Verstop je nu ook al verslavende middelen voor mensen met wie je niet getrouwd bent?
Naar wat ik ervan heb gelezen viel het inderdaad allemaal nogal mee, maar goed. Het is gebeurd en je bent weer terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zowel Pinbaal als ik hadden wel ergere dingen gezegd in het verleden.
Volgens ons kwam het door de kritiek op de BBweblogbanner tijdens BB5.![]()
Ook niet als HBB voortijdig van de buis gaat?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef cuall het volgende:
en nee ik kom jou kont niet kussen voor je cam![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:41 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu naar bed, mijn ogen vallen dicht. Have fun, jammer dat ik moet opstappen, maar slapend achter mijn puter is ook niet alles.
![]()
![]()
![]()
Hee andere kanjer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |